Održan radni sastanak za izradu „Strategije za smanjenje energetskog siromaštva“ na području grada Gradačac
- Datum kreiranja srijeda, 08 Novembar 2023 11:46
- Kategorija: Novosti

U zgradi gradske uprave održan je radni sastanak Grada Gradačac sa predstavnicima Švicarskog Caritasa, Centra za ekologiju i energiju i Centra za socijalni rad Gradačac
Cilj sastanka je prezentiranje projekta “Inovacije u energetskoj efikasnosti i obnovljivoj energiji za bolje prilagođavanje klimatskim promjenama i smanjenje siromaštva” (3. faza EE) i dogovor oko realizacije aktivnosti koje su vezane za energetsko siromaštvo.
Centar za ekologiju i energiju i Švicarski Caritas se zadnjih 8 godina bave energetskim siromaštvom. Urađeno je istraživanje i savjetovanje 1.000 domaćinstava u Zeničko-dobojskom kantonu i 10.000 domaćinstava u Tuzlanskom kantonu. Na osnovu tih analiza nastavljeno je raditi sa lokalnim zajednicama sa područja TK da bi se krenulo sa rješavanjem problema energetskog siromaštva.
Grad Gradačac izrazio je spremnost za učešće u ovom projektu gdje bi se izradila Strategija/Akcioni planovi za smanjenje energetskog siromaštva na području grada Gradačac. U narednom periodu se očekuju da i Gradačac bude uključen u sve aktivnosti ovog projkta koji će poboljšati kvalitet življenja naših sugrađana.
J A V N I O G L A S o davanju u zakup poslovne prostorije
- Datum kreiranja srijeda, 08 Novembar 2023 10:49
- Kategorija: Novosti

Na osnovu člana 5. stav 2. Odluke o uslovima i načinu davanja u zakup poslovnih zgrada i prostorija u vlasništvu Grada Gradačac („Službeni glasnik Grada Gradačac“, broj 9/21) i člana 4. Odluke o raspisivanju javnog oglasa za davanje u zakup poslovnih prostorija u vlasništvu Grada Gradačac, putem licitacije broj 01-04-259/23 od 28.09.2023. godine, Gradonačelnik Grada Gradačac o b j a v lj u j e
J A V N I O G L A S
o davanju u zakup poslovne prostorije
I PREDMET JAVNOG OGLASA
Grad Gradačac putem licitacije, daje u zakup poslovnu prostoriju u zgradi bivšeg SŠC „Hasan Kikić“ izgrađenog na parceli k.č. broj 642/5 „Novi srednjoškolski centar“ zgrada obrazovanja površine 2561 m2 i zemljište uz vanprivrednu zgradu površine 10145 m2 k.o. Gradačac I, upisan u p.l.-u broj 350 i el.zk.ul.4209 kao posjed i vlasništvo Grada Gradačac, i to:
- poslovnu prostoriju u prizemlju površine 17 m2, sa početnom cijenom mjesečne zakupnine u iznosu od 17,00 KM (1 KM/m2) bez uračunatog PDV-a;
Predmetna poslovna prostorija u prizemlju je na tlocrtu označene brojem 12, i ista se izdaje radi obavljanja kancelarijskih poslova ili radi formiranja arhive ili magacina.
Predmetni poslovni prostor se izdaje u zakup na period od 5 (pet) godina, počev od dana zaključenja ugovora.
Početni iznos mjesečne zakupnine za poslovnu prostoriju iznosi 1KM/m2, obzirom da se objekat nalazi u zoni ostalog građevinskog zemljišta.
II PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća u postupku licitacije po raspisanom javnom konkursu (oglasu) imaju sva fizička i pravna lica, osim pravnih i fizičkih lica koja prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi FBiH imaju neizmireno dugovanje po bilo kom osnovu, kao i pravnih lica u vlasništvu fizičkih lica čiji obrt ili pravno lice čiji su osnivač/suosnivač imaju neizmirenih dugovanja prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi FBiH.
Učesnici su dužni neposredno na dan javnog nadmetanja-licitacije Komisiji priložiti:
Fizička lica:
- dokaz o uplati pologa
- ovjerenu fotokopiju lične karte
- ako učesnik nastupa kao punomoćnik, punomoć u formi notarski obrađene isprave
- dokaz da učesnik licitacije nema neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi FBiH, po bilo kom osnovu. Zahtjev za izdavanje potvrde da učesnik nema neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac se predaje u Gradskoj upravi Gradačac, šalter 6, a zahtjev je potrebno nasloviti na Gradsku službu za finansije, javne nabavke, informatiku i zajedničke poslove, Odsjek za finansije. Zahtjev za izdavanje uvjerenja da učesnik nema neizmirenih obaveza prema Poreznoj upravi FBiH se predaje u Poreznoj ispostavi Gradačac.
