J A V N I O G L A S za prijem namještenika u radni odnos u Gradu Gradačac
- Datum kreiranja srijeda, 01 Februar 2023 09:46
Na osnovu odredbi člana 74. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu („Službene novine TK”, broj: 7/17, 10/17, 10/18, 14/18, 8/21, 10/22 i 14/22) i Odluke o potrebi prijema namještenika u radni odnos, broj: 02-30-261/23 od 27.01.2023.godine, Gradonačelnik Grada Gradačac o b j a v lj u j e
J A V N I O G L A S
za prijem namještenika u radni odnos
u Gradu Gradačac
A) NAZIV RADNIH MJESTA I OPIS POSLOVA ZA UPRAŽNJENA RADNA MJESTA:
01.Viši referent za ovjeru prepisa i legalizaciju potpisa u Odsjeku za opću upravu i građanska stanja Gradske službe za opću upravu, društvene djelatnosti, boračko-invalidsku i socijalnu zaštitu na neodređeno vrijeme - jedan (1) izvršilac.
02. Viši referent za administrativne poslove poljoprivrede u Odsjeku za privredu Gradske službe za privredu i inspekcijske poslove na neodređeno vrijeme - jedan (1) izvršilac.
03. Viši referent geometar u Odsjeku za geodetske poslove Gradske službe za geodetske i imovinsko-pravne poslove na neodređeno vrijeme - jedan (1) izvršilac.
Opis poslova radnih mjesta i status
Pozicija 01:Viši referent za ovjeru prepisa i legalizaciju potpisa
Opis poslova:
1) vrši ovjeru prepisa i fotokopija dokumenata, ovjerava izjave, te legalizuje potpise, u skladu sa zakonskim i drugim propisima u službenim prostorijama organa uprave ili na terenu;
2) vodi djelovodnike za ovjeru potpisa, prepisa i rukopisa;
3) ovjerava izjave o zajedničkom domaćinstvu u službenim prostorijama ili na terenu u slučaju potrebe, uz odobrenje Šefa Odsjeka;
4) vodi mjesečne i godišnje izvještaje o svom radu, a prema utvrđenom planu rada koji odredi Pomoćnik Gradonačelnika i Šef Odsjeka;
5) lično je odgovoran za zakonito, ažurno i uredno obavljanje poslova i radnih zadataka;
6) podatke o građanima do kojih dođe kroz izvršavanje poslova i zadataka obavezan je čuvati kao službenu tajnu;
7) vrši i druge poslove po nalogu Šefa Odsjeka i Pomoćnika Gradonačelnika;
8) za izvršavanje poslova i radnih zadataka neposredno odgovara Šefu Odsjeka.
Pozicija 02: Viši referent za administrativne poslove poljoprivrede
Opis poslova:
1) zaprima zahtjeve stranaka koji se odnose na poslove poljoprivrede koji su propisani zakonima, podzakonskim aktima i gradskim odlukama;
2) daje upute strankama vezano za potrebnu dokumentaciju po zahtjevima za ostvarivanje određenih prava;
3) izdaje strankama potvrde o prijemu podneska i potvrde i druga akta po potrebi za čije su izdavanje stranke podnijele zahtjev;
4) zaprima određene prijave poljoprivrednih proizvođača propisane federalnim i kantonalnim propisima;
5) odgovoran je za pravilnost i blagovremenost izvršenja raspoređenih poslova i zadataka neposrednom rukovodiocu;
6) vrši i druge poslove po nalogu Šefa Odsjeka i Pomoćnika Gradonačelnika.
Pozicija 03: Viši referent geometar
Opis poslova:
1) obavlja tehničke poslove u geodeziji: projektovanje, iskolčenje, geodetsko snimanje, katastarsku evidenciju i drugo;
2) radi poslove održavanja premjera i katastra zemljišta i katastra nekretnina;
3) prenosi projekte na teren;
4) obavlja geodetske radnje u postupku eksproprijacije, arondacije, uzurpacije, komasacija i parcelacija zemljišta;
5) vrši postavljanje i održavanje mreža geodetskog premjera;
6) vrši izradu prijavnih listova B za provođenje promjena u katastarskom operatu, na osnovu kojeg se donosi rješenje o provođenju promjene;
7) vrši izradu prijavnih listova A za zemljišnu knjigu (gruntovnicu) na osnovu kojih se vrši promjena i upis vlasništva u zemljišnoj knjizi;
8) radi kopije katastarskih planova geodetskog premjera i katastra komunalnih uređaja;
9) prima stranke, sve vrste prijava za teren, vrši uspoređenje starog i novog katastarskog operata;
10) vrši obradu i izradu dokumenata u kompjuterskim programima Groma, AutoCad, WinGis, ArcVieW i drugim;
11) vrši provođenje promjena kroz sve katastarske planove analognog i digitalnog geodetskog plana;
12) vrši i druge poslove po nalogu Šefa Odsjeka i Pomoćnika Gradonačelnika.
