ODRŽANA 5. SJEDNICA GRADSKOG VIJEĆA
- Datum kreiranja utorak, 29 April 2025 12:26
- Kategorija: Novosti

Gradsko vijeće je danas na 5. redovnoj sjednici Gradskog vijeća, na prijedlog Gradonačelnika, razmatralo Inicijativu za izuzeće od zabrane rada pijaca nedjeljom. U obrazloženju je navedeno da se nedjeljom odvija najviše prometa na našim pijacama koje su veliki nosilac razvoja privrede našeg grada. S tim u vezi neophodno je poduzeti sve relevantne načine kako bi se stalo u zaštitu trgovaca koji svoju djelatnost obavljaju na pijacama. Paradoks je da pored gradačačke pijace na Porebricama, na kojoj je zabranjen rad nedjeljom, bez ikakvih ograničenja radi takozvana brčanska pijaca.
Razmatranje Inicijative o izuzeću od zabrane rada pijaca nedjeljom pratio je veliki broj trgovaca sa gradačake pijace koji su svoje trgovačke objekte danas zatvorili kako bi dali podršku ovoj inicijativi. Predstavnik trgovaca Dženad Valjevac je rekao da dodatni problem jeste što se najveći promet na toj pijaci odvija nedjeljom i, ako ova odredba ostane na snazi, može se očekivati zatvaranje velikog broja ovih trgovina i gubitak radnih mjesta što je gubitak, ne samo za njih uposlenike, nego i za cijelu zajednicu.
Po navedenoj inicijativi usvojen je Zaključak kojim Gradsko vijeće zadužuje Gradonačelnika da podnese inicijativu Vladi Federacije BiH za izmjene Zakona o unutrašnjoj trgovini FBiH na način da se član 18. stav (5) mijenja i glasi: „Odredbe stava (1) do (3) ovog člana ne primjenjuju se na : cvjećare, pekare, suvenirnice, objekte tradicionalnih i starih obrta, pijace svih oblika i namjena.“ Ujedno, zadužuje se Gradonačelnik da uputi zahtjev Vladi Federacije BiH da se stavi van snage Uredba o kriterijima za promjenu odredaba člana 18. zakona o unutrašnjoj trgovini FBiH od 24.12.2024. godine.
Pored ostalog Vijeće je usvojilo Odluku o utvrđivanju javnog interesa za rekonstrukciju saobraćajne i komunalne infrastrukture u Potok Mahali do spoja sa ulicom Hasana Durmiševića. Data je saglasnosti Nadzornom odboru JP „Parkinzi“ d.o.o. Gradačac za imenovanje direktora Društva. Imenovana je Komisija za utrđivanje prometne vrijednosti nepokretnosti i prava do 90 dana od dana imenovanja te usvojena Odluka o raspisivanju javnog oglasa za imenovanje Komisije. Usvojene su odluke o izmjenama statuta JZU Dom zdravlja i JZU Centar za fizikalnu medicinu, rehabilitaciju i banjsko liječenej „Ilidža“ Gradačac.
Vijeće nije usvojilo izvještaje o radu i poslovanju JP Parkinzi i JP Javno stambeno preduzeće Gradačac. Nadzorni odbor Javnog stambenog preduzeća je, zbog dugogodišnjeg otežanog poslovanja ovog Preduzeća iz razloga malog stambenog fonda predložio Osnivaču Gradu Gradačac da se pokrene postupak stečaja i pripoji ovo JP nekom drugom preduzeću koje se bavi komunalnom djelatnošću. Postupajući po tom prijedlogu Vijeće za zadužilo Skupštinu ovog Preduzeća da pokrene postupak likvidacije i izvrši njegovo pripajanje nekom drugom javnom preduzeću čiji je osnivač Grad Gradačac.
Vijeće nije usvojilo izvještaje o radu javnih ustanova čiji je osnivač Grad Gradačac te izvještaje o radu gradske uprave, Gradskog pravobranilaštva, te Gradskih inspekcija za proteklu godinu.
