J A V N I O G L A S za prijem namještenika u radni odnos u Gradu Gradačac
- Datum kreiranja srijeda, 01 Februar 2023 09:46
- Kategorija: Novosti

Na osnovu odredbi člana 74. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu („Službene novine TK”, broj: 7/17, 10/17, 10/18, 14/18, 8/21, 10/22 i 14/22) i Odluke o potrebi prijema namještenika u radni odnos, broj: 02-30-261/23 od 27.01.2023.godine, Gradonačelnik Grada Gradačac o b j a v lj u j e
J A V N I O G L A S
za prijem namještenika u radni odnos
u Gradu Gradačac
A) NAZIV RADNIH MJESTA I OPIS POSLOVA ZA UPRAŽNJENA RADNA MJESTA:
01.Viši referent za ovjeru prepisa i legalizaciju potpisa u Odsjeku za opću upravu i građanska stanja Gradske službe za opću upravu, društvene djelatnosti, boračko-invalidsku i socijalnu zaštitu na neodređeno vrijeme - jedan (1) izvršilac.
02. Viši referent za administrativne poslove poljoprivrede u Odsjeku za privredu Gradske službe za privredu i inspekcijske poslove na neodređeno vrijeme - jedan (1) izvršilac.
03. Viši referent geometar u Odsjeku za geodetske poslove Gradske službe za geodetske i imovinsko-pravne poslove na neodređeno vrijeme - jedan (1) izvršilac.
Opis poslova radnih mjesta i status
Pozicija 01:Viši referent za ovjeru prepisa i legalizaciju potpisa
Opis poslova:
1) vrši ovjeru prepisa i fotokopija dokumenata, ovjerava izjave, te legalizuje potpise, u skladu sa zakonskim i drugim propisima u službenim prostorijama organa uprave ili na terenu;
2) vodi djelovodnike za ovjeru potpisa, prepisa i rukopisa;
3) ovjerava izjave o zajedničkom domaćinstvu u službenim prostorijama ili na terenu u slučaju potrebe, uz odobrenje Šefa Odsjeka;
4) vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi Pomoćnik Gradonačelnika i Šef Odsjeka;
5) lično je odgovoran za zakonito, ažurno i uredno obavljanje poslova i radnih zadataka;
6) podatke o građanima do kojih dođe kroz izvršavanje poslova i zadataka obavezan je čuvati kao službenu tajnu;
7) vrši i druge poslove po nalogu Šefa Odsjeka i Pomoćnika Gradonačelnika;
8) za izvršavanje poslova i radnih zadataka neposredno odgovara Šefu Odsjeka.
Pozicija 02: Viši referent za administrativne poslove poljoprivrede
Opis poslova:
1) zaprima zahtjeve stranaka koji se odnose na poslove poljoprivrede koji su propisani zakonima, podzakonskim aktima i gradskim odlukama;
2) daje upute strankama vezano za potrebnu dokumentaciju po zahtjevima za ostvarivanje određenih prava;
3) izdaje strankama potvrde o prijemu podneska i potvrde i druga akta po potrebi za čije su izdavanje stranke podnijele zahtjev;
4) zaprima određene prijave poljoprivrednih proizvođača propisane federalnim i kantonalnim propisima;
5) odgovoran je za pravilnost i blagovremenost izvršenja raspoređenih poslova i zadataka neposrednom rukovodiocu;
6) vrši i druge poslove po nalogu Šefa Odsjeka i Pomoćnika Gradonačelnika.
