Javni poziv za finansiranje projekata za sprječavanje štete od divljači u 2025. i 2026. godini
- Datum kreiranja ponedjeljak, 21 Juli 2025 10:32
- Kategorija: Novosti

GRADONAČELNIK
Broj: 02-20-2293/25
Gradačac, 17.07.2025. godine
Na osnovu člana 39. stav (1) tačka 6. Statuta Grada Gradačac („Službeni glasnik Grada Gradačac,
broj 10/22), Gradonačelnik Grada Gradačac raspisuje
Javni poziv za finansiranje projekata za
sprječavanje štete od divljači u 2025. i 2026. godini
1. PREDMET JAVNOG POZIVA
Finansiranje projekata za sprječavanje štete od divljači na poljoprivrednim usjevima, što može
obuhvatati ugradnju zaštitnih sredstava – električnih ograda (pastira) i žičanih ograda
(mreža/pletiva), disperziju repelenata, prihranjivanje divljači, protjerivanje, izlov i druge troškove
vezane za cilj javnog poziva.
2. CILJ JAVNOG POZIVA
Sprječavanje šteta od divljači na području Grada Gradačac kako bi se smanjili ekonomski gubici
u poljoprivredi prouzročeni od divljači.
3. IZNOS SREDSTAVA
Ukupno planirana vrijednost javnog poziva iznosi 20.000,00 KM uz mogućnost povećanja u
slučaju da je iznos sredstava prihvatljivih prijava veći od navedenih raspoloživih sredstava.
Novčana sredstva namijenjena su isključivo za podmirenje troškova kupnje zaštitnih sredstava -
električnih ograda (pastira) i žičanih ograda (mreža/pletiva) za sprječavanje štete od divljači,
kupnje hrane i repelenata za divljač, veterinarskih pregleda i drugih troškova vezanih za suzbijanje
šteta od divljači.
4. USLOVI PRIHVATLJIVOSTI
4.1. Uslovi prihvatljivosti podnositelja prijave:
Prihvatljivi podnositelj prijave je:
A) udruženje ili pravna osoba registrovana za obavljanje lovstva i/ili imaju važeći ugovor o
zakupu lovišta na području Grada Gradačac,
B) pravna osoba upisana u Registar poljoprivrednih gazdinstva / Registar klijenata
(poljoprivrednik).
Protiv prijavitelja i odgovorne osobe, ne smije se voditi krivični postupak niti smiju biti
pravosnažno osuđeni za prekršaj ili krivično djelo.
Prijavitelj mora imati uredno ispunjene obaveze prema davatelju prava lova i obaveze iz prethodno
sklopljenih ugovora o finansiranju iz javnih sredstava i drugih javnih izvora; mora uredno
ispunjavati obveze plaćanja doprinosa za penziono i zdravstveno osiguranje i plaćanja poreza.
Udruženje mora biti upisano u Registar neprofitnih organizacija.
Poljoprivrednik mora biti upisan u Registar poljoprivrednih gazdinstava / Registar klijenata.
Bosna Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
GRAD GRADAČAC
Husein kapetana Gradaščevića 4, 76 250 Gradačac, telefon 035-369-750, fax. 035-369-751, mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
web. www.gradacac.ba,
4.2. Uslovi prihvatljivosti troškova:
1.) Uslovi prihvatljivosti troškova su:
a) kupljena i postavljena nova zaštitna sredstva i to:
- električna ograda (pastir) s pripadajućom opremom za kompletno zaštitno sredstvo,
- žičana ograda – pletivo i/ili mreža,
b) nabavka hrane i repelenata za divljač,
c) troškovi lova, lovočuvarskih službi i veterinarskih pregleda nastali u razdoblju od 1. avgusta
2025. godine do 31. jula 2026. godine.
Uslov prihvatljivosti gore navedenih troškova je da se predloženim mjerama mora obuhvatiti
površina od najmanje 5.000 ha pod poljoprivrednom proizvodnjom.