KONAČNA ODLUKA O RASPODJELI SREDSTAVA ZA OCD/NVO - JAVNE USTANOVE PO JAVNOM POZIVU ZA 2025. GODINU IZ OBLASTI KULTURE
- Datum kreiranja utorak, 29 April 2025 07:24
- Kategorija: Novosti

Na osnovu člana 12. stav 3. Odluke o načinu odabira projekata nevladinih/neprofitnih organizacija po LOD metodologiji ("Službeni glasnik Općine Gradačac", broj: 6/18) i dostavljenjog prijedloga odluke Komisije za ocjenjivanje I odabir projekata nevladinih-neprofitnih organizacija za finansiranje/sufinansiranje projekata za 2025. godinu - oblast kultura, Gradonačelnik donosi
KONAČNU ODLUKU O RASPODJELI SREDSTAVA ZA OCD/NVO - JAVNE USTANOVE PO JAVNOM POZIVU ZA 2025. GODINU IZ OBLASTI KULTURE
DOWNLOAD
Konačna Odluka o raspodjeli sredstava
J A V N I O G L A S o davanju u zakup poslovnih prostorija
- Datum kreiranja četvrtak, 24 April 2025 15:11
- Kategorija: Novosti

Na osnovu člana 5. stav 2. Odluke o uslovima i načinu davanja u zakup poslovnih zgrada i prostorija u vlasništvu Grada Gradačac („Službeni glasnik Grada Gradačac“, broj 9/21) i člana 4. Odluke o raspisivanju javnog oglasa za davanje u zakup poslovnih prostorija u vlasništvu Grada Gradačac, putem licitacije broj 01-04-141/25 od 03.04.2025. godine, Gradonačelnik Grada Gradačac o b j a v lj u j e
J A V N I O G L A S
o davanju u zakup poslovnih prostorija
I PREDMET JAVNOG OGLASA
Grad Gradačac putem licitacije, daje u zakup poslovne prostorije u zgradi bivšeg SŠC „Hasan Kikić“ izgrađenog na parceli k.č. broj 642/5 „Novi srednjoškolski centar“ zgrada obrazovanja površine 2561 m2 i zemljište uz vanprivrednu zgradu površine 10145 m2 k.o. Gradačac I, upisan u p.l.-u broj 350 i el.zk.ul.4209 kao posjed i vlasništvo Grada Gradačac, i to:
- poslovnu prostoriju u prizemlju površine 17 m², sa početnom cijenom mjesečne zakupnine u iznosu od 17,00 KM (1 KM/m²) bez uračunatog PDV-a;
- poslovnu prostoriju na drugom spratu površine 18 m², sa početnom cijenom mjesečne zakupnine u iznosu od 18,00 KM (1 KM/m²) bez uračunatog PDV-a.
Predmetne poslovne prostorije se izdaju radi obavljanja kancelarijskih poslova ili radi formiranja arhive ili magacina.
Predmetne poslovne prostorije se izdaju u zakup na period od 5 (pet) godina, počev od dana zaključenja ugovora.
Početni iznos mjesečne zakupnine za poslovnu prostoriju iznosi 1KM/m², obzirom da se objekat nalazi u zoni ostalog građevinskog zemljišta.
II PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća u postupku licitacije po raspisanom javnom konkursu (oglasu) imaju sva fizička i pravna lica, osim pravnih i fizičkih lica koja prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi FBiH imaju neizmireno dugovanje po bilo kom osnovu, kao i pravnih lica u vlasništvu fizičkih lica čiji obrt ili pravno lice čiji su osnivač/suosnivač imaju neizmirenih dugovanja prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi FBiH.
Učesnici su dužni neposredno na dan javnog nadmetanja-licitacije Komisiji priložiti:
Fizička lica:
- dokaz o uplati pologa
- ovjerenu fotokopiju lične karte
- ako učesnik nastupa kao punomoćnik, punomoć u formi notarski obrađene isprave
- dokaz da učesnik licitacije nema neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi FBiH, po bilo kom osnovu. Zahtjev za izdavanje potvrde da učesnik nema neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac se predaje u Gradskoj upravi Gradačac, šalter br. 6, a zahtjev je potrebno nasloviti na Gradsku službu za finansije, investicije i javne nabavke, Odsjek za budžet i finansije. Zahtjev za izdavanje uvjerenja da učesnik nema neizmirenih obaveza prema Poreznoj upravi FBiH se predaje u Poreznoj ispostavi Gradačac.
