KONAČNA RANG LISTA - kandidata za dodjelu stipendija za školsku/akademsku 2023/24.godinu
- Datum kreiranja petak, 23 Februar 2024 13:26
- Kategorija: Javni oglas

Na osnovu člana 15. Odluke o općim uslovima, postupku i kriterijima za ostvarivanje prava na stipendiju Grada Gradačac ("Službeni glasnik Grada Gradačac", broj: 11/21,), Odluke o broju stipendija, novčanom iznosu i broju rata za školsku-akademsku 2023/24. godinu, ("Službeni glasnik Grada Gradačac",broj:7/23) i Pravilnika o općim uslovima, postupku i kriterijima za ostvarivanje prava na stipendiju Grada Gradačac, ("Službeni glasnik Grada Gradačac, broj: 3/22) , Gradonačelnik, objavljuje:
KONAČNU RANG LISTU
kandidata za dodjelu stipendija za školsku/akademsku 2023/24.godinu
DOWNLOAD
J A V N I P O Z I V za odabir programa/projekata organizacija cvilnog društva (OCD) / nevladinih organizacija (NVO) i javnih ustanova iz oblasti kulture kojima je osnivač Grad Gradačac, a koji će se finansirati / sufinansirati iz Budžeta Grada Grad
- Datum kreiranja srijeda, 21 Februar 2024 07:07
- Kategorija: Javni oglas

Na osnovu člana 39. Statuta Grada Gradačac (“Službeni glasnik Grada Gradačca”, broj: 10/22) i člana 3. Odluke o načinu odabira projekata nevladinih/neprofitnih organizacija po LOD metodologiji („Službeni glasnik Općine Gradačac, broj: 6/18), Gradonačelnik Grada Gradačac dana 15. februara 2024. godine, objavljuje
J A V N I P O Z I V
za odabir programa/projekata organizacija cvilnog društva (OCD) / nevladinih organizacija (NVO) i javnih ustanova iz oblasti kulture kojima je osnivač Grad Gradačac, a koji će se finansirati / sufinansirati
iz Budžeta Grada Gradačac za 2024. godinu
DOWNLOAD
Tekst javnog poziva i potrebni obrasci
J A V N I O G L A S za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme u Gradskom pravobranilaštvu Grada Gradačac
- Datum kreiranja petak, 09 Februar 2024 06:43
- Kategorija: Javni oglas

Na osnovu odredbi člana 74. a vezi sa članom 91. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu („Službene novine TK”, broj: 7/17, 10/17, 10/18, 14/18, 8/21, 10/22, 14/22 i 17/23) i Odluke o potrebi prijema namještenika u radni odnos, broj: Op - 10/24 od 07.02.2024.godine, Gradski pravobranilac Grada Gradačac, o b j a v lj u j e
J A V N I O G L A S
za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme
u Gradskom pravobranilaštvu Grada Gradačac
A) NAZIV RADNOG MJESTA I OPIS POSLOVA ZA UPRAŽNJENO RADNO MJESTO:
Viši samostalni referent u Pravobranilaštvu na neodređeno vrijeme - jedan (1) izvršilac.
