J A V N I P O Z I V za davanje na upravljane azila za napuštene životinje
- Datum kreiranja ponedjeljak, 13 Novembar 2023 19:53
- Kategorija: Javni oglas
Na osnovu člana 15. Zakona o principima lokalne samouprave u Federaciji Bosne i Hercegovine («Službene novine Federacije BiH», broj: 49/06, 51/09), Odlukeo raspisivanju javnog poziva za dodjelu na upravljanje Azila za napuštene životinje („Službeni glasnik Grada Gradačac” broj: 9/23) i člana 39. stav 1. tačka 6. Statuta Grada Gradačac („Službeni glasnik Grada Gradačac”, broj: 10/22), Gradonačelnik o b j a v lj u j e :
J A V N I P O Z I V
za davanje na upravljane azila za napuštene životinje
I PREDMET JAVNOG POZIVA
Grad Gradačac putem javnog nadmetanja - pisanih ponuda daje na upravljanje Azil za napuštene životinje, površine 2384m2, kapaciteta za prijem 80-100 pasa (sadašnji kapacitet Azila je za prijem 50-60 pasa, koji će u dogledno vrijeme biti proširen), na zemljištu označenom kao k.č. br.73/3 k.o. Gradačac I, radi radi hvatanja, zbrinjavanja, udomljavanja, čuvanja, hranjenja i pružanja medicinskog tretmana pasa lutalica kao i obavljanja kafilerijskih i sličnih poslova. Grad Gradačac Azil daje na upravljanje na period od 5 godina.
Upravitelj je obavezan:
a) obezbijediti dovoljnu količinu hrane i vode za pse;
b) uredno održavati Azil (čišćenje, košenje itd), kao i redovno plaćati račune za smeće;
c) obezbijediti veterinarsku zdravstvenu zaštitu pasa;
d) tražiti uslugu veterinarske stanice u slučaju povrede i bolesti psa, pri okotu ili u slučaju drugih bolesnih stanja, kao i u slučaju sakupljanja i hvatanja pasa lutalica sa javnih površina radi prevoza do Azila;
e) voditi evidenciju o ulasku i izlasku svakog psa iz Azila;
f) voditi evidenciju o svakom zbrinutom psu;
g) voditi evidenciju o svakom udomljenom psu;
h) izvršiti obaveznu sterilizaciju i kastraciju svih pristiglih napuštenih i izgubljenih pasa;
i) primati prijave o napuštenim i izgubljenim psima i poduzima radnje na neodložnom hitnom hvatanju istih sa javnih površina radi smještaja u Azil;
j) angažovati se na udomljavanju životinja i pronalaženju vlasnika (udomiti mjesečno 2-5 pasa unutar i van granica BiH sa pratećim dokaznim materijalom Gradskoj službi);
k) mikročipuje svaku pristiglu životinju ako ona već nije mikročipovana;
l) po nalogu Gradske službe hvatati pse sa javnih i drugih površina (hvatanje, sakupljanje i transport obavljati na human način i bez zlostavljanja, uz primjenu odgovarajuće opreme i prevoznih sredstava, a u skladu sa propisima o zaštiti i dobrobiti životinja i veterinarstvu);
m) vršiti eutanaziju pasa u saradnji sa nadležnom veterinarskom stanicom, a u skladu sa članom 14. i 15. Zakona o zaštiti i dobrobiti životinja;
n) u slučaju smrti psa istog pokopati na odgovarajući način ili na najbližem registrovanom životinjskom groblju.
Grad je obavezan:
a) redovno izmirivati svoje obaveze prema Upravitelju;
b) redovno plaćati račune za struju i vodu;
c) imenovati komisiju koje će jednom mjesečno vršiti kontrolu na izvršavanju obaveza;
d) odrediti osobu ispred Službe koja će izdavati naloge za hvatanje pasa, praćenja popunjenosti kapaciteta Azila, itd;
e) proširiti kapacite Azila u zavisnosti od broja pasa;
f) svake godine planirati sredstva u budžetu za proširenje smještajnih
kapaciteta Azila;
g) jednom godišnje podnositi izvještaj Gradskom vijeću o radu Azila;
h) u roku od tri mjeseca od formiranja Azila postaviti video-nadzor.