- potvrdu Gradske službe za privredu, razvoj i poduzetništvo iz koje je vidljivo da li učesnik ima registrovan obrt. Ukoliko ima, isti je dužan priložiti potvrdu od Odsjeka za finansije i Porezne uprave FBiH, Porezna ispostava Gradačac, kao dokaz da taj obrt nema dugovanja prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi FBiH.
- sve tražene potvrde ne smiju biti starije od 30 dana od dana održavanja licitacije
Pravna lica:
- dokaz o uplati pologa
- ovjerenu fotokopiju lične karte zastupnika
- ako učesnik nastupa kao punomoćnik, punomoć u formi notarski obrađene isprave
- ovjerenu fotokopiju izvoda iz sudskog registra, ne starijeg od tri mjeseca (pravna lica)
- dokaz da učesnik licitacije nema neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi FBiH, po bilo kom osnovu. Zahtjev za izdavanje potvrde da učesnik nema neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac se predaje u Gradskoj upravi Gradačac, šalter 6, a zahtjev je potrebno nasloviti na Gradsku službu za finansije, investicije i javne nabavke, Odsjek za budžet i finansije. Zahtjev za izdavanje uvjerenja da učesnik nema neizmirenih obaveza prema Poreznoj upravi FBiH se predaje u Poreznoj ispostavi Gradačac.
- pravna lica su dužna priložiti potvrdu da nemaju neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi FBiH, po bilo kom osnovu za pravno lice i za osnivača tog pravnog lica
- ukoliko pravno lice ima više osnivača potrebno je dostaviti potvrde za svakog od njih pojedinačno
- sve tražene potvrde ne smiju biti starije od 30 dana od dana održavanja licitacije
III POLOG
Za učešće u licitaciji, učesnik je dužan uplatiti polog u iznosu od 17,00 KM za poslovnu prostoriju pod rednim brojem 1 ovog javnog oglasa, dok je za prostoriju pod rednim brojem 2 učesnik dužan platiti polog u iznosu od 18,00 KM.
Polog se uplaćuje na račun Grada Gradačac broj 1321900309659853 otvoren kod NLB banke, šifra općine Gradačac 036.
Svaki učesnik licitacije je dužan na dan održavanja licitacije Komisiji predočiti dokaz o uplaćenom pologu, neposredno prije održavanja javnog nadmetanja, zajedno sa ostalom dokumentacijom koja je tražena javnim oglasom.
Učesniku licitacije čija ponuda bude utvrđena kao najpovoljnija, uplaćeni polog se uračunava u zakupninu, dok će neuspjelim učesnicima licitacije iznos uplaćenog pologa biti vraćen najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana održavanja licitacije.
Uplaćeni polog se neće vratiti učesniku licitacije čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija, ako isti odustane od zaključenja ugovora o zakupu.
IV POSTUPAK LICITACIJE
Licitacija će se održati dana 20.05.2025.godine (Utorak) u prostorijama Gradske službe za imovinsko-pravne i geodetske poslove Grada Gradačac (kancelarija br.8), sa početkom u 08.30 sati.
Postupak licitacije provodi Komisija za provođenje javnog nadmetanja-licitacije za dodjelu u zakup zgrada i poslovnih prostorija u vlasništvu Grada Gradačac imenovana od strane Gradonačelnika.
U postupku javnog nadmetanja-licitaciji osnovni kriterij za odabir najpovoljnijeg ponuđača je najveća ponuđena zakupnina za zakup poslovne prostorije.
Licitacija se može održati samo ako u njoj učestvuju najmanje dva učesnika.
Ako se na licitaciju javi samo jedan učesnik, Komisija će licitaciju proglasiti bezuspješnom.
Ukoliko ne uspije prva licitacija, licitacija će se ponoviti.
U slučaju ponovne bezuspješne licitacije tj. ako se pojavi samo jedan ponuđač, Komisija može pristupiti prodaji nekretnine neposrednom pogodbom, pod uslovom da ponuđena cijena ne može biti niža od početne cijene, objavljene u oglasu.