Opis poslova radnog mjesta i status
Viši samostalni referent u Pravobranilaštvu:
Opis poslova:
- pripremanje nacrta raznih sudskih i drugih podnesaka, pravnih mišljenja i drugih akata iz nadležnosti Pravobranilaštva;
- priprema dokumentacije (za nadležnu službu ljudskih resursa gradske uprave) koja se odnosi na radne odnose imenovanih lica (gradskog pravobranioca i njegovog zamjenika), za namještenika i popunjavanje radnog mjesta državnog službenika, te pripremanje nacrta rješenja i drugih pojedinačnih akata o tim pitanjima;
- neposredno vrši prijem stranaka u predmetima koje zastupa Gradsko Pravobranilaštvo, o čemu redovno na dnevnom niovu izvještava Gradskog pravobranioca, kao i obavlja poslove tehničkog sekretara Pravobranilaštva;
- osnivanje predmeta i popis spisa;
- obavlja poslove kancelarijskog poslovanja i arhiviranja predmeta u skladu sa Pravilnikom o poslovanju i vođenju evidencija u Pravobranilaštvu, počev od prijema pismena u rad organa – pa sve do njegovog arhiviranja i odlaganja u arhivu Pravobranilaštva;
- zaključivanje upisnika, pomoćnih knjiga i drugih evidencija;
- odlaganje predmeta u arhivu, čuvanje i izdavanje predmeta i odgovornost za ukupno stanje arhive u Pravobranilaštvu;
- odgovoran je za pripremu i vođenje mjesečnih evidencija prisustva svih uposlenika u Gradskom pravobranilaštvu, pri čemu mora voditi računa o službenim odsustvima Gradskog pravobranioca i zamjenika Gradskog pravobranioca (zastupanje na sudovima, određenim sastancima, kao i drugim odsustvovanjima sa posla), odgovoran je za cjelovito kancelarijsko i arhivsko poslovanja koje se odvija u prostoriji pisarnice Gradskog pravobranilaštva, kao i javljanje na službeni telefon pisarnice;
- dostavlja podatke/informacije o imenovanjima i razrješenju Gradskog pravobranioca, o početku i prestanku obavljanja javne funkcije u roku od 15 dana od dana početka odnosno prestanka obavljanja javne funkcije – Uredu za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom Tuzlanskog kantona, kao i drugim nadležnim organima;
- obavlja i druge poslove po nalogu Gradskog pravobranioca i zamjenika Gradskog pravobranioca.
B) POSEBNI USLOVI ZA OBAVLJANJE POSLOVA RADNOG MJESTA:
- Pored općih uslova za obavljanje poslova propisanim odredbom člana 76. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu (da je državljanin Bosne i Hercegovine; da je stariji od 18 godina;
da je zdravstveno sposoban za obavljanje poslova utvrđenih za to radno mjesto; da ima vrstu i stepen školske spreme potrebnu za obavljanje poslova radnog mjesta prema pravilniku o unutrašnjoj organizaciji; da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini; da nije obuhvaćen odredbom člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine) kandidati treba da ispunjavaju i sljedeće posebne uslove:
- Posebni uslovi za obavljanje poslova utvrđeni su u Pravilniku o unutrašnjoj organizaciji Gradskog Pravobranilaštva Grada Gradačac, i to:
- VŠS/VI stepen pravne struke (Viša upravna škola/ I.stepen Pravnog fakulteta) ili viši nivo stručne spreme pravne struke, sa 180 ECTS bodova ili 240 ECTS bodova;
- položen stručni ispit za namještenike za rad u organima državne službe;
- najmanje jedna godina radnog iskustva u struci nakon sticanja više stručne spreme, odnosno najmanje jedna godina radnog iskustva u struci nakon sticanja višeg nivoa stručne spreme, u skladu sa članom 41. stav (2) Uredbe o poslovima osnovne djelatnosti, dopunskim poslovima osnovne djelatnosti i poslovima pomoćne djelatnosti iz nadležnosti organa državne službe u Tuzlanskom kantonu koje obavljaju državni službenici i namještenici, uslovima za vršenje tih poslova i ostvarivanja određenih prava iz radnog odnosa („Službene novine TK“, broj: 9/17, 11/17 i 15/22) u pogledu radnog staža/iskustva.
C) SPISAK DOKUMENATA KOJE TREBA PODNIJETI UZ PRIJAVU NA OGLAS
Kandidati su dužni priložiti slijedeće dokumente (orginal ili ovjerena fotokopija):
1. prijava na javni oglas sa kratkom biografijom i kontakt podacima (adresa i broj telefona) potpisana od kandidata;
2. uvjerenje o državljanstvu BiH (ne starije od šest mjeseci);
3. potvrda CIPS-a o prebivalištu (ne starije od šest mjeseci);
4. izvod iz Matične knjige rođenih;
5. svjedočanstvo (diploma) o završenoj traženoj stručnoj spremi;
6. ovjerena i potpisana izjava da kandidat u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz državne službe kao rezultat disciplinske kazne, na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini;
7. ovjerena i potpisana izjava da kandidat nije obuhvaćen odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine;
8. dokaz (uvjerenje ili potvrda) o radnom stažu nakon završene stručne spreme (kao dokaz o radnom stažu prihvataju se uvjerenje ili potvrda izdata od poslodavca iz koje se vidi da je kandidat obavljao poslove iz svoje struke ili uvjerenje o osiguranju izdato od Porezne uprave FBiH ili uvjerenje o činjenicama iz matične evidencije nadležne institucije za penzijsko invalidsko osiguranje sa potvrdom koja razrješava šifre zanimanja iz uvjerenja);
9. dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike za rad u organima državne službe;
10.ovjerena i potpisana izjava da kandidat daje izričitu saglasnost da se njegovi lični podaci sadržanim u dostavljenoj dokumentaciji uz prijavu na javni oglas obrađuju u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka (“Službeni glasnik Bosne i Hercegovine”, broj: 49/06, 76/11 i 89/11).