Prestanak upravljanja
Ugovor prestaje istekom perioda na koji je zaključen, kao i na druge načine propisane zakonom i ugovorom o upravljanju.
Ako jedna od ugovornih strana ne ispuni svoje obaveze definisane ugovorom isti se može raskinuti uz otkazni rok od tri mjeseca.
U slučaju da Upravitelj ne postupi po navedenom, odnosno ne ispoštuje otkazni rok od tri mjeseca, dužan je platiti Gradu naknadu za pretrpljenu štetu od tri mjesečna iznosa ugovorene cijene, u roku od 30 dana od dana napuštanja objekta.
Ukoliko Upravitelj ne plati ugovorenu naknadu u ostavljenom roku, Grad će pokrenuti postupak prinudne naplate putem Gradskog pravobranilaštva.
Strana koja otkazuje ugovor dužna je drugu ugovornu stranu pismenim putem obavijestiti o otkazu i navesti datum primopredaje objekta.
II PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća na javnom nadmetanju imaju sva fizička i pravna lica registrovana za obavljanje djelatnosti hvatanja, zbrinjavanja, udomljavanja, čuvanja, hranjenja i pružanja medicinskog tretmana pasa lutalica kao i kafilerijskih i sličnih poslova.
III POSTUPAK DODJELE NA UPRAVLJANJE
Postupak dodjele na upravljanje Azila će se obaviti prikupljanjem pismenih ponuda koje trebaju sadržavati slijedeće:
- pismenu prijavu za učešće u javnom nadmetanju;
- osnovne podatke o podnosiocu prijave: naziv/ime, adresa, telefon i kontakt osoba;
- ovjerenu kopiju rješenja o registraciji kod nadležnog organa i ovjerenu kopiju izvoda iz registra ne starijeg od 6 mjeseci;
- potvrdu Gradske službe za finansije, javne nabavke, informatiku i zajedničke poslove da upravitelj nema neizmerenih obaveza prema Gradu Gradačac;
- Ugovor sklopljen sa veterinarskom stanicom o obavljanju veterinarskih usluga
(medicinski tretman, sterilizacija i kastracija pasa, izradu mikročipova, pomoć pri hvatanjau pasa, eutanazija);
- Ugovor sklopljen sa dobavljačem hrane za pse.
Tekst javnog poziva o dodjeli na upravljanje Azila će biti objavljen na radio stanici Gradačac, web stranici i oglasnoj ploči Grada Gradačac, a isti će biti otvoren 15 dana od dana objavljivanja.
Pismene prijave u zatvorenim kovertama se predaju u prostorijama Gradske uprave Gradačac, šalter broj 6, naslovljene na Gradsku službu za urbanizam, investicije i komunalne poslove Grada Gradačac (Odsjek za komunalne poslove) „Komisija za provođenje javnog poziva za dodjelu na upravljanje Azila za napuštene životinje” neposredno ili putem pošte najkasnije do 28.11.2023.godine do 12h.
Postupak otvaranja pristiglih pismenih ponuda, kao i blagovremenost i potpunost istih, provodi Komisija, imenovana od strane Gradonačelnika.
Komisija vrši javno otvaranje ponuda.
Po okončanju postupka, a najkasnije u roku od 7 dana od dana razmatranja ponuda, Komisija obaviještava sve učesnike o rezultatima oglasa.
Sa izabranim kandidatom, zaključit će se ugovor o dodjeli Azila na upravljanje.
U ime Grada Gradačac, ugovor će zaključiti Gradonačelnik, uz prethodno pribavljeno mišljenje Gradskog pravobranilaštva Grada Gradačac.
Ovlašćuje se Gradonačelnik da sa izabranim kandidatom zaključi ugovor o upraljanju Azila.
Predmetni ugovor sačinit će notar, a sve troškove notarskih usluga snosit će Grad Gradačac.
