Pitanje,prijedlog,inicijativa:
Inicijator:
Odgovor:
Upravnim odborima čiji je osnivač općina Gradačac mandat je istekao 27.09.2011. g Općinsko vijeće Gradačac je na svojoj sjednici od 29.11.2011. godine donijelo odluku o bližim kriterijima za imenovanje upravnih odbora (Sl.glasnik općine Gradačac broj 6/2011.) Na istoj sjednici Općinsko vijeće je imenovalo privremene upravne odbore na period od 60 dana. Aktom od 05.12.2011. godine obavijestili smo Ministarstvo o potrebi provođenja procedura odabira i imenovanja upravnih odbora JZU gdje smo tražili da se ministarstvo uključi u postupak. Kako na naše obraćanje nismo dobili odgovor , a uzimajući u obzir stav ministarstva TK-a od 06.09.2011. godine broj: 13/1-37-16577/11, dana 05.01.2012. godine , raspisan je javni oglas za UO-e za tri javne zdravstvene ustanove u Gradačcu u vlasništvu općine Gradačac i to : 1. Upravni odbor JZU Dom zdravlja Gradačac (za tri predstavnika i osnivača –jedan član, stručnih radnika zdravstvenih ustanova –jedan član, kantonalnog ministarstva –jedan član). 2. Upravni odbor JZU Centar za fizikalnu medicinu «Ilidža» Gradačac (za sva tri predstavnika: osnivača –jedan član, stručnih radnika JZU –e jedan član, kantonalnog ministarstva –jedan član) 3. Upravni odbor zdravstvene ustanove «Apoteka» Gradačac (za sva tri predstavnika: osnivača-jedan član, stručnih radnika zdravstvene ustanove –jedan član, kantonalnog ministarstva – jedan član) Postupak oglašavanja upražnjenih pozicija predsjednika i članova UO-a JZU objavljen je u skladu sa Zakonom o ministarskim i vladinim imenovanjima. Obzirom da je mandat privremeno izabranim upravnim odborima istekao dana 27.01.2012. godine , u cilju najkraćeg rješavanja ove situacije predloženo je ministarstvu zdravstva da od općine Gradačac preuzmu prijave kandidata, koji su prijavljeni «ispred ministarstva» Ministarstvo zdravstva TK-a je dana 21.02.2012. g. dostavilo akt sa imenima kandidata ispred ministarstva sa prijedlogom da se imenuju privremeni UO –i JZU čiji je osnivač općina Gradačac. Općinski načelnik nije ispoštovao navedeni prijedlog ministarstva (akt broj 13/1-37-16577-1/11 od 20.02.2012.) nego je po ranije navedenoj proceduri utvrdio prijedloge rješenja koja je uputio Općinskom vijeću na usvajanje, a koja je Općinsko vijeće na sjednici održanoj dana 21.02.2012. g. usvojilo u predloženoj formi.
Pitanje,prijedlog,inicijativa:
Inicijator:
Odgovor:
Obzirom da se radi o Magistralnoj dionici puta M14 Gradačac – Modriča nismo nadležni da vršimo građenje na ovoj saobraćajnici bez saglasnosti Federalne direkcije za ceste FBiH. Općinska služba za privredu budžet i finansije će ovaj vaš prijedlog proslijediti direkciji na razmatranje.
Pitanje,prijedlog,inicijativa:
Inicijator:
Odgovor:
Općina Gradačac je do sada uspjela uraditi projekat rekonstrukcije gradskog kolektora, te revidovati isti. Trenutno smo u proceduri pokretanja postupka za izradu studija, koje predhode izdavanju neophodnih dozvola. Općina planira ovaj projekat, čija projektantska vrijednost iznosi cca 750 000 KM, kandidovati na prvi javni poziv.