Napomene:
1) Izabrani kandidat je dužan prije stupanja na rad dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj i psihofizičkoj sposobnosti (ne starije od 6 mjeseci) za obavljanje poslova radnog mjesta.
2) Izabrani kandidat koji nema položen stručni ispit za namještenika za rad u organima državne službe dužan ga je položiti najkasnije u roku od šest (6) mjeseci od dana prijema u radni odnos u organ državne službe.
3) Istovremeno sa dostavom dokaza o ispunjavanju uslova javnog oglasa, kandidat, koji polaže pravo na prioritetno zapošljavanje, dužan je dostaviti i odgovarajuće dokaze o svom statusu, sve u skladu sa Zakonom o dopunskim pravima branilaca i članova njihovih porodica.
4) Postupak izbora kandidata provodi Komisija za provođenje javnog oglasa koja će razmotriti pristigle prijave, utvrditi listu kandidata koji ispunjavaju uslove oglasa i listu kandidata koji ne ispunjavaju uslove oglasa, o čemu će biti sačinjen zapisnik.
Izbor kandidata izvršit će Rukovodilac organa državne službe (Gradski pravobranilac Grada Gradačac) sa Liste kandidata koji ispunjavaju sve uslove javnog oglasa o čemu donosi rješenje.
D) ROK TRAJANJA OGLASA
Javni oglas ostaje otvoren petnaest (15) dana od dana objavljivanja na službenoj Web stranici Grada Gradačac i dnevnom listu “Oslobođenje”, računajući od dana objave oglasa u dnevnom listu.
E) ADRESA ZA PODNOŠENJE PRIJAVA NA OGLAS
Prijavu na oglas sa svim potrebnim dokumentima o ispunjavanju uslova treba dostaviti u zatvorenoj koverti putem pošte preporučeno na adresu Gradsko pravobranilaštvo Grada Gradačac, ulica Partizanske bolnice bb.(zgrada Crvenog križa/krsta) 76 250 Gradačac sa naznakom:
“JAVNI OGLAS ZA PRIJEM NAMJEŠTENIKA U RADNI ODNOS U GRADSKOM PRAVOBRANILAŠTVU GRADA GRADAČAC - NE OTVARATI“.
Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.
PONOVLJENI JAVNI POZIV ZA UČEŠĆE U IMPAKT INKUBATORU POSLOVNIH IDEJA GRAD GRADAČAC
- Datum kreiranja utorak, 13 Februar 2024 16:52
- Kategorija: Javni oglas

Investicijska fondacija IMPAKT je u protekle četiri godine u saradnji sa 59 lokalnih zajednica i javnih službi za zapošljavanje u BiH realizirala IMPAKT inkubator poslovnih ideja, u kojem je podržano osnivanje i unapređenje preko 350 novih poslovnih poduhvata širom Bosne i Hercegovine. Investicijska fondacija IMPAKT nastavlja realizaciju aktivnosti koje se odnose na podršku razvoju poduzetništva i očuvanju radnih mjesta poduzetnika i malih preduzeća, a u saradnji sa lokalnim zajednicama, kantonima i službama za zapošljavanje u Bosni i Hercegovini. Više informacija o inkubatoru poslovnih ideja dostupno je na www.impakt.ba.
