J A V N I O G L A S za prijem namještenika u radni odnos u Gradu Gradačac
- Datum kreiranja četvrtak, 01 Februar 2024 12:00
Na osnovu odredbi člana 74. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu („Službene novine TK”, broj: 7/17, 10/17, 10/18, 14/18, 8/21, 10/22, 14/22 i 17/23), člana 105. Zakona o zaštiti od požara i vatrogastvu (“Službene novine Federacije BiH”, broj: 64/09) i Odluke o potrebi prijema namještenika u radni odnos, broj: 02-30-107/24 od 16.01.2024.godine, Gradonačelnik Grada Gradačac o b j a v lj u j e
J A V N I O G L A S
za prijem namještenika u radni odnos
u Gradu Gradačac
A) NAZIV RADNIH MJESTA I OPIS POSLOVA ZA UPRAŽNJENA RADNA MJESTA:
01. Viši referent-matičar u Odsjeku za opću upravu i građanska stanja Gradske službe za opću upravu, društvene djelatnosti, boračko-invalidsku i socijalnu zaštitu na neodređeno vrijeme - jedan (1) izvršilac.
02.Viši referent geometar u Odsjeku za geodetske poslove Gradske službe za geodetske i imovinsko-pravne poslove na neodređeno vrijeme - jedan (1) izvršilac.
03. Referent za vatrogastvo-vatrogasac vozač u Odsjeku za zaštitu od požara i vatrogastvo-Profesionalna vatrogasna jedinica Gradske službe za civilnu zaštitu na neodređeno vrijeme - dva (2) izvršioca.
Opis poslova radnih mjesta i status
Pozicija 01: Viši referent-matičar
Opis poslova:
1) obavlja poslove neposrednog vođenja matičnih knjiga rođenih, vjenčanih i umrlih i matičnog registra građana u pisanom i elektronskom obliku;
2) vrši upise u knjige državljana i izdaje uvjerenja i izvode iz matičnih knjiga i knjiga državljana;
3) obavlja proceduru naknadnog upisa činjenica u matičnim knjigama;
4) prima zahtjeve građana i vrši pripremu potrebne dokumentacije za obavljanje zaključenja braka;
5) sastavlja smrtovnice za umrla lica i dostavlja ih nadležnim sudovima;
6) vodi registre za sve matične knjige i knjige državljana;
7) vodi registar izdatih izvoda za inostranstvo;
8) obavlja poslove iz nadležnosti službe vezane za opći birački spisak;
9) vrši dostavljanje izvještaja Policijskoj upravi, Statističkom zavodu, sudu, općinama/gradovima i drugim organima;
10) vrši izradu spiskova iz baze podataka po matičnim evidencijama za različite potrebe (upis u školu, regrutacija, vakcinacija);
11) vrši prepis knjiga u predviđenom roku i dostavlja ih nadležnom organu;
12) vrši poslove provjere podataka u bazama matičnih podataka i dostavlja ih Agenciji za identifikaciona dokumenta, evidenciju i razmjenu podataka;
13) vrši poslove vođenja općeg biračkog spiska u Centru za birački spisak;
14) obavezno vodi računa o tajnosti podatka do kojih dođe u svom radu shodno Zakonu o zaštiti ličnih podataka;
15) vrši i druge poslove po nalogu Šefa Odsjeka i Pomoćnika Gradonačelnika;
16) za izvršavanje poslova i radnih zadataka neposredno odgovara Šefu Odsjeka.
Pozicija 02: Viši referent geometar
Opis poslova:
1) obavlja tehničke poslove u geodeziji: projektovanje, iskolčenje, geodetsko snimanje, katastarsku evidenciju i drugo;
2) radi poslove održavanja premjera i katastra zemljišta i katastra nekretnina;
3) prenosi projekte na teren;
4) obavlja geodetske radnje u postupku eksproprijacije, arondacije, uzurpacije, komasacija i parcelacija zemljišta;
5) vrši postavljanje i održavanje mreža geodetskog premjera;
6) vrši izradu prijavnih listova B za provođenje promjena u katastarskom operatu, na osnovu kojeg se donosi rješenje o provođenju promjene;
7) vrši izradu prijavnih listova A za zemljišnu knjigu (gruntovnicu) na osnovu kojih se vrši promjena i upis vlasništva u zemljišnoj knjizi;
8) radi kopije katastarskih planova geodetskog premjera i katastra komunalnih uređaja;
9) prima stranke, sve vrste prijava za teren, vrši uspoređenje starog i novog katastarskog operata;
10) vrši obradu i izradu dokumenata u kompjuterskim programima Groma, AutoCad, WinGis, ArcVieW i drugim;
11) vrši provođenje promjena kroz sve katastarske planove analognog i digitalnog geodetskog plana;
12) vrši i druge poslove po nalogu Šefa Odsjeka i Pomoćnika Gradonačelnika.