2.) Neprihvatljivi troškovi za finansiranje su:
a) troškovi iz tačke 4, stav 4.2, alineja 1) (prihvatljivi troškovi) koji su vezani isključivo za zaštitu
usjeva i dobara u vlasništvu podnositelja prijave, a ne i drugih poljoprivrednih proizvođača sa
područja Grada Gradačac,
b) troškovi plata, ugovora o privremenim i povremenim poslovima i sl.,
c) troškovi reprezentacije, putovanja, edukacije i sl.,
d) troškovi najma i usluga koji nisu direktno povezani sa zaštitnim mjerama,
e) ako je prijavljeno zaštitno sredstvo djelomično ili u cijelosti sufinansirano iz drugih javnih
izvora,
f) troškovi šteta uzrokovanih dejstvom divljači (obrada zemljišta, sjemena, gnojivo i sl.),
g) ako je prijavljeno zaštitno sredstvo kupljeno kod prodavača fizičkih i pravnih osoba koji su s
prijaviteljem:
- srodnici po krvi u pravoj ili u pobočnoj liniji do četvrtog stepena, srodnici po tazbini do drugog
stepena, bračni ili izvanbračni drug, bez obzira na to je li brak prestao,
- vlasnički i/ili upravljački povezani neovisno o udjelu vlasničkih, glasačkih ili upravljačkih prava,
- te od pravne osobe čiji su osnivači/članovi/osobe ovlaštene za zastupanje srodnici po krvi u
pravoj ili u pobočnoj liniji do četvrtog stepena, srodnici po tazbini do drugog stepena, bračni ili
izvanbračni drug, bez obzira na to je li brak prestao.
3.) Navedeni uslovi primjenjuju se kumulativno
5. BROJ PRIJAVA PO PRIJAVITELJU
Podnositelj prijave poljoprivrednik ima pravo na podnošenje i odobravanje jedne prijave, a
prijavitelj Lovačko društvo/udruženje ima pravo na podnošenje i odobravanje jedne prijave po
lovištu. U slučaju podnošenja više prijava istog prijavitelja za različita lovišta, prijavitelj mora za
svaku pojedinu prijavu priložiti sve dokumente navedene u tački 6. podtački 2. javnog poziva.
6. NAČIN PRIJAVE
1.) Prijava se podnosi isključivo putem propisanih obrazaca koji moraju biti popunjeni i ispisani
korištenjem kompjutera i printera, te potpisani i pečatom ovjereni od strane prijavitelja, s
priloženim drugim traženim dokumentima.
2.) Prijava mora sadržavati sljedeće dokumente redoslijedom navođenja:
- Obrazac za prijavu (original),
- Obrazac budžeta (original),
- Obrazac izjave o nekažnjavanju (original),
Bosna Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
GRAD GRADAČAC
Husein kapetana Gradaščevića 4, 76 250 Gradačac, telefon 035-369-750, fax. 035-369-751, mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
web. www.gradacac.ba,
- Obrazac izjave o uredno ispunjenim obavezama iz svih prethodno sklopljenih ugovora o
finansiranju iz budžeta Grada Gradačac i drugih javnih izvora (original),
- Potvrda nadležne Porezne uprave o nepostojanju duga ne starija od 15 dana od dana podnošenja
prijave (original ili ovjerena kopija),
-rješenje o registraciji (ovjerena kopija),
-ovjerena kopija lične karte ovlaštene osobe,
-original ili ovjerena kopija potvrde o upisu u Registar poljoprivrednih gazdinstava / Registar
klijenata (ukoliko se radi o podnosiocu prijave-poljoprivrednik),
-original ili ovjerena kopija ugovora o zakupu lovišta (ukoliko se radi o podnosiocu prijave –
lovačko društvo).
3.) Prijava se dostavlja u zatvorenoj koverti preporučenom poštom ili lično na šalter poljoprivrede
Grada Gradačac na adresi:
Grad Gradačac
„Javni poziv za finansiranje projekata za sprječavanje štete od divljači u 2025. i 2026. godini
- ne otvarati“
Husein k. Gradaščevića 4.