V OBAVEZE ZAKUPCA
Sa učesnikom licitacije, čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija, zaključit će se ugovor o dodjeli u zakup poslovne prostorije, u formi notarski obrađene isprave, nakon pribavljenog mišljenja Gradskog pravobranilaštva Gradačac.
Troškove obrade ugovora i sve troškove oko realizacije istog snosi u cijelosti zakupac.
Utvrđenu mjesečnu zakupninu zakupac je dužan plaćati mjesečno unaprijed, najkasnije do 5-og u mjesecu, na račun broj 132-190-02900000-87, vrsta prihoda 721121 otvoren kod NLB Banke Gradačac.
Zakupac je dužan poslovni prostor upotrebljavati samo u skladu sa namjenom, te isti održavati u ispravnom stanju, pažnjom dobrog domaćina.
Poslovni prostor koji je predmet zakupa se ne može izdati u podzakup, bez pisane saglasnosti zakupodavca.
Zakupac ne može vršiti investiciona ulaganja u poslovni prostor bez pisane saglasnosti zakupodavca.
Ukoliko zakupac izvrši investiciona ulaganja u prostor bez pisane saglasnosti zakupodavca, ista se ne mogu prebijati kroz zakupninu.
Zakupac ne može za izvršena investiciona ulaganja tražiti naknadu, ne može odnijeti ugrađene uređaje, niti oštetiti poslovnu prostoriju, a po proteku zakupodavnog odnosa sva ulaganja ostaju u vlasništvu Grada Gradačac.
Prilikom potpisivanja ugovora zakupac je dužan priložiti bankarsku garanciju u iznosu godišnje zakupnine, naplative u cijelom periodu zakupodavnog odnosa uz ugovorenu klauzulu „bez prigovora“ ili na „prvi opoziv“ ili potvrdu o izvršenoj uplati zakupnine godinu dana unaprijed ili mjenicu i mjeničnu izjavu kojom je saglasan da se u slučaju neizmirivanja ugovornih obaveza, mjenica može popuniti do iznosa neizmirenog duga, kao i popuniti sve sastavne dijelove mjenice u rokovima dospijeća utvrđenim ugovorom. Mjeničnom izjavom će se zakupac obavezati i da Grad Gradačac može naplatiti sva svoja potraživanja, sa računa koje zakupac ima otvorene kod poslovnih banaka, i iz svih pokretnih i nepokretnih stvari u njegovom vlasništvu.
VI PRESTANAK ZAKUPODAVNOG ODNOSA
Ugovor o zakupu prestaje istekom perioda na koji je zaključen, kao i na druge načine propisane Odlukom o uslovima i načinu izdavanja u zakup poslovnih zgrada i prostorija u vlasništvu Grada Gradačac, kao i na načine propisane zakonom i ugovorom o zakupu.
Grad Gradačac može u svako doba otkazati ugovor o zakupu poslovne prostorije, bez obzira na ugovorene ili zakonske odredbe o trajanju zakupa, ako zakupac :
- onemogući zakupodavcu nesmetanu kontrolu korištenja poslovnih prostorija;
- u poslovnoj prostoriji ne obavlja djelatnost iz ugovora duže od 60 dana;
- ne plati dvije dospjele mjesečne zakupnine
Otkazni rok ne može biti kraći od 30 dana, računajući od dana kada je druga strana primila izjavu o odustanku od ugovora.
Zakupodavac može otkazati ugovor o zakupu ako zakupac ne plati zakupninu ni u roku od 15 dana pošto ga je zakupodavac pozvao na plaćanje, ali će ugovor ostati na snazi ako zakupac isplati iznos dužne zakupnine prije nego što mu otkaz bude saopšten.
Zakupac može otkazati ugovor o zakupu ne navodeći razloge.
Strana koja odustaje od ugovora dužna je drugoj strani pismenim putem dati izjavu o odustanku, kao i odrediti joj rok do koga se ima predati odnosno primiti ispražnjena prostorija, koji ne može biti kraći od 30 dana, računajući od dana kada je druga strana primila izjavu o odustanku od ugovora.
Ako zakupac kome je učinjena izjava o odustanku od ugovora ne preda ispražnjene poslovne prostorije u roku određenom u prethodnom stavu, zakupodavac može tužbom kod nadležnog suda tražiti predaju ispražnjenih poslovnih prostorija.