B) POSEBNI USLOVI ZA OBAVLJANJE POSLOVA RADNIH MJESTA:
- Pored općih uslova za obavljanje poslova propisanim odredbom člana 76. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu (da je državljanin Bosne i Hercegovine; da je stariji od 18 godina;
da je zdravstveno sposoban za obavljanje poslova utvrđenih za to radno mjesto; da ima vrstu i stepen školske spreme potrebnu za obavljanje poslova radnog mjesta prema pravilniku o unutrašnjoj organizaciji; da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini; da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine) kandidati treba da ispunjavaju i sljedeće posebne uslove:
- Posebni uslovi za obavljanje poslova utvrđeni su Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi Grada Gradačac i to:
Pozicija 01:
-SSS/ IV stepen društvene struke ili viši nivo stručne spreme društvene struke,
-položen stručni ispit za namještenike za rad u organima državne službe,
-najmanje deset (10) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja srednje stručne spreme ili najmanje deset (10) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja višeg nivoa stručne spreme.
Pozicija 02:
- SSS/IV stepen društvene ili tehničke struke ili viši nivo stručne spreme društvene ili tehničke
struke,
- položen stručni ispit za namještenike za rad u organima državne službe,
- najmanje deset (10) mjeseci radnog staža ostvarenog poslije završene navedene srednje škole
ili najmanje deset (10) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja višeg nivoa stručne
spreme.
Pozicija 03:
-SSS/IV stepen geodetske struke ili viši nivo stručne spreme geodetske struke,
-položen stručni ispit za namještenike u organima državne službe,
-položen stručni ispit radnika koji rade na poslovima iz geodetske djelatnosti,
- najmanje deset (10) mjeseci radnog staža ostvarenog poslije završene navedene srednje škole ili najmanje deset (10) mjeseci radnog staža u struci nakon sticanja višeg nivoa stručne spreme.
C) SPISAK DOKUMENATA KOJE TREBA PODNIJETI UZ PRIJAVU NA OGLAS
Kandidati su dužni priložiti slijedeće dokumente (orginal ili ovjerena fotokopija):
1. prijava na javni oglas sa kratkom biografijom i kontakt podacima (adresa i broj telefona) potpisana od kandidata;
2. uvjerenje o državljanstvu BiH (ne starije od šest mjeseci);
3. potvrda CIPS-a o prebivalištu (ne starije od šest mjeseci);
4. izvod iz Matične knjige rođenih;
5. svjedočanstvo (diploma) o završenoj traženoj stručnoj spremi;
6. ovjerena i potpisana izjava da kandidat u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz državne službe kao rezultat disciplinske kazne, na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
7. ovjerena i potpisana izjava da kandidat nije obuhvaćen odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i
Hercegovine;
8. dokaz (uvjerenje ili potvrda) o radnom stažu u struci nakon završene stručne spreme (kao dokaz o radnom stažu prihvataju se uvjerenje ili potvrda izdate od poslodavca ili uvjerenje o osiguranju izdato od Porezne uprave FBiH ili uvjerenje o činjenicama iz matične evidencije nadležne institucije za penzijsko invalidsko osiguranje sa potvrdom koja razrješava šifre zanimanja iz uvjerenja);
9. dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike za rad u organima državne službe; 10.dokaz o položenom stručnom ispitu radnika koji rade na poslovima iz geodetske djelatnosti (za poziciju 03);
11.ovjerena i potpisana izjava o saglasnosti nosioca podataka (izjava podrazumijeva svaku konkretnu i svjesnu naznaku želje nosioca podataka datu slobodnom voljom kojom nosilac podataka daje svoj pristanak da se njegovi lični podaci obrađuju u skladu sa odredbom člana 3. Zakona o zaštiti ličnih podataka (“Službeni glasnik Bosne i Hercegovine”, broj: 49/06, 76/11 i 89/11).