- potvrdu Gradske službe za finansije, javne nabavke, informatiku i zajedničke poslove iz koje je vidljivo da li učesnik ima registrovan obrt. Ukoliko ima, isti je dužan priložiti potvrdu od Odsjeka za finansije i Porezne uprave FBiH, Porezna ispostava Gradačac, kao dokaz da taj obrt nema dugovanja prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi FBiH.
- sve tražene potvrde ne smiju biti starije od 30 dana od dana održavanja licitacije
Pravna lica:
- dokaz o uplati pologa
- ovjerenu fotokopiju lične karte zastupnika
- ako učesnik nastupa kao punomoćnik, punomoć u formi notarski obrađene isprave
- ovjerenu fotokopiju izvoda iz sudskog registra, ne starijeg od tri mjeseca (pravna lica)
- dokaz da učesnik licitacije nema neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi FBiH, po bilo kom osnovu. Zahtjev za izdavanje potvrde da učesnik nema neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac se predaje u Gradskoj upravi Gradačac, šalter 6, a zahtjev je potrebno nasloviti na Gradsku službu za finansije, javne nabavke, informatiku i zajedničke poslove, Odsjek za finansije. Zahtjev za izdavanje uvjerenja da učesnik nema neizmirenih obaveza prema Poreznoj upravi FBiH se predaje u Poreznoj ispostavi Gradačac.
- pravna lica su dužna priložiti potvrdu da nemaju neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi FBiH, po bilo kom osnovu za pravno lice i za osnivača tog pravnog lica
- ukoliko pravno lice ima više osnivača potrebno je dostaviti potvrde za svakog od njih pojedinačno
- sve tražene potvrde ne smiju biti starije od 30 dana od dana održavanja licitacije
III POLOG
Za učešće u licitaciji, učesnik je dužan uplatiti polog u iznosu od 17,00 KM.
Polog se uplaćuje na račun Grada Gradačac broj 1321900309659853 otvoren kod NLB banke, šifra općine Gradačac 036.
Svaki učesnik licitacije je dužan na dan održavanja licitacije Komisiji predočiti dokaz o uplaćenom pologu, neposredno prije održavanja javnog nadmetanja, zajedno sa ostalom dokumentacijom koja je tražena javnim oglasom.
Učesniku licitacije čija ponuda bude utvrđena kao najpovoljnija, uplaćeni polog se uračunava u zakupninu, dok će neuspjelim učesnicima licitacije iznos uplaćenog pologa biti vraćen najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana održavanja licitacije.
Uplaćeni polog se neće vratiti učesniku licitacije čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija, ako isti odustane od zaključenja ugovora o zakupu.
IV POSTUPAK LICITACIJE
Licitacija će se održati dana 27.11.2023.godine (Ponedjeljak) u prostorijama Gradske službe za geodetske i imovinsko-pravne poslove Grada Gradačac (kancelarija br.15), sa početkom u 08.30 sati.
Postupak licitacije provodi Komisija za provođenje javnog nadmetanja-licitacije za dodjelu u zakup zgrada i poslovnih prostorija u vlasništvu Grada Gradačac imenovana od strane Gradonačelnika.
U postupku javnog nadmetanja-licitaciji osnovni kriterij za odabir najpovoljnijeg ponuđača je najveća ponuđena zakupnina za zakup poslovne prostorije.
Licitacija se može održati samo ako u njoj učestvuju najmanje dva učesnika.
Ako se na licitaciju javi samo jedan učesnik, Komisija će licitaciju proglasiti bezuspješnom.
Ukoliko ne uspije prva licitacija, licitacija će se ponoviti.
U slučaju ponovne bezuspješne licitacije tj. ako se pojavi samo jedan ponuđač, Komisija može pristupiti prodaji nekretnine neposrednom pogodbom, pod uslovom da ponuđena cijena ne može biti niža od početne cijene, objavljene u oglasu
V OBAVEZE ZAKUPCA
Sa učesnikom licitacije, čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija, zaključit će se ugovor o dodjeli u zakup poslovne prostorije, u formi notarski obrađene isprave, nakon pribavljenog mišljenja Gradskog pravobranilaštva Gradačac.
