J A V N I O G L A S za prijem namještenika u radni odnos u Gradu Gradačac
- Detalji
- Datum kreiranja ponedjeljak, 15 Maj 2023 07:00
GRADONAČELNIK
Broj: 02-30-1468-1/23
Gradačac, 12.05.2023.godine
Na osnovu odredbi člana 74. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu („Službene novine TK”, broj: 7/17, 10/17, 10/18, 14/18, 8/21, 10/22 i 14/22) i Odluke o potrebi prijema namještenika u radni odnos, broj: 02-30-1468/23 od 11.05.2023.godine, Gradonačelnik Grada Gradačac o b j a v lj u j e
J A V N I O G L A S
za prijem namještenika u radni odnos
u Gradu Gradačac
A) NAZIV RADNIH MJESTA I OPIS POSLOVA ZA UPRAŽNJENA RADNA MJESTA:
01. Viši referent pisarniceu Odsjeku za opću upravu i građanska stanja Gradske službe za opću upravu, društvene djelatnosti, boračko-invalidsku i socijalnu zaštitu na neodređeno vrijeme - jedan (1) izvršilac.
02. Viši referent za prijem zahtjeva u Odsjeku za opću upravu i građanska stanja Gradske službe za opću upravu, društvene djelatnosti, boračko-invalidsku i socijalnu zaštitu na neodređeno vrijeme - jedan (1) izvršilac.
03.Viši referent katastra, pisarnice i prijem u Odsjeku za geodetske poslove Gradske službe za geodetske i imovinsko-pravne poslove na neodređeno vrijeme - jedan (1) izvršilac.
Opis poslova radnih mjesta i status
Pozicija 01: Viši referent pisarnice
Opis poslova:
1) vrši prijem, otvaranje i pregledanje pošte (akata, podnesaka, žalbi, dopisa);
2) na osnovu ovlaštenja Gradonačelnika vrši signiranje pošte odnosno raspoređivanje akata, odnosno predmeta na organizacione jedinice, odnosno na radna tijela ili radna mjesta ako su ista van organizacionih jedinica;
3) vrši razvrstavanje predmeta upravnog postupka i ostalih akata;
4) vrši zavođenje signirane pošte u knjige evidencije i elektronske evidencije,
5) vrši stavljanje otiska prijemnog štambilja i ostalih oznaka na aktima, ulaganje akata u omot i upisivanje predmeta, odnosno naziva akta, popunjavanje otiska prijemnog štambilja i upisivanje svih priloga koji se nalaze u omotu i vrši združivanje akata koji se odnose na isti predmet;
6) vrši upis predmeta i akata u interne dostavne knjige i dostavljanje u rad organizacionim jedinicama;
7) vodi mjesečne i godišnje izvještaju o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi Pomoćnik Gradonačelnika i Šef Odsjeka;
8) po potrebi obavlja i druge poslove u okviru pisarnice koji se odnose na prijem zahtjeva, ovjeru potpisa i prepisa, otpreme pošte i razvođenja predmeta;
9) vrši i druge poslove po nalogu Šefa Odsjeka i Pomoćnika Gradonačelnika;
10) za izvršavanje poslova i radnih zadataka neposredno odgovara Šefu Odsjeka.
Pozicija 02: Viši referent za prijem zahtjeva
Opis poslova:
1) zaprima podneske od strane fizičkih i pravnih lica o čemu izdaje poptvrde;
2) daje upute i pruža stručnu pomoć strankama u vezi sa podnošenjem podnesaka;
3) vrši prijem i obradu ili evidentiranje prispjelih akata, evidentira kroz knjigu sve pošiljke, koje se ne protokolišu;
4) unosi podatke o zaprimljenim zahtjevima u elektronsku evidenciju predmeta i obezbjeđuje njihovu dnevnu ažurnost;
5) odgovara za zakonito, ažurno i uredno izvršavanje poslova;
6) vrši naplatu administrativne takse,
7) vrši radnje na pripremi izvještaja o broju podnesenih i riješenih predmeta koji su u postupku kod gradskih službi;
8) vodi mjesečne i godišnje izvještaju o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi Pomoćnik Gradonačelnika i Šef Odsjeka;
9) po potrebi obavlja i druge poslove u okviru pisarnice koji se odnose na ovjeru potpisa i prepisa, otpreme pošte i razvođenja predmeta;
10) vrši i druge poslove po nalogu Šefa Odsjeka i Pomoćnika Gradonačelnika;
11) za izvršavanje poslova i radnih zadataka neposredno odgovara Šefu Odsjeka.
Pozicija 03:Viši referent katastra, pisarnice i prijem
Opis poslova:
1) poslovi pisarnice katastra;
2) vrši provođenje promjena u katastarskom operatu cijelih parcela;
3) vrši prijem podnesaka pisarnice: akata, žalbi, dopisa, paketa, telegrama i drugo;
4) vrši prijem stranaka (šalter sala);
5) prijem prijava (cijelih parcela) za provođenje promjena u katastarskom operatu;
6) provodi promjene u katastarskom operatu;
7) vrši arhiviranje, čuvanje i izdavanje na pregled dokumentacije premjera;
8) radi statističke izvještaje iz katastarskog operata;
9) radi historijate parcela ili posjeda za potrebe službe, sudova ili stranaka;
10) vrši obračun i naknade za geodetske usluge katastra;
11) vrši i druge poslove po nalogu Šefa Odsjeka i Pomoćnika Gradonačelnika.