IV ODABIR PONUDE
Prilikom odabira ponude, komisija će odabrati ponudu sa najnižom cijenom za upravljanje Azila, koja ne može biti viša od 5.000,00 KM na mjesečnom nivou.
Ukoliko se na javni oglas prijavi samo jedan kandidat, može se zaključiti ugovor ako ponuđena cijena bude u skladu sa predviđenom cijenom iz Javnog poziva.
V TROŠKOVI PONUDE
Grad Gradačac ne snosi nikakve troškove kandidata u postupku javnog oglasa.
VI OSTALO
Za sve informacije možete se obratiti u Gradsku službu urbanizam, investicije i komunalne poslove - Odsjek za komunalne poslove, svakim radnim danom od 07.30 do 16.00 sati
JAVNI POZIV ZA DODJELU SREDSTAVA S POZICIJE TEKUĆEG TRANSFERA DRUGIM NIVOIMA VLASTI I FONDOVIMA – PODRŠKA EUROPSKE UNIJE BOSNI I HERCEGOVINI U CILJU UBLAŽAVANJA NEGATIVNOG SOCIO-EKONOMSKOG UTJECAJA ENERGETSKE KRIZE
- Datum kreiranja ponedjeljak, 23 Oktobar 2023 08:21
- Kategorija: Javni oglas

Federalno ministarstvo rada i socijalne politke objavljuje javni poziv kojem možete pristupiti klikom na donji link
Odluka o dodjeli raspodjele sredstava za sport po drugom javnom pozivu za 2023. godinu
- Datum kreiranja utorak, 26 Septembar 2023 05:32
- Kategorija: Javni oglas

Na osnovu člana 12. stav 3. Odluke o načinu odabira projekata nevladinih/neprofitnih organizacija po LOD metodologiji (Službeni glasnik, broj 6/2018. ) i Prijedloga odluke o raspodjeli sredstava za OVD/NVO iz oblasti sporta za 2023. godinu, dostavljenog od strane Komisije za ocjenjivanje i odabir projekata OCD/NVO po javnom pozivu, Gradonačelnik donosi
ODLUKU O RASPODJELI SREDSTAVA ZA OCD/NVO IZ OBLASTI SPORTA ZA 2023. GODINU
PO DRUGOM JAVNOM POZIVU
Download
Odluka o raspodjeli sredstava - sport - drugi javni poziv
K O N K U R S za dodjelu stipendija redovnim učenicima srednjih škola i redovnim studentima dodiplomskog studija za školsku-akademsku 2023/24. godinu
- Datum kreiranja ponedjeljak, 16 Oktobar 2023 07:00
- Kategorija: Javni oglas

Na osnovu člana 10. stav 3. Odluke o općim uslovima, postupku i kriterijima za ostvarivanje prava na stipendiju Grada Gradačac ( «Službeni glasnik Grada Gradačac» broj: 11/2021.) i Odluke o broju stipendija, novčanom iznosu stipendija i broju rata za školsku/akademsku godinu 2023/24. godinu, („Službeni glasnik Grada Gradačac“ broj:7/23) Gradska služba za opću upravu, društvene djelatnosti, boračko-invalidsku i socijalnu zaštitu dana 16.10. 2023. godine raspisuje
K O N K U R S
za dodjelu stipendija redovnim učenicima srednjih škola i redovnim studentima dodiplomskog studija za školsku-akademsku 2023/24. godinu
Član 1.
Pravo na stipendiju Grada Gradačac imaju učenici srednjih škola i studenti dodiplomskog studija I do VI godine studija ili prvog ciklusa bolonjskog sistema studiranja.
Član 2.
Iznos stipendije za učenike je 800,00 (osamstotina ) KM u isplatama od ........... 8 rata x 100,00 KM.
Iznos stipendije za studente je 1.200,00 (hiljadudvijestotine) KM u isplatama od.. 8 rata x 150,00 KM.
Član 3.
Stipendije se dodjeljuju učenicima i studentima koji se školuju u srednjim školama i na univerzitetima u Bosni i Hercegovini.