76250 Gradačac.
7. JAVNI POZIV JE OTVOREN do raspodjele sredstava predviđenih za ovaj Javni poziv, a
najkasnije do 04. augusta 2025. godine.
8. POSTUPAK ODOBRAVANJA I OBAVIJEST O REZULTATIMA JAVNOG POZIVA
- Pregled prijava provodi Komisija za provedbu javnog poziva za finansiranje o čemu se sastavlja
zapisnik.
- Razmatraju se samo prijave koje su blagovremeno podnesene te u cijelosti zadovoljavaju
propisane uslove javnog poziva.
- U slučaju podnošenja više prijava osnovni kriterij za dodjelu sredstava, pored formalno-pravnih,
je teritorijalni obuhvat predloženih mjera za sprječavanje šteta od divljači.
- Prijava koja ne udovoljava formalno-pravnim uvjetima javnog poziva, zakašnjela prijava, prijava
koja ne sadrži pozivom propisanu dokumentaciju ili prijava koja nije izrađena u skladu s javnim
pozivom i podnesena je na neki drugi način, neće se razmatrati, o čemu će prijavitelj biti posebno
obaviješten.
- Gradonačelnik donosi odluku o dodjeli sredstava na temelju prijedloga Komisije.
- Rezultati javnog poziva objavljuju se na internet stranici Grada Gradačac.
- Grad Gradačac pridržava pravo ne odabrati ni jednu prijavu na javni poziv ili poništiti javni poziv
i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema prijavitelju u pogledu troškova sudjelovanja u
postupku javnog poziva ili provedbi mjera za sprječavanje šteta od divljači.
9. IZVJEŠTAVANJE
Izvještaj kojim prijavitelj pravda troškove nakon izvršenih mjera za sprječavanje šteta od divljači
mora biti potkrijepljen dokumentima poput fiskalnih računa, faktura, otpremnica, ugovora i
potvrda. Navedeni dokumenti moraju biti u originalu ili ovjerenoj kopiji te fiskalizirani i izdati na
ime prijavitelja. Ponude ili predračuni nisu prihvatljivi dokumenti. Troškovi koji se pravdaju mogu
biti isključivo u skladu sa ovim javnim pozivom i u skladu sa prijavom na osnovu koje su sredstva
dodijeljena.
Bosna Hercegovina
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
GRAD GRADAČAC
Husein kapetana Gradaščevića 4, 76 250 Gradačac, telefon 035-369-750, fax. 035-369-751, mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
web. www.gradacac.ba,
Izvještaj kojim prijavitelj pravda troškove nakon izvršenih mjera za sprječavanje šteta od divljači
mora se dostaviti Gradu Gradačac do 31. avgusta 2026.godine.
10. INFORMACIJE: Za sve informacije uz pripremu i podnošenje prijave na javni poziv,
prijavitelj se može obratiti na adresu e-pošte: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
.
11. POSTUPAK ZA PODNOŠENJE ŽALBI
Žalba na postupak javnog poziva može se izjaviti Gradu Gradačace u roku od 15 dana od dana
zaprimanja obavijesti o neispunjavanju uslova javnog poziva.
Grad Gradačac će u roku osam dana od dana primitka žalbe, istu žalbu razmotriti i odlučiti o tome
prihvaća li žalbu ili ne.
GRADONAČELNIK
Hajrudin Mehanović
Obrazac izjave o uredno ispunjenim obavezama
Obrazac izjave o nekaznjavanju
ZAVRŠNI RADOVI NA PRIKLJUČENJU REZERVOARA VODE U SRNICAMA DONJIM
- Datum kreiranja četvrtak, 17 Juli 2025 15:09
- Kategorija: Novosti

Rezervoar vode u Srnicama Donjim izgrađen je tokom protekle godine. Kapacitet rezervoara je 250 m³ a vrijednost radova iznosila je 250.000 KM. Projekat je finansiran iz Budžeta Tuzlanskog kantona sredstvima iz vodnih naknada u iznosu od 186.322 KM uz sufinansiranje Grada Gradačac.