Pozicija 03: Referent za vatrogastvo-vatrogasac vozač
Opis poslova:
1) učestvuje u vatrogasnim intervencijama;
2) obavlja dežurnu službu u objektima Vatrogasne jedinice i na objektima gdje Vatrogasna jedinica vrši protivpožarna dežurstva;
3) održava vatrogasne sprave i opremu u urednom stanju;
4) kroz redovnu stručno-praktičnu i teoretsku nastavu stručno se osposobljava;
5) poslije intervencije vozila snabdijeva sredstvima za gašenje;
6) vrši poslove iz svoje uže specijalnosti iz građanstva;
7) učestvuje na sprovođenju preventivnih mjera zaštite od požara;
8) odgovoran je za upotrebu lične zaštitne opreme za vrijeme vatrogasne intervencije;
9) odgovora za blagovremeno i kvalitetno obavljanje povjerenih poslova;
10) odgovara za provođenje pravila službe vatrogasnih jedinica;
11) odgovara za poštivanje i provođenje odluke o unutrašnjem redu;
12) odgovara za kolegijalan odnos i poštivanje radne discipline;
13) stalno opšte i stručno obrazovanje;
14) vrši i sve druge poslove po nalogu Šefa Odsjeka - Komandira vatrogasne jedinice i
Pomoćnika Gradonačelnika.
B) POSEBNI USLOVI ZA OBAVLJANJE POSLOVA RADNIH MJESTA:
- Pored općih uslova za obavljanje poslova propisanim odredbom člana 76. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu (da je državljanin Bosne i Hercegovine; da je stariji od 18 godina;
da je zdravstveno sposoban za obavljanje poslova utvrđenih za to radno mjesto; da ima vrstu i stepen školske spreme potrebnu za obavljanje poslova radnog mjesta prema pravilniku o unutrašnjoj organizaciji; da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini; da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine) kandidati treba da ispunjavaju i sljedeće posebne uslove:
- Posebni uslovi za obavljanje poslova utvrđeni su Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi Grada Gradačac i to:
Pozicija 01:
Uslovi za vršenje poslova:
- SSS/ IV stepen društvene struke ili viši nivo stručne spreme društvene struke,
- položen stručni ispit za namještenike za rad u organima državne,
- položen ispit za matičara,
- najmanje deset (10) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja srednje stručne spreme ili
najmanje deset (10) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja višeg nivoa stručne spreme.
Pozicija 02:
-SSS/IV stepen geodetske struke ili viši nivo stručne spreme geodetske struke,
-položen stručni ispit za namještenike za rad u organima državne službe,
-položen stručni ispit radnika koji rade na poslovima iz geodetske djelatnosti,
- najmanje deset (10) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja srednje stručne spreme ili
najmanje deset (10) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja višeg nivoa stručne spreme.
Pozicija 03:
- SSS/III stepen tehničke struke ili viši nivo stručne spreme tehničke struke,
- položen stručni ispit za namještenike za rad u organima državne službe,
- položen ispit za profesionalnog vatrogasca,
- vozačka dozvola „C“ kategorije,
- da je psihofizički i zdravstveno sposoban za vršenje poslova vatrogasca,
- da se protiv njega ne vodi krivični postupak, te da nije osuđivan za krivično djelo protiv života i
krivično djelo protiv imovine,
- najmanje šest (6) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja srednje stručne spreme ili
najmanje šest (6) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja višeg nivoa stručne spreme.
C) SPISAK DOKUMENATA KOJE TREBA PODNIJETI UZ PRIJAVU NA OGLAS
Kandidati su dužni priložiti slijedeće dokumente (orginal ili ovjerena fotokopija):
1. prijava na javni oglas sa kratkom biografijom i kontakt podacima (adresa i broj telefona) potpisana od kandidata;
2. uvjerenje o državljanstvu BiH (ne starije od šest mjeseci);
3. potvrda CIPS-a o prebivalištu (ne starije od šest mjeseci);
4. izvod iz Matične knjige rođenih;
5. svjedočanstvo (diploma) o završenoj traženoj stručnoj spremi;
6. ovjerena i potpisana izjava da kandidat u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz državne službe kao rezultat disciplinske kazne, na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
7. ovjerena i potpisana izjava da kandidat nije obuhvaćen odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i
Hercegovine;
8. dokaz (uvjerenje ili potvrda) o radnom stažu nakon završene stručne spreme (kao dokaz o radnom stažu prihvataju se uvjerenje ili potvrda izdate od poslodavca ili uvjerenje o osiguranju izdato od Porezne uprave FBiH ili uvjerenje o činjenicama iz matične evidencije nadležne institucije za penzijsko invalidsko osiguranje sa potvrdom koja razrješava šifre zanimanja iz uvjerenja);
9. dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike za rad u organima državne službe;
10. dokaz o položenom ispitu za matičara (za poziciju 01);
11.dokaz o položenom stručnom ispitu radnika koji rade na poslovima iz geodetske djelatnosti (za poziciju 02);
12. uvjerenje o položenom ispitu za profesionalnog vatrogasca (za poziciju 03);
13. ovjerena fotokopija važeće vozačke dozvole „C“ kategorije (za poziciju 03);
14.dokaz da se protiv kandidata ne vodi krivični postupak (uvjerenje izdato od nadležnog Suda- ne starije od tri mjeseca) (za poziciju 03);
15. dokaz da kandidat nije osuđivan za krivično djelo protiv života i krivično djelo protiv imovine (uvjerenje izdato od nadležnog Ministarstva unutrašnjih poslova-ne starije od tri mjeseca) (za poziciju 03);
16.ovjerena i potpisana izjava o saglasnosti nosioca podataka (izjava podrazumijeva svaku konkretnu i svjesnu naznaku želje nosioca podataka datu slobodnom voljom kojom nosilac podataka daje svoj pristanak da se njegovi lični podaci obrađuju u skladu sa odredbom člana 3. Zakona o zaštiti ličnih podataka (“Službeni glasnik Bosne i Hercegovine”, broj: 49/06, 76/11 i 89/11).