Pitanje,prijedlog,inicijativa:
Inicijator:
Odgovor:
Nadležna općinska služba provodi i kordinira sve akcije u toku godine koje su na području općine, a vezano za zaštitu čovjekove okoline.Akciojom “ april-mjesec čistoće”,realizuju se aktivnosti vezane za čišćenje područja općine od krupnog komunalnog otpada, a oglašavanje se vrši na Radio Gradačcu i putem obavijesti mjesnim zajednicama.Osim navedene akcije u prošloj godini,provedena je i akcija zajedno sa Eko-Zeleni Gradačac “očistimo Zemlju za jedan dan”, kojom je obuhvaćeno šire područje općine.Kod navedenih akcija uključene su mjesne zajednice , udruženja građanja,omladina, učenici osnovnih i srednjih škola.U narednom periodu planirat će mo provođenje i aktivnosti čišćenja komunalnog otpada iz korita rijeka u saradnji sa svim učesnicima koji se brinu o očuvanja čiste životne okoline i da ćemo u široj društvenoj zajednici djelovati na svijest počinilaca onečišćenja životne sredine.
Općina, nadležna općinska služba putem komunalnih redara i komunalne inspekcije provodi Zakon o komunalnim djelatnostima, kao i Odluke o komunalnom redu i sanitarnom minimumu iz svoje nadležnosti ,gdje su propisane i sankcije za prekršioce navedenih Zakonskih odrebi.
Pitanje,prijedlog,inicijativa:
Inicijator:
Odgovor:
Postavljanje spornog saobraćajnog znaka "obilježen pješački prelaz" je izvršeno od strane Kantonalne direkcije cesta u čijoj je nadležnosti postavljanje i održavanje saobraćajne signalizacije na regionalnim cestama. Incijativu uvaženog općinskog vijećnika će Služba za privredu, budžet i finansije proslijediti nadležnoj Direkciji za cestekako bi ista riješila i otklonila uočene nedostatke.
Pitanje,prijedlog,inicijativa:
Inicijator:
Odgovor:
Postavljanje saobraćajne signalizacije na raskrsnici kod tržnog centra "Egar" izvršeno je od strane Kantonalne direkcije cesta.
Saobraćajni znak "STOP" iz pravca ul Požaričkih branilaca je premješten na lokaciju iz pravca Duhanske tako da će vozila koja dolaze iz pravca Požarika imati prednost u odnosu na vozila koja dolaze iz ulice "25 Novembra".
Pitanje,prijedlog,inicijativa:
Inicijator:
Odgovor:
Ovlašteno lice Službe koja se stara o postavljanju saobraćajne signalizacije na općini Gradačac izašlo je na teren i konstatovano je slijedeće:
Na spornim putnim pravcima izvršeno je snimanje sporednih priključnih puteva i utvrđeno da je na dionici puta od kafane "Šeher" do Šećića sokaka potrebno postaviti 21 saobraćajni znak "STOP". Ako uzmemo u obzir da postavljanje jednog saobraćajnog znaka "STOP" sa kompletnom opremom košta 220 KM što znači da bi se postavila saobraćajna signalizacije u ul. Požaričkih branilaca potrebno je obezbijediti sredstva od 4620 KM. Isto tako potrebno je obezbijediti materijalna sredstva u budžetu za postavljanje saobraćajne signalizacije na kompletnoj općini, jer ista nije nikada urađena od prestanka ratnih dejstava, tako da je situacija ista kao u spornoj ulici, što uveliko otežava odvijanje motornog saobraćaja.
Pitanje,prijedlog,inicijativa:
Inicijator:
Odgovor:
Općinska služba za privredu, budžet i finansije je otpočela sa nasipanjem makadamskih puteva u skladu sa ugovorom o izvođenju radova broj: 02-14-3018-1/12 od 25.12.2012. godine sa izvođačem radova D.O.O. "Balegem". Dinamika radova se odvija prema utvrđenom planu i programu i prema dopustivim vremenskim uslovima.
Pitanje,prijedlog,inicijativa:
Inicijator:
Odgovor:
Čišćenje snijega u povratničkom naselju Stovrazi u MZ Tramošnjica Gornja je uvršteno u plan i program službe zimskog održavanja kao kao priključni put dionice Mionica-Tramošnica, kao i tekuće održavanje (nasipanje) udarnih rupa sa kamenim materijalom što je predviđeno planom, po predhodno potpisanom ugovoru od 25.12.2012. godine.