Iz ovog rezervoara će se snabdijavati vodom stanovnici Biberovog Polja i dio naselja Srnice Donje. Trenutno se snabdijevanje korisnika ovih naselja vrši putem potisnog cjevovoda za korisnike u Srnicama Donjim i putem montažnog rezervoara kapaciteta 30 m³ korisnika u Biberovom Polju.Dosadašnji način vodosnabdijevanja ima za posljedicu povećanu potrošnju električne energije na PS 4 - Srnice Donje a snabdijevanje korisnika u naselju Biberovo Polje iz montažnog rezervoara je sa smanjenom kontrolom količine i kvaliteta vode.
Benefiti puštanja u funkciju novosagrađenog rezervoara će se ogledati u smanjenju potrošnje električne energije, u redovnijem i kvalitetnijem vodosnabdijevanje korisnika u ovim naseljima, boljom kontrolom količina i kvalitete vode u rezervoaru. Također, zbog većeg kapaciteta rezervoarskog prostora, smanjuje se mogućnost ugrožavanje vodosnabdijevanja u slučaju nestanka električne energije u dužem vremenskom periodu. U konačnici dolazi se do ušteda električne energije u isporuci vode, sigurnijem i kvalitetnijem vodosnabdijevanju korisnika u navedenom dijelu Grada.
Puštanje u funkciju novoizgrađenog rezervoara će biti finansirano sredstvima Budžeta Grada Gradačac.
PRODUŽEN ROK ZA DOSTAVLJANJE PRIJAVA NA JAVNI POZIV ZA ODABIR POTENCIJALNIH KANDIDATA (MAŠINSKIH INŽENJERA I/ILI APSOLVENATA MAŠINSKOG SMJERA – TRAINING OF MECHANICAL ENGINEERS AND GRADUATE STUDENTS) ZA POHAĐANJE TRENINGA/OBUKE O SOLIDWORKS CAD/CAM
- Datum kreiranja petak, 11 Juli 2025 10:49
- Kategorija: Novosti

Trening centar u Gradačcu (Centar za podršku edukaciji i stručnom osposobljavanju) organizuje trening/obuku za mašinske inženjere i apsolvente mašinskog fakulteta u oblasti SolidWorks CAD/CAM softvera. Program obuke će voditi osposobljeni i iskusni treneri i predavači koji su dodatno obučeni od strane dobavljača SolidWorks i SolidCAM – firme Strojotehnika iz Zagreba.
Obuka će se održati u prostorijama Trening centra Gradačac i obuhvataće 10 inženjera i/ili apsolvenata mašinstva. Trening će ukupno trajati 100 školskih sati, svakim radnim danom, a po potrebi i subotom, u terminima od 16:00 do 20:00 sati, odnosno 4 školska časa dnevno.