VII OSTALO
Sve dodatne informacije u vezi sa poslovnim prostorom koji je predmet javnog nadmetanja-licitacije se mogu dobiti u Službi za imovinsko-pravne i geodetske poslove Grada Gradačac (kancelarija br.8), svakim radnim danom do zatvaranja oglasa, u vremenu od 7.30-16.00 h.
Javni oglas će biti objavljen u dnevnom listu „Oslobođenje“, radio stanici Gradačac, te na web stranici i oglasnoj ploči Gradske uprave Grada Gradačac.
GRADONAČELNIK
Hajrudin Mehanović
Broj: 09/1-27-1116/25
OBILJEŽEN DAN GIMNAZIJE “MUSTAFA NOVALIĆ” GRADAČAC
- Datum kreiranja petak, 25 April 2025 19:27
- Kategorija: Novosti

Gradačača gimnazija počela je sa radom 1951./52. školske godine, dakle prije 73 godine. Tokom obrazovnih reformi u vidu usmjerenog obrazovanja 1983. godine, gimnazije su prestale sa radom. Po promjeni društveno-političkog sistema 1991. godine ova Ustanova ponovo otvara svoja vrata za učenike. Do sada je Gimanzija „Mustafa Novalić“, koja je u svom radu djelovala kroz više naziva i obitavala na više različitih lokacija izvela 59 generacija učenika.
Povodom dugogodišnjeg uspješnog rada i postigutih izuzetnih rezultata danas je obilježavanju Dana škole prisustvovao i premijer Tuzlanskog kantona Irfan Halilagić. Od brojnih zvanica svečanosti su prisustvovali i predstavnici zakonodavne i izvršne vlasti Tuzlanskog kantona i Federacije Bosne i Hercegovine, Gradonačelnik Gradačca Hajrudin Mehanović, predsjedavajući i vijećnici Gradskog vijeća, direktori škola sa područja Gradačca, uposlenici te roditelji učenika Škole.
Direktor Gimnazije prof. Mirsad Djedović je naveo da je ovo prva Kantonalna vlada od 2003. godine, od kada ova škola djeluje u sadašnjem prostoru, koja je došla da sasluša njihove potrebe i izađe im u susret. Premijer Halilagić s našim građanima iz Gradačca, koji djeluju u kantonalnim organima, prepoznali su potrebe ove Škole i zahvalujući tome oni danas, kada je riječ o materijalno-tehničkim uslovima, rade u besprijekornim uslovima.
Gradonačelnik Mehanović je čestitao uposlenicima Gimnazije, učenicima i njihovim roditeljima, na zalaganju i postignutim rezultatima. Naveo je da Gimnazija uz Mješovitu srednju školu, koje djeluju pod jednim krovom, grade pretposatke za uspješnu budućnost naših učenika i dobru osnovu za jačanje naše države u svakom pogledu. Pored izvanrednih rezultata koje ova škola postiže u redovnoj nastavi i na takmičenjima, rekao je da su još bitniji rezultati u odgojnom procesu jer znanje, u vremenu u kome živimo, možemo konzumirati iz raznih, formalnih i neformalnih, izvora. Čestitao je Kantonalnoj vladi na predanom radu i do sada najvećim kapitalnim ulaganjima u obrazovne institucije.
Osvojeno 1. mjesto na Festivalu poduzetništva srednjih škola na području TK od strane gradačačke Gimnazije, održanom juče, bio je povod premijeru Halilagiću da prisustvuje današnjoj svečanosti. Učenici ove škole osvojili su prvu nagradu predstavivši najkvalitetniju ideju za pokretanje poslovnog projekta u oblasti turizma. Njihova ideja ocijenjena je kao kvalitetna, izvodiva i značajna za lokalnu zajednicu, a kao takva zaslužila je i posebno priznanje.
Čestitajući Dan škole premijer je istaknuo da gimnazije u odgojno-obrazovnom sistemu imaju posebno mjesto i ulogu. Na njih se mora staviti fokus kao oblike općeg srednjeg obrazovanja koje grade najkvaliteniju osnovu za dalje akademsko i profesionalno stasavanje. Rekao je da ova srednjoškolska Ustanova iznjedrila je veliki broj kadrova i osoba, pojedinaca koji danas ne samo u Gradačcu, ne samo u Tuzlanskom kantonu i Bosni Hercegovini, nego i mnogo šire, čak i u zemljama Zapadne Evrope i širom svijeta su korisni članovi svakog društva.