Pitanje,prijedlog,inicijativa:
Inicijator:
Odgovor:
Navedene incijative će ova služba proslijediti nadležnoj Direkciji cesta F BiH za eventualno rješavanje prisutnih problema.
Pitanje,prijedlog,inicijativa:
Inicijator:
Odgovor:
Općinski načelnik i nadležna služba su u pomenute dane reagovali, a naročito 10.12.2012.godine u direktnoj komunikaciji sa izvođačem radova, te se na osnovu uvida na terenu putem Nadzornih organa općine konstatovalo stanje koje nije zadovoljavalo prohodnost nekategorisanih i lokalnih puteva na području općine i na osnovu toga naložene su mjere kako se u budućem periodu ne bi ponovila loša tehnička operativnost u izvršavanju Ugovora za zimsku službu.
Pitanje,prijedlog,inicijativa:
Inicijator:
Odgovor:
Za pomenuto klizište potrebno je da se MZ Međiđa Srednja obrati pismeno Općini Gradačac sa prijedlogom tehničkog rješenja ili projektom sanacije klizišta kako bi se odredila prava vrijednost sanacije, te kako bi se pokušali pronaći izvori finansiranja za pomenuto klizište.
Pitanje,prijedlog,inicijativa:
Inicijator:
Odgovor:
Općina je, nakon sprovedene procedure javne nabavke, zaključila okvirni sporazum sa najpovoljnijim izvođačem firmom "Balegem" d.o.o. Gradačac. Okvirni sporazum je zaključen za:
izvođenje radova na održavanju prohodnosti gradskih ulica u zimskom periodu,
izvođenje radova na održavanju prohodnosti lokalnih puteva u zimskom periodu,
izvođenje radova na održavanju prohodnosti nekategorisanih puteva u zimskom periodu,
izvođenje radova na održavanju prohodnosti pješačkih staza/trotoara u zimskom periodu.
Okvirni sporazum je zaključen na period od 3 godine, odnosno za sezone 2011/2012, 2012/2013 i 2013/2014 godina. Po proteku vremena za koji je ovaj okvirni sporazum zaključen, općinski načelnik neće imati smetnju da u buduće organizuje zimsku službu na drugačiji način, a ovu vijećničku inicijativu će imati u vidu.
Pitanje,prijedlog,inicijativa:
Inicijator:
Odgovor:
Namjenska sredstava Federalnog ministarstva okoliša i turizma u iznosu od 341.000,00 KM za sanaciju divlje deponije „Višnjik“ u Gradačcu su namjenski potoršena u skladu sa Planom prilagođavanja upravljanja otpadom. JP „Komunalac“ Gradačac kao nosilac aktivnosti utroška sedstava prema ugovoru o prenosu sredstava br. 02-14-1503/12 od 07. 06. 2012. godine odobren od strane Federalnog ministarstva okoliša i turizma do sada je utrošeno 128.471,07 KM i to na sljedeće aktivnosti:
- Elektroenergetsku saglasnost za priključenje na mrežu
- Plan upravljanja otpadom - „Ceteor“ Sarajevo
- Studija za predhodnu vodnu saglasnost - „Ipsa“ Sarajevo
- Studija uticaja na okoliš - „Ceteor“ Sarajevo
- Analiza otpadne vode - „Rad“ Tešanj
- Izrada glavnog projekta dovodnog cjevovoda vodovodne linije na deponiju
- Relaizacija glavnog projekta dovodnog cjevovoda vodovodne linije na deponiju – Hidromont Srebrenik
- Izrada glavnog projekta sanacije gradske deponije Višnjik – „Saraj inženjering
Sve ostale aktivnosti, kao i utrošak ostalih sredstava biti će proveden u skladu sa glavnim projektom sanacije deponije.
Pitanje,prijedlog,inicijativa:
Inicijator:
Odgovor:
Obzirom da se radi o Regionalnoj dionici, Općina Gradačac nije nadležna da vrši građenje na ovoj saobraćajnici bez saglasnosti Kantonalne direkcije za ceste TK. Općinska služba za privredu budžet i finansije će ovaj vaš prijedlog proslijediti direkciji na razmatranje.