Napomene:
1) Izabrani kandidati su dužni prije stupanja na rad dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj i psihofizičkoj sposobnosti (ne starije od 6 mjeseci) za obavljanje poslova radnog mjesta.
2) Izabrani kandidati koji nemaju položen stručni ispit za namještenika za rad u organima državne službe dužni su ga položiti najkasnije u roku od šest (6) mjeseci od dana prijema u radni odnos u organ državne službe.
3) Izabrani kandidat koji nema položen ispit za matičara dužan ga je položiti najkasnije u roku od šest (6) mjeseci od dana prijema u radni odnos u organ državne službe.
4) Izabrani kandidat koji nema položen stručni ispit radnika koji rade na poslovima iz geodetske djelatnosti dužan ga je položiti najkasnije u roku od šest (6) mjeseci od dana prijema u radni odnos u organ državne službe.
5) Izabrani kandidati koji nemaju položen ispit za profesionalnog vatrogasca, dužni su ga položiti najkasnije u roku od jedne (1) godine od dana prijema u radni odnos u organ državne službe.
6) Istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uslova javnog oglasa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu, sve u skladu sa Zakonom o dopunskim pravima branilaca i članova njihovih porodica i Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi Grada Gradačac.
7) Postupak izbora kandidata provodi Komisija za provođenje javnog oglasa koja će razmotriti pristigle prijave, utvrditi listu kandidata koji ispunjavaju uslove oglasa i listu kandidata koji ne ispunjavaju uslove oglasa, o čemu će biti sačinjen zapisnik.
Izbor kandidata izvršit će Rukovodilac organa državne službe sa Liste kandidata koji ispunjavaju sve uslove javnog oglasa o čemu donosi rješenje.
D) ROK TRAJANJA OGLASA
Javni oglas ostaje otvoren petnaest (15) dana od dana objavljivanja na službenoj Web stranici Grada Gradačac i dnevnom listu “Oslobođenje”, računajući od dana objave oglasa u dnevnom listu.
E) ADRESA ZA PODNOŠENJE PRIJAVA NA OGLAS
Prijavu na oglas sa svim potrebnim dokumentima o ispunjavanju uslova treba dostaviti u zatvorenoj koverti neposrednim putem ili putem pošte preporučeno na adresu Grad Gradačac- Gradonačelnik Grada Gradačac, ulica Husein kapetana Gradaščevića, broj 4, 76 250 Gradačac sa naznakom:
“JAVNI OGLAS ZA PRIJEM NAMJEŠTENIKA U RADNI ODNOS U GRADU GRADAČAC (označiti radno mjesto) - NE OTVARATI“.
Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.
Još članaka...
- J A V N I P O Z I V za odabir projekata iz oblasti sporta koji će se finansirati/sufinansirati iz Budžeta Grada Gradačac za 2024. godinu
- PRIVREMENE RANG LISTE kandidata za dodjelu stipendija za akademsku 2023/24. godinu
- JAVNI POZIV - JNP braniocima i članovima njihovih porodica
- JAVNI POZIV o ostvarivanju prava na dodjelu alternativnog i nužnog smještaja za lica sa područja grada Gradačac za 2024.godinu
- JAVNI POZIV ZA UČEŠĆE U IMPAKT INKUBATORU POSLOVNIH IDEJA GRAD GRADAČAC
- J A V N I P O Z I V za javnu raspravu o nacrtu Etičkog kodeksa izabranih zvaničnika Grada Gradačac
- JAVNI POZIV za zakup kućica za izlaganje, prodaju i prezentaciju proizvoda za vrijeme trajanja manifestacije “Zimski GRAD-ačac“
- J A V N I O G L A S za prodaju nekretnina u vlasništvu Grada Gradačac putem javnog nadmetanja-licitacijom
- J A V N I P O Z I V za javnu raspravu o Nacrtu odluke o načinu i kriterijima raspodjele sredstava za finansiranje rada organa mjesnih zajednica
- J A V N I P O Z I V za davanje na upravljane azila za napuštene životinje