Pozicija 03: Viši referent geometar
Opis poslova:
1) obavlja tehničke poslove u geodeziji: projektovanje, iskolčenje, geodetsko snimanje, katastarsku evidenciju i drugo;
2) radi poslove održavanja premjera i katastra zemljišta i katastra nekretnina;
3) prenosi projekte na teren;
4) obavlja geodetske radnje u postupku eksproprijacije, arondacije, uzurpacije, komasacija i parcelacija zemljišta;
5) vrši postavljanje i održavanje mreža geodetskog premjera;
6) vrši izradu prijavnih listova B za provođenje promjena u katastarskom operatu, na osnovu kojeg se donosi rješenje o provođenju promjene;
7) vrši izradu prijavnih listova A za zemljišnu knjigu (gruntovnicu) na osnovu kojih se vrši promjena i upis vlasništva u zemljišnoj knjizi;
8) radi kopije katastarskih planova geodetskog premjera i katastra komunalnih uređaja;
9) prima stranke, sve vrste prijava za teren, vrši uspoređenje starog i novog katastarskog operata;
10) vrši obradu i izradu dokumenata u kompjuterskim programima Groma, AutoCad, WinGis, ArcVieW i drugim;
11) vrši provođenje promjena kroz sve katastarske planove analognog i digitalnog geodetskog plana;
12) vrši i druge poslove po nalogu Šefa Odsjeka i Pomoćnika Gradonačelnika.
B) POSEBNI USLOVI ZA OBAVLJANJE POSLOVA RADNIH MJESTA:
- Pored općih uslova za obavljanje poslova propisanim odredbom člana 76. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu (da je državljanin Bosne i Hercegovine; da je stariji od 18 godina;
da je zdravstveno sposoban za obavljanje poslova utvrđenih za to radno mjesto; da ima vrstu i stepen školske spreme potrebnu za obavljanje poslova radnog mjesta prema pravilniku o unutrašnjoj organizaciji; da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini; da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine) kandidati treba da ispunjavaju i sljedeće posebne uslove:
- Posebni uslovi za obavljanje poslova utvrđeni su Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi Grada Gradačac i to:
Pozicija 01:
-SSS/ IV stepen društvene struke ili viši nivo stručne spreme društvene struke,
-položen stručni ispit za namještenike za rad u organima državne službe,
-najmanje deset (10) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja srednje stručne spreme ili najmanje deset (10) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja višeg nivoa stručne spreme.
Pozicija 02:
- SSS/IV stepen društvene ili tehničke struke ili viši nivo stručne spreme društvene ili tehničke
struke,
- položen stručni ispit za namještenike za rad u organima državne službe,
- najmanje deset (10) mjeseci radnog staža ostvarenog poslije završene navedene srednje škole
ili najmanje deset (10) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja višeg nivoa stručne
spreme.
Pozicija 03:
-SSS/IV stepen geodetske struke ili viši nivo stručne spreme geodetske struke,
-položen stručni ispit za namještenike u organima državne službe,
-položen stručni ispit radnika koji rade na poslovima iz geodetske djelatnosti,
- najmanje deset (10) mjeseci radnog staža ostvarenog poslije završene navedene srednje škole ili najmanje deset (10) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja višeg nivoa stručne spreme.
C) SPISAK DOKUMENATA KOJE TREBA PODNIJETI UZ PRIJAVU NA OGLAS
Kandidati su dužni priložiti slijedeće dokumente (orginal ili ovjerena fotokopija):
1. prijava na javni oglas sa kratkom biografijom i kontakt podacima (adresa i broj telefona) potpisana od kandidata;
2. uvjerenje o državljanstvu BiH (ne starije od šest mjeseci);
3. potvrda CIPS-a o prebivalištu (ne starije od šest mjeseci);
4. izvod iz Matične knjige rođenih;
5. svjedočanstvo (diploma) o završenoj traženoj stručnoj spremi;
6. ovjerena i potpisana izjava da kandidat u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz državne službe kao rezultat disciplinske kazne, na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
7. ovjerena i potpisana izjava da kandidat nije obuhvaćen odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i
Hercegovine;
8. dokaz (uvjerenje ili potvrda) o radnom stažu u struci nakon završene stručne spreme (kao dokaz o radnom stažu prihvataju se uvjerenje ili potvrda izdate od poslodavca ili uvjerenje o osiguranju izdato od Porezne uprave FBiH ili uvjerenje o činjenicama iz matične evidencije nadležne institucije za penzijsko invalidsko osiguranje sa potvrdom koja razrješava šifre zanimanja iz uvjerenja);
9. dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike za rad u organima državne službe; 10.dokaz o položenom stručnom ispitu radnika koji rade na poslovima iz geodetske djelatnosti (za poziciju 03);
11.ovjerena i potpisana izjava o saglasnosti nosioca podataka (izjava podrazumijeva svaku konkretnu i svjesnu naznaku želje nosioca podataka datu slobodnom voljom kojom nosilac podataka daje svoj pristanak da se njegovi lični podaci obrađuju u skladu sa odredbom člana 3. Zakona o zaštiti ličnih podataka (“Službeni glasnik Bosne i Hercegovine”, broj: 49/06, 76/11 i 89/11).