Član 4.
Pravo na dodjelu općinske stipendije ima kandidat koji ispunjava opće uslove:
- da je državljani BiH sa prebivalištem na području grada Gradačac,
- da je redovan učenik /student srednjih škola/ fakulteta,
- da prvi puta upisuju razred /godinu studija,
- da nije stariji od 26 godina.
Član 5.
Pravo na dodjelu općinske stipendije ne može ostvariti kandidat u slijedećim situacijama:
- ako obnavlja školsku/akademsku godinu,
- ako je korisnik stipendije od drugog izvora,
- ako je u statusu apsolventa.
- ako iz bilo kojeg razloga u toku školske/akademske godine prekine redovno školovanje,
- najviše dva kandidata iz jednog domaćinstva mogu ostvariti pravo na stipendiju Grada Gradačca u istoj školskoj/akademskoj godini.
DOWNLOAD
Tekst konkursa, izjave i prijavni obrasci
Javni poziv za finansiranje projekata za sprječavanje štete od divljači u 2023. i 2024. godini
- Datum kreiranja petak, 01 Septembar 2023 07:34
- Kategorija: Javni oglas

JAVNI POZIV JE OTVOREN do raspodjele sredstava predviđenih za ovaj Javni poziv, a najkasnije do 15. septembra 2023. godine.
Na osnovu člana 39. stav (1) tačka 6. Statuta Grada Gradačac („Službeni glasnik Grada Gradačac, broj 10/22), Gradonačelnik Grada Gradačac raspisuje
Javni poziv za finansiranje projekata za
sprječavanje štete od divljači u 2023. i 2024. godini
1. PREDMET JAVNOG POZIVA
Finansiranje projekata za sprječavanje štete od divljači na poljoprivrednim usjevima, što može obuhvatati ugradnju zaštitnih sredstava – električnih ograda (pastira) i žičanih ograda (mreža/pletiva), disperziju repelenata, prihranjivanje divljači, protjerivanje, izlov i druge troškove vezane za cilj javnog poziva.
2. CILJ JAVNOG POZIVA
Sprječavanje šteta od divljači na području Grada Gradačac kako bi se smanjili ekonomski gubici
u poljoprivredi prouzročeni od divljači.
3. IZNOS SREDSTAVA
Ukupno planirana vrijednost javnog poziva iznosi 15.000,00 KM uz mogućnost povećanja u slučaju da je iznos sredstava prihvatljivih prijava veći od navedenih raspoloživih sredstava. Novčana sredstva namijenjena su isključivo za podmirenje troškova kupnje zaštitnih sredstava - električnih ograda (pastira) i žičanih ograda (mreža/pletiva) za sprječavanje štete od divljači, kupnje hrane i repelenata za divljač, veterinarskih pregleda i drugih troškova vezanih za suzbijanje šteta od divljači.
4. USLOVI PRIHVATLJIVOSTI
4.1. Uslovi prihvatljivosti podnositelja prijave:
Prihvatljivi podnositelj prijave je:
A) udruženje ili pravna osoba registrovana za obavljanje lovstva i/ili imaju važeći ugovor o zakupu lovišta na području Grada Gradačac,
B) pravna osoba upisana u Registar poljoprivrednih gazdinstva / Registar klijenata (poljoprivrednik).
Protiv prijavitelja i odgovorne osobe, ne smije se voditi krivični postupak niti smiju biti pravosnažno osuđeni za prekršaj ili krivično djelo.
Prijavitelj mora imati uredno ispunjene obveze prema davatelju prava lova i obaveze iz prethodno sklopljenih ugovora o finansiranju iz javnih sredstava i drugih javnih izvora; mora uredno ispunjavati obveze plaćanja doprinosa za penziono i zdravstveno osiguranje i plaćanja poreza.
Udruženje mora biti upisano u Registar neprofitnih organizacija.
Poljoprivrednik mora biti upisan u Registar poljoprivrednih gazdinstava / Registar klijenata.