Ovim putem se obaviještavaju svi zainteresovani kandidati da je produžen rok za dostavljanje prijava do: 16.07.2025. godine
DOWNLOAD
JAVNI KONKURS ZA IZBOR I IMENOVANJE DIREKTORA JAVNE USTANOVE CENTAR ZA SOCIJALNI RAD GRADAČAC
- Datum kreiranja srijeda, 16 Juli 2025 08:13
- Kategorija: Novosti

BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
TUZLANSKI KANTON
GRAD GRADAČAC
JU Centar za socijalni rad Gradačac
Gradačac, ulica Ahmeda Hanića 17
-UPRAVNI ODBOR-
Tel.: +387 35 817 227, fax: +387 35 366-470, e-mail: czsrOva adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
Broj: 01/1-04-2-970-1/25
Gradačac, 08.07.2025. godine
Na osnovu člana 7. i 8. Zakona o ministarskim, vladinim i drugim imenovanjima FBiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 12/03, 34/03 i 65/13), člana 29. Uredbe sa zakonskom snagom o ustanovama (''Službeni list R BiH'' br. 6/92, 8/93 i 13/94), člana 44. i 47. Zakona o socijalnoj zaštiti, zaštiti civilnih žrtava rata i zaštiti porodice sa djecom („Službene novine TK“, br. 1//2023 – prečišćeni tekst i br. 7/2024), člana 14. Pravila JU Centar za socijalni rad Gradačac, br. 01/1-05-605/02 od 10.12.2002. godine (u daljem tekstu: Pravila Ustanove), sa pripadajućim Izmjenama i dopunama, br. 01/1-05-524/08 od 18.08.2008. godine, br. 01/1-05-2-212/15 od 06.02.2015. godine, br. 01/1-05-568/16 od 21.04.2016. godine, br. 01/1-05-1811-1/19 od 07.10.2019. godine, br. 01/1-04-2-2052-1/22 od 15.12.2022. godine i br. 01/1-04-2-920-1/25 od 27.06.2025. godine i Odluke Upravnog odbora JU Centar za socijalni rad Gradačac o raspisivanju Javnog konkursa za izbor i imenovanje direktora JU Centar za socijalni rad Gradačac, broj 01/1-04-2-969-1/25 od 08.07.2025. godine, Upravni odbor Centra raspisuje
JAVNI KONKURS
ZA IZBOR I IMENOVANJE DIREKTORA
JAVNE USTANOVE CENTAR ZA SOCIJALNI RAD GRADAČAC
Raspisuje se Javni konkurs za izbor i imenovanje direktora Javne ustanove Centar za socijalni rad Gradačac.
I - OPIS POZICIJE DIREKTORA
- organizuje i rukovodi radom Ustanove
- zastupa i predstavlja Ustanovu prema trećim licima
- odgovara za zakonitost rada Ustanove
- predlaže Upravnom odboru mjere za efikasno i zakonito obavljanje djelatnosti
- predlaže unutrašnju organizaciju i sistematizaciju radnih mjesta
- vrši prijem radnika u skladu sa opštim aktima Ustanove
- odlučuje o pravima, obavezama i odgovornostima radnika iz radnog odnosa
- podnosi godišnji izvještaj o radu Ustanove
- predlaže godišnji finansijski plan
- predlaže program rada Ustanove
- izvršava odluke Upravnog odbora
- upozorava Upravni odbor na necjelishodne i nezakonite odluke
- vrši i druge poslove u skladu sa zakonom i Pravilima Ustanove.
II - KANDIDATI ZA DIREKTORA TREBA DA ISPUNJAVAJU OPĆE I POSEBNE USLOVE
a) Opći uslovi:
- da su državljani Bosne i Hercegovine
- da su stariji od 18 godina
- da se protiv njih ne vodi krivični postupak
- da nisu obuhvaćeni odredbom člana IX stav 1. Ustava Bosne i Hercegovine
- da nisu osuđivani za krivično djelo ili privredni prestup koji predstavljaju smetnje za imenovanje na upraženjenu poziciju, u roku od 5 (pet) godina od dana izdržavane, izvršene, oproštene ili zastarjele kazne
- da im odlukom suda nije zabranjeno obavljanje poslova na poziciji za koju se kandiduju
- da nisu otpušteni iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini, u periodu od 3 (tri) godine prije dana objavljivanja upražnjene pozicije
- da nemaju privatni finansijski interes u instituciji u kojoj se kandiduju
- da nisu izabrani dužnosnici, nosioci izvršne funkcije ili savjetnici u smislu Zakona o sukobu interesa u organima vlasti u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj: 70/08) ili da nisu članovi organa zakonodavne, izvršne ili sudske vlasti ili savjetnici u smislu Zakona o sukobu interesa u organima vlasti u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj: 70/08)
- da nisu na funkciji u političkoj stranci u smislu člana 5. Zakona o ministarskim, vladinim i drugim imenovanjima FBiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 12/03, 34/03 i 65/13).