Napomene:
1) Izabrani kandidati su dužni prije stupanja na rad dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj i psihofizičkoj sposobnosti (ne starije od 6 mjeseci) za obavljanje poslova radnog mjesta.
2) Izabrani kandidati koji nemaju položen stručni ispit za namještenika za rad u organima državne službe dužni su ga položiti najkasnije u roku od šest (6) mjeseci od dana prijema u radni odnos u organ državne službe.
3) Izabrani kandidati koji nemaju položen stručni ispit radnika koji rade na poslovima iz geodetske djelatnosti dužni su ga položiti najkasnije u roku od šest (6) mjeseci od dana prijema u radni odnos u organ državne službe.
4) Istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uslova javnog oglasa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu, sve u skladu sa Zakonom o dopunksim pravima branilaca i članova njihovih porodica i Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi Grada Gradačac.
5) Postupak izbora kandidata provodi Komisija za provođenje javnog oglasa koja će razmotriti pristigle prijave, utvrditi listu kandidata koji ispunjavaju uslove oglasa i listu kandidata koji ne ispunjavaju uslove oglasa, o čemu će biti sačinjen zapisnik.
Izbor kandidata izvršit će Rukovodilac organa državne službe sa Liste kandidata koji ispunjavaju sve uslove javnog oglasa o čemu donosi rješenje.
D) ROK TRAJANJA OGLASA
Javni oglas ostaje otvoren petnaest (15) dana od dana objavljivanja na službenoj Web stranici Grada Gradačac i dnevnom listu “Oslobođenje”, računajući od dana objave oglasa u dnevnom listu.
E) ADRESA ZA PODNOŠENJE PRIJAVA NA OGLAS
Prijavu na oglas sa svim potrebnim dokumentima o ispunjavanju uslova treba dostaviti u zatvorenoj koverti neposrednim putem ili putem pošte preporučeno na adresu Grad Gradačac- Gradonačelnik Grada Gradačac, ulica Husein kapetana Gradaščevića, broj 4, 76 250 Gradačac sa naznakom:
“JAVNI OGLAS ZA PRIJEM NAMJEŠTENIKA U RADNI ODNOS U GRADU GRADAČAC (označiti radno mjesto) - NE OTVARATI“.
Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.
GRADONAČELNIK
mr.sci. Edis Dervišagić
21. redovna sjednica Gradskog vijeća Grada Gradačac
- Datum kreiranja utorak, 31 Januar 2023 14:39
- Kategorija: Novosti

Danas je održana 21. redovna sjednica Gradskog vijeća Grada Gradačac. Na dnevnom redu bilo je devet tačaka.
Prije početka sjednice svečanu izjavu je dao novi gradski vijećnik Fuad Suljkanović umjesto Indire Omeragić koja je preuzela mandat u Parlamentu Federacije Bosne i Hercegovine.