B) POSEBNI USLOVI ZA OBAVLJANJE POSLOVA RADNIH MJESTA:
- Pored općih uslova za obavljanje poslova propisanim odredbom člana 76. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu (da je državljanin Bosne i Hercegovine; da je stariji od 18 godina;
da je zdravstveno sposoban za obavljanje poslova utvrđenih za to radno mjesto; da ima vrstu i stepen školske spreme potrebnu za obavljanje poslova radnog mjesta prema pravilniku o unutrašnjoj organizaciji; da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini; da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine) kandidati treba da ispunjavaju i sljedeće posebne uslove:
- Posebni uslovi za obavljanje poslova utvrđeni su Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi Grada Gradačac i to:
Pozicija 01:
- SSS /IV stepen društvene ili tehničke struke ili viši nivo stručne spreme društvene ili tehničke
struke,
- položen stručni ispit za namještenike za rad u organima državne službe,
- najmanje deset (10) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja srednje stručne spreme ili
najmanje deset (10) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja višeg nivoa stručne spreme.
Pozicija 02:
- SSS /IV stepen društvene ili tehničke struke ili viši nivo stručne spreme društvene ili tehničke
struke,
- položen stručni ispit za namještenike za rad u organima državne službe,
- najmanje deset (10) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja srednje stručne spreme ili
najmanje deset (10) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja višeg nivoa stručne spreme.
Pozicija 03:
- SSS/ IV stepen gimnazije, geodetske ili druge tehničke struke ili viši nivo stručne spreme
navedenih struka,
- položen stručni ispit za namještenike za rad u organima državne službe,
- najmanje deset (10) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja srednje stručne spreme ili
najmanje deset (10) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja višeg nivoa stručne spreme.
C) SPISAK DOKUMENATA KOJE TREBA PODNIJETI UZ PRIJAVU NA OGLAS
Kandidati su dužni priložiti slijedeće dokumente (orginal ili ovjerena fotokopija):
1. prijava na javni oglas sa kratkom biografijom i kontakt podacima (adresa i broj telefona) potpisana od kandidata;
2. uvjerenje o državljanstvu BiH (ne starije od šest mjeseci);
3. potvrda CIPS-a o prebivalištu (ne starije od šest mjeseci);
4. izvod iz Matične knjige rođenih;
5. svjedočanstvo (diploma) o završenoj traženoj stručnoj spremi;
6. ovjerena i potpisana izjava da kandidat u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz državne službe kao rezultat disciplinske kazne, na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
7. ovjerena i potpisana izjava da kandidat nije obuhvaćen odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i
Hercegovine;
8. dokaz (uvjerenje ili potvrda) o radnom stažu u struci nakon završene stručne spreme (kao dokaz o radnom stažu prihvataju se uvjerenje ili potvrda izdate od poslodavca ili uvjerenje o osiguranju izdato od Porezne uprave FBiH ili uvjerenje o činjenicama iz matične evidencije nadležne institucije za penzijsko invalidsko osiguranje sa potvrdom koja razrješava šifre zanimanja iz uvjerenja);
9. dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike za rad u organima državne službe;
10.ovjerena i potpisana izjava o saglasnosti nosioca podataka (izjava podrazumijeva svaku konkretnu i svjesnu naznaku želje nosioca podataka datu slobodnom voljom kojom nosilac podataka daje svoj pristanak da se njegovi lični podaci obrađuju u skladu sa odredbom člana 3. Zakona o zaštiti ličnih podataka (“Službeni glasnik Bosne i Hercegovine”, broj: 49/06, 76/11 i 89/11).
Napomene:
1) Izabrani kandidati su dužni prije stupanja na rad dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj i psihofizičkoj sposobnosti (ne starije od 6 mjeseci) za obavljanje poslova radnog mjesta.
2) Izabrani kandidati koji nemaju položen stručni ispit za namještenika za rad u organima državne službe dužni su ga položiti najkasnije u roku od šest (6) mjeseci od dana prijema u radni odnos u organ državne službe.
3) Istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uslova javnog oglasa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu, sve u skladu sa Zakonom o dopunskim pravima branilaca i članova njihovih porodica i Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi Grada Gradačac.
4) Postupak izbora kandidata provodi Komisija za provođenje javnog oglasa koja će razmotriti pristigle prijave, utvrditi listu kandidata koji ispunjavaju uslove oglasa i listu kandidata koji ne ispunjavaju uslove oglasa, o čemu će biti sačinjen zapisnik.
Izbor kandidata izvršit će Rukovodilac organa državne službe sa Liste kandidata koji ispunjavaju sve uslove javnog oglasa o čemu donosi rješenje.
D) ROK TRAJANJA OGLASA
Javni oglas ostaje otvoren petnaest (15) dana od dana objavljivanja na službenoj Web stranici Grada Gradačac i dnevnom listu “Oslobođenje”, računajući od dana objave oglasa u dnevnom listu.
E) ADRESA ZA PODNOŠENJE PRIJAVA NA OGLAS
Prijavu na oglas sa svim potrebnim dokumentima o ispunjavanju uslova treba dostaviti u zatvorenoj koverti neposrednim putem ili putem pošte preporučeno na adresu Grad Gradačac- Gradonačelnik Grada Gradačac, ulica Husein kapetana Gradaščevića, broj 4, 76 250 Gradačac sa naznakom:
“JAVNI OGLAS ZA PRIJEM NAMJEŠTENIKA U RADNI ODNOS U GRADU GRADAČAC (označiti radno mjesto) - NE OTVARATI“.
Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.
GRADONAČELNIK
mr.sci. Edis Dervišagić