b) Posebni uslovi:
a) da ima završenu VSS - VII stepen ili visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa bolonjskog sistema studiranja koji se vrednuje sa najmanje 240 ECTS bodova iz oblasti socijalnog rada, socijalne pedagogije, prava, psihologije, defektologije i sociologije i najmanje 5 (pet) godina radnog iskustva na poslovima svoje struke nakon sticanja VSS/visokog obrazovanja ili
b) da ima završen drugi fakultet društvenog smjera – VII stepen ili visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa bolonjskog sistema studiranja koji se vrednuje sa najmanje 240 ECTS bodova i najmanje 5 (pet) godina radnog iskustva na poslovima svoje struke nakon sticanja VSS/visokog obrazovanja, pod uslovom da u oblasti socijalne zaštite ima najmanje 3 (tri) godine radnog iskustva na rukovodećim poslovima.
III - POTREBNI DOKUMENTI
Prijave kandidata treba da sadrže kraću biografiju, adresu i kontakt telefon.
Uz prijavu treba dostaviti:
- uvjerenje o državljanstvu (da nije starije od šest mjeseci)
- izvod iz matične knjige rođenih
- dokaz o školskoj spremi
- dokaz o radnom iskustvu u struci nakon sticanja VSS ( uvjerenje/potvrda, izdata od strane poslodavca/poslodavaca, kod kojeg/kojih je to iskustvo stečeno u čijem sadržaju treba da bude navedeno: naziv radnog mjesta na koje je kandidat bio raspoređen, stručna sprema koja se traži za to radno mjesto, opis poslova na kojima je radio, precizan period angažovanja kandidata na tim poslovima)
- dokaz o radnom iskustvu na rukovodećim poslovima u oblasti socijalne zaštite za kandidate koji imaju završene druge fakultete društvenog smjera - VII stepen ili visoko obrazovanje prvog, drugog ili trećeg ciklusa bolonjskog sistema studiranja koji se vrednuje sa najmanje 240 ECTS bodova (uvjerenje/potvrda, izdata od strane poslodavca/poslodavaca, kod kojeg/kojih je to iskustvo stečeno u čijem sadržaju treba da bude navedeno: naziv rukovodećeg radnog mjesta na koje je kandidat bio raspoređen, stručna sprema koja se traži za to radno mjesto, opis poslova na kojima je radio, precizan period angažovanja kandidata na tim poslovima)
- uvjerenje da se protiv lica ne vodi krivični postupak (da nije starije od tri mjeseca)
- uvjerenje MUP-a da nisu osuđivani za krivično djelo navedeno u općim uvjetima pod rednim brojem 5. (ne starije od tri mjeseca)
- izjavu o činjenicama nabrojanim u tačkama 4., 6., 7., 8., 9. i 10. Općih uslova konkursa (izjave ne mogu biti starije od tri mjeseca).
Dokumenti koji se prilažu uz prijavu moraju biti u originalu ili ovjerenoj kopiji (ovjera kopija ne može biti starija od 3 mjeseca računajući od dana ovjere dokumenta do dana predaje dokumentacije po Javnom konkursu).
Sa kandidatima koji budu ispunjavali uvjete Konkursa obavit će se intervju i provjera znanja.
Izabrani kandidat je dužan prije stupanja na dužnost dostaviti ljekarsko uvjerenje kojim dokazuje zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova za koje se kandiduje (ne starije od 3 mjeseca).
IV - Direktora Centra imenuje Upravni odbor uz prethodno pribavljenu saglasnost Gradonačelnika.
Mandat imenovanom kandidatu traje četiri godine.
V - Javni konkurs će se objaviti u „Službenim novinama Federacije BiH“ i dnevnim novinama „Oslobođenje“, na WEB stranici JU Služba za zapošljavanje Tuzlanskog kantona, WEB stranici JU Centar za socijalni rad Gradačac i WEB stranici Grada Gradačac.