Gradski vijećnici su nakon rasprave usvojili Prijedlog odluke o komunalnom redu. Ovom Odlukom se uređuju komunalne djelatnosti zajedničke komunalne potrošnje isključivo na javnim površinama koje se finansiraju iz budžeta Grada a čije se obavljanje odnosi na uređenje i održavanje komunalnog reda, kao i odnose u pogledu obavljanja komunalnih djelatnosti na području Grada Gradačac te pored općih odredbi naročito se odnosi na uređenje naselja, održavanje, uređivanje, čišćenje i čuvanje javnih površina, skupljanje, odvoz i postupanje sa sakupljenim komunalnim otpadom, sanitarno-komunalno uređenje naselja, snabdijevanje pitkom vodom itd. Komunalni red propisan ovom Odlukom obavezan je za sve pravne i fizičke osobe, ako Zakonom i drugim propisima nije drugačije određeno.
Vijećnici su usvojili i Prijedlog odluke o visini zakupnine za izdavanje u zakup neizgrađenog građevinskog zemljišta radi korištenja postojećih objekata privremenog karaktera za 2023. godinu, Prijedlog odluke o visini naknade za korištenje taksi stajališta na području grada Gradačac za 2023. godinu i Prijedlog odluke o visini naknade za korištenje dijela javne površine na području grada Gradačac za 2023.
Razmatran je i usvojen Prijedlog programa obavljanja komunalnih usluga za održavanje gradske čistoće u 2023. godini.
Usvojeni su izvještaji o rješavanju upravnih stvari u upravnom postupku u gradskim službama za upravu Grada Gradačac za period od 01.01. do 31.12.2022. godini kao i izvještaj o deminiranju, prikupljanju i uništavanju neeksplodiranih ubojitih sredstava na području grada gradačac u 2022. godini.
Razmatrana je i informacija o vrednovanju rada osnovnih i srednjih škola u školskoj 2021/22. godini.
Posljednja tačka, bila su pitanja, prijedlozi i inicijative čime je iscrpljen dnevni red 21. redovne sjednice Gradskog vijeća Grada Gradačac.
Dnevni red i materijali za 21. redovnu sjednicu Gradskog vijeća Grada Gradačac, za dan 31.01.2023. godine (utorak)
- Datum kreiranja ponedjeljak, 30 Januar 2023 07:33
- Kategorija: Novosti

Na osnovu člana 27. i člana 31. stav (1) tačka 1. Statuta Grada Gradačac („Službeni glasnik Grada Gradačac“, broj 10/22), člana 43. stav 2., člana 44. stav 1., člana 45. stav 1., člana 46. i člana 47. Poslovnika o radu Općinskog vijeća Gradačac – prečišćeni tekst (“Službeni glasnik Općine Gradačac“, broj: 3/14, 6/15 i 2/19 i „Službeni glasnik Grada Gradačac“, broj 2/20) i Zaključka Kolegija Gradskog vijeća od 24.01.2023. godine
S A Z I V A M
21. redovnu sjednicu Gradskog vijeća Grada Gradačac, za dan 31.01.2023. godine (utorak), koja
će biti održana u sali za sjednice Sportske dvorane u Gradačcu,sa početkom rada u 9:00 sati
D N E V N I R E D:
Dnevni red i materijale za sjednicu možete preuzeti sa sistem c-citizen putem donjeg linka
DOWNLOAD
KONAČNA RANG LISTA kandidata za dodjelu stipendija za školsku/akademsku 2022/23.godinu
- Datum kreiranja utorak, 31 Januar 2023 13:03
- Kategorija: Novosti