4.2. Uslovi prihvatljivosti troškova:
1.) Uslovi prihvatljivosti troškova su:
a) kupljena i postavljena nova zaštitna sredstva i to:
- električna ograda (pastir) s pripadajućom opremom za kompletno zaštitno sredstvo,
- žičana ograda – pletivo i/ili mreža,
b) nabavka hrane i repelenata za divljač,
c) troškovi lova i veterinarskih pregleda nastali u razdoblju od 1. avgusta 2023. godine do 31. jula 2024. godine.
Uslov prihvatljivosti gore navedenih troškova je da se predloženim mjerama mora obuhvatiti površina od najmanje 5.000 ha pod poljoprivrednom proizvodnjom.
2.) Neprihvatljivi troškovi za finansiranje su:
a) troškovi iz tačke 4, stav 4.2, alineja 1) (prihvatljivi troškovi) koji su vezani isključivo za zaštitu usjeva i dobara u vlasništvu podnositelja prijave, a ne i drugih poljoprivrednih proizvođača sa područja Grada Gradačac,
b) troškovi plata, ugovora o privremenim i povremenim poslovima i sl.,
c) troškovi reprezentacije, putovanja, edukacije i sl.,
d) troškovi najma i usluga koji nisu direktno povezani sa zaštitnim mjerama,
e) ako je prijavljeno zaštitno sredstvo djelomično ili u cijelosti sufinansirano iz drugih javnih izvora,
f) troškovi šteta uzrokovanih dejstvom divljači (obrada zemljišta, sjemena, gnojivo i sl.),
g) ako je prijavljeno zaštitno sredstvo kupljeno kod prodavača fizičkih i pravnih osoba koji su s
prijaviteljem:
- srodnici po krvi u pravoj ili u pobočnoj liniji do četvrtog stepena, srodnici po tazbini do drugog
stepena, bračni ili izvanbračni drug, bez obzira na to je li brak prestao,
- vlasnički i/ili upravljački povezani neovisno o udjelu vlasničkih, glasačkih ili upravljačkih prava
- te od pravne osobe čiji su osnivači/članovi/osobe ovlaštene za zastupanje srodnici po krvi u pravoj ili u pobočnoj liniji do četvrtog stepena, srodnici po tazbini do drugog stepena, bračni ili izvanbračni drug, bez obzira na to je li brak prestao.
3.) Navedeni uslovi primjenjuju se kumulativno
5. BROJ PRIJAVA PO PRIJAVITELJU
Podnositelj prijave poljoprivrednik ima pravo na podnošenje i odobravanje jedne prijave, a prijavitelj Lovačko društvo/udruženje ima pravo na podnošenje i odobravanje jedne prijave po lovištu. U slučaju podnošenja više prijava istog prijavitelja za različita lovišta, prijavitelj mora za svaku pojedinu prijavu priložiti sve dokumente navedene u tački 6. podtački 2. javnog poziva.
6. NAČIN PRIJAVE
1.) Prijava se podnosi isključivo putem propisanih obrazaca koji moraju biti popunjeni i ispisani korištenjem kompjutera i printera, te potpisani i pečatom ovjereni od strane prijavitelja, s priloženim drugim traženim dokumentima.
2.) Prijava mora sadržavati sljedeće dokumente redoslijedom navođenja:
- Obrazac za prijavu (original),
- Obrazac budžeta (original),
- Obrazac izjave o nekažnjavanju (original),
- Obrazac izjave o uredno ispunjenim obavezama iz svih prethodno sklopljenih ugovora o
finansiranju iz budžeta Grada Gradačac i drugih javnih izvora (original),
- Potvrda nadležne Porezne uprave o nepostojanju duga nestarija od 15 dana od dana podnošenja prijave (original ili ovjerena kopija),
-rješenje o registraciji,
-ovjerena kopija lične karte ovlaštene osobe,
-potvrda o upisu u Registar poljoprivrednih gazdinstava / Registar klijenata (ukoliko se radi o podnosiocu prijave-poljoprivrednik),
-ugovor o zakupu lovišta (ukoliko se radi o podnosiocu prijave – lovačko društvo).