J A V N I O G L A S za prodaju nekretnina u vlasništva Grada Gradačac
- Datum kreiranja četvrtak, 24 April 2025 15:08
- Kategorija: Novosti

Na osnovu člana 363. Zakona o stvarnim pravima FBiH („Službene novine FBiH“, broj 66/13, 100/13 i 32/19), Pravilnika o postupku javnog konkursa za raspolaganje nekretninama u vlasništvu Federacije Bosne i Hercegovine, kantona, općina i gradova („Službene novine F BiH“ br.17/14) i člana 4. Odluke o prodaji nekretnina broj 01-04-140/25 od 03.04.2025. godine, Gradonačelnik grada Gradačac r a s p i s u j e
J A V N I O G L A S
za prodaju nekretnina u vlasništva Grada Gradačac
I PREDMET JAVNOG OGLASA
Grad Gradačac putem licitacije prodaje nekretnine označene kao:
- k.č. broj 1084/3 „Grabić“ oranica/njiva 4. klase površine 66 m², upisana u p.l-u broj 476 k.o. Hrgovi Donji i el.zk.ul. broj 1116 k.o. Hrgovi Donji, kao posjed i vlasništvo Grada Gradačac sa dijelom 1/1;
- k.č. broj 1086/5 „Bara“ prilazni put površine 209 m², upisana u p.l-u broj 476 k.o. Hrgovi Donji i el.zk.ul. broj 1115 k.o. Hrgovi Donji, kao posjed i vlasništvo Grada Gradačac sa dijelom 1/1;
- k.č. broj 1086/6 „Bara“ prilazni put površine 62 m², upisana u p.l-u broj 476 k.o. Hrgovi Donji i el.zk.ul. broj 1115 k.o. Hrgovi Donji, kao posjed i vlasništvo Grada Gradačac sa dijelom 1/1
Procijenjena vrijednost po katastarskim česticama i njihovim površinama iznosi:
- k.č. broj 1084/3 k.o. Hrgovi Donji, površine 66,00 m² - 1.650,00 KM (jednahiljadašeststotinapedeset i 00/100 KM);
- k.č. broj 1086/5 k.o. Hrgovi Donji, površine 209 m², 5.225,00 KM (pethiljadadvijestotinedvadesetpet i 00/100 KM);
- k.č.broj 1086/6 k.o. Hrgovi Donji, površine 62,00 m², 1.550,00 KM (jednahiljadapetstotinapedeset i 00/100 KM)
Navedene vrijednosti predstavljat će početne cijene u postupku licitacije, odnosno prodaje putem javnog nadmetanja.
Shodno prostorno planskoj dokumentaciji predmetne parcele se nalaze u zoni građevinskog zemljišta, pretežne namjene privredne zone-postojeće i planirano.
II PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća u postupku javnog nadmetanja-licitaciji imaju sva pravna i fizička lica koja nemaju neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi, po bilo kom osnovu.
Učesnici su dužni neposredno pred održavanje postupka javnog nadmetanje-licitacije Komisiji priložiti:
-ovjerenu fotokopiju lične karte (fizička lica)
-ovjerenu fotokopiju izvoda iz sudskog registra, ne starijeg od tri mjeseca (pravna lica)
-ako učesnik nastupa kao punomoćnik, punomoć u formi notarski obrađene isprave
-dokaz da učesnik licitacije nema neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac i Poreznoj
upravi, po bilo kom osnovu
-dokaz o uplati kapare
Zahtjev za izdavanje potvrde da učesnik nema neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac se predaje u Gradskoj upravi Gradačac, šalter br. 6, a zahtjev je potrebno nasloviti na Gradsku službu za finansije, investicije i javne nabavke, Odsjek za budžet i finansije.
Zahtjev za izdavanje uvjerenja da učesnik nema neizmirenih obaveza prema Poreznoj upravi FBiH se predaje u Poreznoj ispostavi Gradačac.