Rok za podnošenje prijava po Javnom konkursu ostaje otvoren 15 dana od dana njegove posljednje objave.
Neblagovremene i nepotpune prijave neće biti razmatrane.
VI - Prijave sa potrebnom dokumentacijom treba dostaviti lično ili preporučeno poštom sa naznakom:
Javna ustanova Centar za socijalni rad Gradačac
Ul. Ahmeda Hanića 17
76250 Gradačac
sa naznakom:
„PRIJAVA NA JAVNI KONKURS ZA IZBOR I IMENOVANJE DIREKTORA
– NE OTVARATI“.
OBAVJEŠTENJE GRADSKE SLUŽBE ZA KOMUNALNE POSLOVE I PROSTORNO UREĐENJE GRADA GRADAČAC
- Datum kreiranja četvrtak, 10 Juli 2025 07:48
- Kategorija: Novosti

Gradska služba za komunalne poslove i prostorno uređenje Grada Gradačac reaktivira obavijest od 20.06.2025. godine sa ciljem animiranja svih zainteresovanih lica za učešće u javnoj raspravi po Nacrtu Prostornog plana Tuzlanskog kantona za period 2025-2045, koja je zakazana za 14.07.2025. godine u 10,00 sati u kongresnoj sali Sportske dvorane u Gradačcu.
-------------------------------------------------
Gradska služba za komunalne poslove i prostorno uređenje Grada Gradačac obavještava javnost, da je na 43. redovnoj sjednici Skupštine Tuzlanskog kantona, koja je održana 28.05.2025. godine, prihvaćen Nacrt Prostornog plana za područje Tuzlanskog kantona za period 2025-2045.
Javna rasprava o navedenom Nacrtu će trajati 60 dana, a provest će je Ministarstvo prostornog uređenja i zaštite okolice Tuzlanskog kantona po terminima koje je utvrdilo Ministarstvo.
Shodno navedenom, javna rasprava za Grad Gradačac je planirana da se održi 14.07.2025. godine u 10,00 sati u kongresnoj sali Sportske dvorane u Gradačcu. Uvid u skraćenu verziju Nacrta Prostornog plana za područje Tuzlanskog kantona za period 2025-2045. ( tekstualni dio sa izdvojenom samo kartom br. 23.5. Sintezni prikaz korištenja prostora grada Gradačac), može se izvršiti na web. stranici Grada Gradačac www.gradacac.ba.
Nacrt navedenog planskog dokumenta je postavljen i na web stranici Ministarstva prostornog uređenja i zaštite okolice, odnosno na linku:
https://mpuzotk.gov.ba/planski-dokumenti
Planski dokumenti - Ministarstvo prostornog uređenja i zaštite okolice Tuzlanskog kantona
Zainteresovana lica i drugi subjekti mogu dostavljati svoje isključivo pisane primjedbe, prijedloge i sugestije na navedeni planski dokument Odsjeku za prostorno uređenje, koji će iste proslijediti navedenom Ministarstvu. Ministarstvo će sve primjedbe prikupljene u toku trajanja javne rasprave uputiti Nosiocu izrade plana, koji će se potom u pisanoj formi očitovati o zaprimljenim prijedlozima.
Primjedbe, prijedlozi i sugestije će se zaprimati do dana održavanja javne rasprave, odnosno do 14.07.2025. godine.
1) Sintezni prikaz korištenja prostora grada Gradačac
2) Nacrt PPTK
Još članaka...
- Obavještenje o podnošenju zahtjeva za ostvarivanje novčanih podrške iz Programa novčanih podrški u poljoprivredi i ruralnom razvoju u 2025. godini
- ZAKAZANA 8. SJEDNICA GRADSKOG VIJEĆA GRADAČAC
- Obavijest Gradske službe za civilnu zaštitu Gradačac
- U GRADAČCU POTPISNA ČETIRI UGOVORA SA FEDERALNIM MINISTARSTVOM PROSTORNOG UREĐENJA