3.) Prijava se dostavlja u zatvorenoj koverti preporučenom poštom ili lično na šalter poljoprivrede Grada Gradačac na adresi:
Grad Gradačac
„Javni poziv za finansiranje projekata za sprječavanje štete od divljači u 2023. i 2024. godini
- ne otvarati“
Husein k. Gradaščevića 54.
76250 Gradačac.
7. JAVNI POZIV JE OTVOREN do raspodjele sredstava predviđenih za ovaj Javni poziv, a najkasnije do 15. septembra 2023. godine.
8. POSTUPAK ODOBRAVANJA I OBAVIJEST O REZULTATIMA JAVNOG POZIVA
- Pregled prijava provodi Komisija za provedbu javnog poziva za finansiranje o čemu se sastavlja zapisnik.
- Razmatraju se samo prijave koje su blagovremeno podnesene te u cijelosti zadovoljavaju propisane uslove javnog poziva.
- U slučaju podnošenja više prijava osnovni kriterij za dodjelu sredstava, pored formalno-pravnih, je teritorijalni obuhvat predloženih mjera za sprječavanje šteta od divljači.
- Prijava koja ne udovoljava formalno-pravnim uvjetima javnog poziva, zakašnjela prijava, prijava koja ne sadrži pozivom propisanu dokumentaciju ili prijava koja nije izrađena u skladu s javnim pozivom i podnesena je na neki drugi način, neće se razmatrati, o čemu će prijavitelj biti posebno obaviješten.
- Gradonačelnik donosi odluku o dodjeli sredstava na temelju prijedloga Komisije.
- Rezultati javnog poziva objavljuju se na internet stranici Grada Gradačac.
- Grad Gradačac pridržava pravo ne odabrati ni jednu prijavu na javni poziv ili poništiti javni poziv i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema prijavitelju u pogledu troškova sudjelovanja u postupku javnog poziva ili provedbi mjera za sprječavanje šteta od divljači.
9. IZVJEŠTAVANJE
Izvještaj kojim prijavitelj pravda troškove nakon izvršenih mjera za sprječavanje šteta od divljači mora biti potkrijepljen dokumentima poput fiskalnih računa, otpremnica, ugovora i potvrda, u originalu ili ovjerenoj kopiji sa pečatom i potpisom pravnih i/ili fizičkih lica koja su robu/usluge isporučila. Račun mora biti fiskaliziran i izdan na ime prijavitelja. Ponude ili predračuni nisu prihvatljivi dokumenti. Troškovi koji se pravdaju mogu biti isključivo u skladu sa ovim javnim pozivom i u skladu sa prijavom na osnovu koje su sredstva dodijeljena.
Izvještaj kojim prijavitelj pravda troškove nakon izvršenih mjera za sprječavanje šteta od divljači mora se dostaviti Gradu Gradačac do 31. avgusta 2024.godine.
10. INFORMACIJE: Za sve informacije uz pripremu i podnošenje prijave na Natječaj, prijavitelj se može obratiti na adresu e-pošte: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
11. POSTUPAK ZA PODNOŠENJE ŽALBI
Žalba na postupak javnog poziva može se izjaviti Gradu Gradačace u roku od 15 dana od dana zaprimanja obavijesti o neispunjavanju uslova javnog poziva.
Grad Gradačac će u roku osam dana od dana primitka žalbe, istu žalbu razmotriti i odlučiti o tome prihvaća li žalbu ili ne.
DOWNLOAD
Još članaka...
- JAVNI POZIV za dodjelu jednokratne novčane pomoći Grada Gradačac za refundiranje dijela troškova nabavke senzora za bezbolno i kontinuirano mjerenje šećera u krvi
- JAVNI OGLAS za imenovanje članova Gradske izborne komisije Gradačac
- D R U G I J A V N I P O Z I V za odabir projekata iz oblasti sporta koji će se finansirati/sufinansirati iz Budžeta Grada Gradačac za 2023. godinu
- JAVNI OGLAS za nominiranje na pozicije u nadzornim odborima javnih preduzeća