III KAPARA
Za učešće u licitaciji, učesnik je dužan uplatiti kaparu u iznosu od 10% početne prodajne cijene nekretnina koje su predmet prodaje i to :
- za nekretninu k.č. broj 1084/3 k.o. Hrgovi Donji kapara iznosi 165,00 KM;
- za nekretninu k.č. broj 1086/5 k.o. Hrgovi Donji kapara iznosi 522,50 KM;
- za nekretninu k.č. broj 1086/6 k.o. Hrgovi Donji kapara iznosi 155,00 KM
Navedeni iznosi kapare uplaćuju se na račun Grada Gradačac broj 1321900309659853 otvoren kod NLB banke, šifra općine Gradačac 036.
Svaki učesnik licitacije je dužan na dan održavanja licitacije Komisiji predočiti dokaz o uplaćenoj kapari, neposredno prije održavanja javnog nadmetanja.
Neuspjelim učesnicima licitacije iznos uplaćene kapare će biti vraćen u roku od 5 (pet) dana od dana održavanja licitacije.
Učesniku koji kupi licitiranu nekretninu, kapara se uračunava u izlicitiranu cijenu.
IV POSTUPAK LICITACIJE
Licitacija će se održati dana 20.05.2025. godine (Utorak) sa početkom u 11.00 sati u prostorijama Gradske službe za imovinsko-pravne i geodetske poslove Grada Gradačac (kancelarija br.8).
Postupak licitacije provodi Komisija za provođenje javnog nadmetanja-licitacije za prodaju nekretnina u vlasništvu Grada Gradačac imenovana od strane Gradonačelnika.
Licitacija se može održati samo ako u njoj učestvuju najmanje dva učesnika.
Ako se na licitaciju javi samo jedan učesnik, Komisija će licitaciju proglasiti bezuspješnom.
Ukoliko ne uspije prva licitacija, ista će se ponoviti.
U slučaju ponovne bezuspješne licitacije tj. ako se pojavi samo jedan ponuđač, Komisija može pristupiti prodaji nekretnine neposrednom pogodbom, pod uslovom da ponuđena cijena ne može biti niža od početne cijene, objavljene u oglasu.
V NAČIN, UVJETI I ROK PLAĆANJA KUPOPRODAJNE CIJENE
Sa učesnikom licitacije čija ponuda od strane Komisije bude utvrđena kao najpovoljnija, zaključit će se kupoprodajni ugovor, po prethodno pribavljenom mišljenju Gradskog pravobranilaštva.
Troškove notarske obrade ugovora i provođenja u katastarskoj i zemljišnoknjižnoj evidenciji, kao i sve ostale troškove koji mogu proizaći oko realizacije istog snosi kupac.
Ovlašćuje se Gradonačelnik da potpiše kupoprodajni ugovor sa učesnikom licitacije čija ponuda bude utvrđena kao najpovoljnija.
Kupac je dužan kupoprodajnu cijenu nekretnina utvrđenu nakon okončanog postupka licitacije, a umanjenu za uplaćeni iznos kapare radi učešća u postupku licitacije, isplatiti prodavcu tj. Gradu Gradačac najkasnije u roku od 30 dana od dana zaključivanja ugovora.
Kao pravni osnov za prijenos prava vlasništva na predmetnoj nekretnini u korist kupca u javnim evidencijama za nekretnine određuje se Ugovor o prodaji i potvrda nadležne gradske službe za finansije, kao dokaz da je kupac u cijelosti izmirio kupoprodajnu cijenu.
Kupac će tek po potpunoj isplati kupoprodajne cijene moći stupiti u posjed kupljene nekretnine.
VI OSTALO
Sve dodatne informacije u vezi sa nekretninama koja je predmet javnog nadmetanja-licitacije se mogu dobiti u Službi za imovinsko-pravne i geodetske poslove Grada Gradačac (kancelarija br.8), svakim radnim danom do zatvaranja oglasa, u vremenu od 7.30-16.00 h.
Javni oglas će biti objavljen u Dnevnom listu „Oslobođenje“, na web stranici Grada Gradačac, oglasnoj ploči Gradske uprave i na radio stanici Gradačac.
Broj: 09/2-27-3115/24
GRADONAČELNIK
Hajrudin Mehanović