Na osnovu člana 15 Odluke o općim uslovima, postupku i kriterijima za ostvarivanje prava na stipendiju Grada Gradačac ("Službeni glasnik Grada Gradačac", broj:11/21,), Odluke o broju stipendija, novčanom iznosu stipendija i broju rata za školsku/ akademsku 2022/23 ("Službeni glasnik Grada Gradačac", broj:7/22) i Odluke Komisije za Statu i opća kata po uloženim prigovorima, Gradonačelnik Grada Gradačac objavljuje:
KONAČNU RANG LISTU
kandidata za dodjelu stipendija za školsku/akademsku 2022/23.godinu
KATEGORIJA I - UČENICI GENERACIJE
KATEGORIJA II - studenti sa ostvarenom proječnom ocjenom 9 i više u prethodnoj akademskoj godini
KATEGORIJA III - studenti I godine studiranja/brucoši
KATEGORIJA IV - studenti od II do VI godine dodiplomskog studija i I ciklusa bolonjskog sistema studiranja
DOWNLOAD
USPOSTAVA I ZAMJENA ZEMLJIŠNE KNJIGE
- Datum kreiranja srijeda, 25 Januar 2023 07:41
- Kategorija: Novosti

BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
TUZLANSKI KANTON
OPŠTINSKI SUD U GRADAČCU
Broj: 028-0-Su-23-000 033
Gradačac,09.01.2023. godine
Na osnovu člana 63. i 67. Zakona o zemljišnim knjigama FBIH (“Službene novine FBiH”, broj: 19/03, 54/04), Opštinski sud u Gradačcu:
NAJAVLJUJE USPOSTAVU I ZAMJENU ZEMLJIŠNE KNJIGE ZA KATASTARSKE OPŠTINE:
SRNICE GORNJE, SRNICE DONJE, SIBOVAC, JELOVČE SELO, RAJSKA I JASENICA, politička opština Gradačac
Pozivaju se sva zainteresovana lica, koja polažu pravo na priznanje prava vlasništva ili nekog drugog prava na nekretninama, upisanim u katastarskim opštinama
Srnice Gornje, Srnice Donje, Sibovac, Jelovče Selo, Rajska, Jasenica (politička opština Gradačac)
po novom premjeru
da to svoje pravo prijave u roku od 60 (šezdeset) dana od dana objave ove najave u Službenim novinama FBiH i Službenom glasniku BiH, podneskom u 2 (dva) primjerka i da podnesu dokaze za to, u suprotnom njihovo pravo neće biti uzeto u obzir prilikom uspostave zemljišnoknjižnog uloška.
Lica, koja polažu pravo na predmetnim nekretninama mogu navedeni rok, na zahtjev, produžiti za najmanje slijedećih 90 (devedeset) dana, kako bi im se dala mogućnost da pribave potrebne dokaze.
Ukoliko u produženom roku ne uslijedi dostava novih dokaza zemljišnoknjižni uložak će se uspostaviti na osnovu do tada pribavljenih dokaza.
Pozivaju se zainteresovana lica da prijave svoja prava i rješavaju svoje imovinsko-pravne odnose.
Prijava prava u prvom redu je u Vašem interesu.
Prijavom prava osiguravate učešće u procesu utvrđivanja prava na Vašim nekretninama.
Utvrđivanjem prava i njihovim upisom u elektronski vođenoj zemljišnoj knjizi osiguravate apsolutnu zaštitu svojih prava stoga Vas još jednom pozivamo da prijavite svoja prava na nekretninama i aktivno učestvujete u daljem postupku.
Svi upisi u zemljišne knjige za katastarske općine koje će biti predmet uspostave ili zamjene zemljišne knjige u okviru Projekta registracije nekretnina provodit će se bez naplate sudske takse.
Uvid u elektronski vođenu zemljišnu knjigu te lična predaja podnesaka sa dokumentacijom moguća je u Odjeljenju za zemljišnoknjižne poslove Opštinskog suda u Gradačcu svakim radnim danom u vremenu od 07,30-13,30h.
Podneske je moguće dostaviti i putem pošte na adresu:
Opštinski sud u Gradačcu
Titova 29 (za Odjeljenje za zemljišnoknjižne poslove)
76250 Gradačac
Predsjednik suda
Slobodanka Kojić