Napomene:
1) Izabrani kandidati su dužni prije stupanja na rad dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj i psihofizičkoj sposobnosti (ne starije od 6 mjeseci) za obavljanje poslova radnog mjesta.
2) Izabrani kandidati koji nemaju položen stručni ispit za namještenika za rad u organima državne službe dužni su ga položiti najkasnije u roku od šest (6) mjeseci od dana prijema u radni odnos u organ državne službe.
3) Izabrani kandidati koji nemaju položen stručni ispit radnika koji rade na poslovima iz geodetske djelatnosti dužni su ga položiti najkasnije u roku od šest (6) mjeseci od dana prijema u radni odnos u organ državne službe.
4) Istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uslova javnog oglasa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu, sve u skladu sa Zakonom o dopunksim pravima branilaca i članova njihovih porodica i Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji službi za upravu i stručnih službi Grada Gradačac.
5) Postupak izbora kandidata provodi Komisija za provođenje javnog oglasa koja će razmotriti pristigle prijave, utvrditi listu kandidata koji ispunjavaju uslove oglasa i listu kandidata koji ne ispunjavaju uslove oglasa, o čemu će biti sačinjen zapisnik.
Izbor kandidata izvršit će Rukovodilac organa državne službe sa Liste kandidata koji ispunjavaju sve uslove javnog oglasa o čemu donosi rješenje.
D) ROK TRAJANJA OGLASA
Javni oglas ostaje otvoren petnaest (15) dana od dana objavljivanja na službenoj Web stranici Grada Gradačac i dnevnom listu “Oslobođenje”, računajući od dana objave oglasa u dnevnom listu.
E) ADRESA ZA PODNOŠENJE PRIJAVA NA OGLAS
Prijavu na oglas sa svim potrebnim dokumentima o ispunjavanju uslova treba dostaviti u zatvorenoj koverti neposrednim putem ili putem pošte preporučeno na adresu Grad Gradačac- Gradonačelnik Grada Gradačac, ulica Husein kapetana Gradaščevića, broj 4, 76 250 Gradačac sa naznakom:
“JAVNI OGLAS ZA PRIJEM NAMJEŠTENIKA U RADNI ODNOS U GRADU GRADAČAC (označiti radno mjesto) - NE OTVARATI“.
Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.
GRADONAČELNIK
mr.sci. Edis Dervišagić
Još članaka...
- 21. redovna sjednica Gradskog vijeća Grada Gradačac
- KONAČNA RANG LISTA kandidata za dodjelu stipendija za školsku/akademsku 2022/23.godinu
- Dnevni red i materijali za 21. redovnu sjednicu Gradskog vijeća Grada Gradačac, za dan 31.01.2023. godine (utorak)
- USPOSTAVA I ZAMJENA ZEMLJIŠNE KNJIGE
- Potpisan ugovor o izvođenju radova
- J A V N I P O Z I V za odabir projekata iz oblasti sporta koji će se finansirati/sufinansirati iz Budžeta Grada Gradačac za 2023. godinu
- Edukacija “Projektni menadžment – pisanje i razvoj projektnog prijedloga
- JAVNI POZIV - OBUKA ZA CNC OPERATERE
- BOŽIĆNA ČESTITKA
- Potpisan ugovor za rekonstrukciju vodovodne distributivne mreže u MZ vučkovci
POSLJEDNJE VIJESTI
Svečanom sjednicom Gradskog vijeća obilježen 25. novembar
Danas je u kino dvorani u Gradačcu održana svečana sjednica...
ČESTITKA GRADONAČELNIKA 25. NOVEMBAR DAN DRŽAVNOSTI
Povodom 25. novembra- Dana državnosti Bosne i Hercegovine, u ime...
- OBAVJEŠTENJE ZA JAVNOST
- JAVNI POZIV za imenovanje vanjskih članova stalnih radnih tijela/komisija Gradskog vijeća
- JAVNI POZIV za zakup kućica za izlaganje, prodaju i prezentaciju proizvoda za vrijeme trajanja manifestacije “Zimski GRADačac“ JAVNI POZIV za zakup kućica za izlaganje, prodaju i prezentaciju
- Vlada TK odobrila 714.625,08 KM za rekonstrukciju četiri putna pravca