Troškove obrade ugovora i sve troškove oko realizacije istog snosi u cijelosti zakupac.
Utvrđenu mjesečnu zakupninu zakupac je dužan plaćati mjesečno unaprijed, najkasnije do 5-og u mjesecu, na račun broj 132-190-02900000-87, vrsta prihoda 721121 otvoren kod NLB Banke Gradačac.
Zakupac je dužan poslovni prostor upotrebljavati samo u skladu sa namjenom, te isti održavati u ispravnom stanju, pažnjom dobrog domaćina.
Poslovni prostor koji je predmet zakupa se ne može izdati u podzakup, bez pisane saglasnosti zakupodavca.
Zakupac ne može vršiti investiciona ulaganja u poslovni prostor bez pisane saglasnosti zakupodavca.
Ukoliko zakupac izvrši investiciona ulaganja u prostor bez pisane saglasnosti zakupodavca, ista se ne mogu prebijati kroz zakupninu.
Zakupac ne može za izvršena investiciona ulaganja tražiti naknadu, ne može odnijeti ugrađene uređaje, niti ošteti poslovnu prostoriju, a po proteku zakupodavnog odnosa sva ulaganja ostaju u vlasništvu Grada Gradačac.
Prilikom potpisivanja ugovora zakupac je dužan priložiti bankarsku garanciju u iznosu godišnje zakupnine, naplative u cijelom periodu zakupodavnog odnosa uz ugovorenu klauzulu „bez prigovora“ ili na „prvi opoziv“ ili potvrdu o izvršenoj uplati zakupnine godinu dana unaprijed ili mjenicu i mjeničnu izjavu kojom je saglasan da se u slučaju neizmirivanja ugovornih obaveza, mjenica može popuniti do iznosa neizmirenog duga, kao i popuniti sve sastavne dijelove mjenice u rokovima dospijeća utvrđenim ugovorom. Mjeničnom izjavom će se zakupac obavezati i da Grad Gradačac može naplatiti sva svoja potraživanja, sa računa koje zakupac ima otvorene kod poslovnih banaka, i iz svih pokretnih i nepokretnih stvari u njegovom vlasništvu.
VI PRESTANAK ZAKUPODAVNOG ODNOSA
Ugovor o zakupu prestaje istekom perioda na koji je zaključen, kao i na druge načine propisane Odlukom o uslovima i načinu izdavanja u zakup poslovnih zgrada i prostorija u vlasništvu Grada Gradačac, kao i na načine propisane zakonom i ugovorom o zakupu.
Grad Gradačac može u svako doba otkazati ugovor o zakupu poslovne prostorije, bez obzira na ugovorene ili zakonske odredbe o trajanju zakupa, ako zakupac :
- onemogući zakupodavcu nesmetanu kontrolu korištenja poslovnih prostorija;
- u poslovnoj prostoriji ne obavlja djelatnost iz ugovora duže od 60 dana;
- ne plati dvije dospjele mjesečne zakupnine
Otkazni rok ne može biti kraći od 30 dana, računajući od dana kada je druga strana primila izjavu o odustanku od ugovora.
Zakupodavac može otkazati ugovor o zakupu ako zakupac ne plati zakupninu ni u roku od 15 dana pošto ga je zakupodavac pozvao na plaćanje, ali će ugovor ostati na snazi ako zakupac isplati iznos dužne zakupnine prije nego što mu otkaz bude saopšten.
Zakupac može otkazati ugovor o zakupu ne navodeći razloge.
Strana koja odustaje od ugovora dužna je drugoj strani pismenim putem dati izjavu o odustanku, kao i odrediti joj rok do koga se ima predati odnosno primiti ispražnjena prostorija, koji ne može biti kraći od 30 dana, računajući od dana kada je druga strana primila izjavu o odustanku od ugovora.
Ako zakupac kome je učinjena izjava o odustanku od ugovora ne preda ispražnjene poslovne prostorije u roku određenom u prethodnom stavu, zakupodavac može tužbom kod nadležnog suda tražiti predaju ispražnjenih poslovnih prostorija.
VII OSTALO
Sve dodatne informacije u vezi sa poslovnim prostorom koji je predmet javnog nadmetanja-licitacije se mogu dobiti u Službi za geodetske i imovinsko-pravne poslove Grada Gradačac (kancelarija br.15), svakim radnim danom do zatvaranja oglasa, u vremenu od 7.30-16.00 h.
Javni oglas će biti objavljen u dnevnom listu „Oslobođenje“, radio stanici Gradačac, te na web stranici i oglasnoj ploči Gradske uprave Grada Gradačac.
GRADONAČELNIK
Edis Dervišagić mr.sci.
Broj: 09/2-27-3306/23
Dnevni red i materijali za 29. redovnu sjednicu Gradskog vijeća Grada Gradačac, planiranu za dan 09.11.2023. godine (ČETVRTAK) sa početkom u 9:00 sati
- Datum kreiranja petak, 03 Novembar 2023 14:03
- Kategorija: Novosti

Na osnovu člana 27. i člana 31. stav (1) tačka 1. Statuta Grada Gradačac („Službeni glasnik Grada Gradačac“, broj 10/22), člana 45. stav 2., člana 46. stav 1., člana 48. stav 1. i 2. i člana 49. stav 1. Poslovnika o radu Gradskog vijeća Gradačac (“Službeni glasnik Grada Gradačac“, broj 6/23) i Zaključka Kolegija Gradskog vijeća od 02.11.2023. godine
S A Z I V A M
29. redovnu sjednicu Gradskog vijeća Grada Gradačac, za dan 09.11.2023. godine (četvrtak), koja će se održati u sali za sjednice Sportske dvorane u Gradačcu, sa početkom rada u 9:00 sati
DOWNLOAD
Početak radova na rekonstrukciji bedema kule u kompleksu “Starog grada” u Gradačcu
- Datum kreiranja utorak, 07 Novembar 2023 12:03
- Kategorija: Novosti

Danas su započete aktivnostima na postavljanju skele i ograde za izvođenje radova na rekonstrukciji bedema kule-fortifikacija kula B4k poznate u narodu kao “Tabija”. Izvođač radova je firma “NEIMARI” d.o.o. Sarajevo a stručni nadzor je firma „URBING“ d.o.o. Sarajevo. Ukupna vrijednost radova je oko 650.000 KM a rok za izvođenje radova je 12 mjeseci od dana uvođenja Izvođača u posao.
Grad Gradačac je u oktobru 2018. godine pokrenuo procedure na izradi idejnog projekta cjelokupnog uređenja kompleksa “Starog grada” i glavni projekat sanacije najugroženijih dijelova, a prema uputama i sugestijama Komisija za očuvanje nacionalnih spomenika Bosne i Hercegovine i eksternih konsultanata.
U martu 2021. godine Grad Gradačac dostavio je nadležnom ministarstvu kompletan projekat sa svim pratećim prilozima za izdavanje potrebnih dozvola. Gradu Gradačac je 11.05.2023. godine izdato Rješenje za građanje od strane istog nakon čega je raspisan tender za izvođenje radova a ugovor o izvođenju radova na rekonstrukciji bedema kule u kompleksu “Starog grada” u Gradačcu potpisan je u septembru ove godine.
Riječ je o nacionalnom spomeniku Bosne i Hercegovine koji se godinama nalazi u lošem stanju. Kako su kazali stručnjaci za njegovu potpunu obnovu potrebni su deseci miliona maraka.
Posjeta predstavnika udruženja “Koraci nade” Gradu Gradačac
- Datum kreiranja srijeda, 01 Novembar 2023 13:36
- Kategorija: Novosti

Danas je u zgradi gradske uprave održan sastanak predstavnika udruženja “Koraci nade” i predstavnika Grada Gradačac gdje su predstavljene dosadašnje aktivnosti ovog udruženja na području grada Gradačac.
Centar za djecu sa višestrukim smetnjama “Koraci nade” od 2019. godine realizuje svoje aktivnosti i na području grada Gradačac uz finansijsku i materijalnu podršku kroz javne pozive Grada Gradačac.
Te aktivnosti se odnose na multidisciplinarni pristup i rad sa djecom i mladima sa invaliditetom. Na početku ovog projekta u Gradačcu je planirano da stručni tim koji se sastoji od logopeda, somatopeda i fizioterapeuta pruži individulanu podršku za 15-20 djece sa invaliditetom od 0 do 10 godina. Zahvaljujući predanom stručnom radu koji je prepoznat od strane roditelja sa područja grada Gradačac i korisnika nakon četiri godine rada odjeljenje je udvostručilo broj korsnika na 43.
Gradonačelnik Edis Dervišagić sa saradnicima obećao je nastavak finansijske i materijalne podrške radu Odjeljenja za ranu rehabilitaciju ovog udruženja u Gradačcu u skladu s novim brojem korisnika i istakao je da ovo predstavlja svijetli primjer multidisciplinarnog pristupa i rada sa djecom i mladima sa invaliditetom.