U sklopu zajedničke saradnje između Ministarstva privrede Tuzlanskog kantona, Investicijske fondacije Impakt i Grada Gradačac u 2024. godini realizirati će se program Impakt inkubator poslovnih ideja koji će, između ostalog, obuhvatiti program poduzetničke obuke, te finansijsku, stručnu i mentorsku podršku za najbolje ocjenjene poslovne ideje na području Gradačca, u skladu sa raspoloživim finansijskim sredstvima za podršku poduzetnicima.
Predmetni Javni poziv raspisuje se u svrhu prijava za učešće u programu razvoja poduzetništva Impakt inkubatora poslovnih ideja za 2024. godinu.
Prijave na odgovarajućem prijavnom formularu podnose se najkasnije do 23.02.2024 godine.
Više informacija moguće je dobiti u Službi za privredu Grada Gradačac, na telefon
035/369-777 ili na broj telefona: 033/207-812 kao i e-mail-a Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
.
DOWNLOAD
Tekst javnog poziva i prijavni formular
J A V N I P O Z I V za dodjelu na upravljane azila za napuštene životinje
- Datum kreiranja utorak, 06 Februar 2024 11:59
- Kategorija: Javni oglas

Na osnovu člana 15. Zakona o principima lokalne samouprave u Federaciji Bosne i Hercegovine («Službene novine Federacije BiH», broj: 49/06, 51/09), Odlukeo raspisivanju javnog poziva za dodjelu na upravljanje Azila za napuštene životinje („Službeni glasnik Grada Gradačac” broj: 9/23 i 01/24) i člana 39. stav 1. tačka 6. Statuta Grada Gradačac („Službeni glasnik Grada Gradačac”, broj: 10/22), Gradonačelnik o b j a v lj u j e :
J A V N I P O Z I V
za dodjelu na upravljane azila za napuštene životinje
I PREDMET JAVNOG POZIVA
Grad Gradačac putem javnog nadmetanja - pisanih ponuda daje na upravljanje Azil za napuštene životinje, površine 2384m2, kapaciteta za prijem 80-100 pasa (sadašnji kapacitet Azila je za prijem 50-60 pasa, koji će u dogledno vrijeme biti proširen), na zemljištu označenom kao k.č. br.73/3 k.o. Gradačac I, radi radi hvatanja, zbrinjavanja, udomljavanja, čuvanja, hranjenja i pružanja medicinskog tretmana pasa lutalica kao i obavljanja kafilerijskih i sličnih poslova. Grad Gradačac Azil daje na upravljanje na period od 5 godina.
Upravitelj je obavezan:
a) obezbijediti dovoljnu količinu hrane i vode za pse;
b) uredno održavati Azil (čišćenje, košenje itd), kao i redovno plaćati račune za smeće;
c) obezbijediti veterinarsku zdravstvenu zaštitu pasa;
d) tražiti uslugu veterinarske stanice u slučaju povrede i bolesti psa, pri okotu ili u slučaju drugih bolesnih stanja, kao i u slučaju sakupljanja i hvatanja pasa lutalica sa javnih površina radi prevoza do Azila;
e) voditi evidenciju o ulasku i izlasku svakog psa iz Azila;
f) voditi evidenciju o svakom zbrinutom psu;
g) voditi evidenciju o svakom udomljenom psu;
h) izvršiti obaveznu sterilizaciju i kastraciju svih pristiglih napuštenih i izgubljenih pasa;
i) primati prijave o napuštenim i izgubljenim psima i poduzima radnje na neodložnom hitnom hvatanju istih sa javnih površina radi smještaja u Azil;
j) angažovati se na udomljavanju životinja i pronalaženju vlasnika (udomiti mjesečno 2-5 pasa unutar i van granica BiH sa pratećim dokaznim materijalom Gradskoj službi);
k) mikročipuje svaku pristiglu životinju ako ona već nije mikročipovana;
l) po nalogu Gradske službe hvatati pse sa javnih i drugih površina (hvatanje, sakupljanje i transport obavljati na human način i bez zlostavljanja, uz primjenu odgovarajuće opreme i prevoznih sredstava, a u skladu sa propisima o zaštiti i dobrobiti životinja i veterinarstvu);
m) vršiti eutanaziju pasa u saradnji sa nadležnom veterinarskom stanicom, a u skladu sa članom 14. i 15. Zakona o zaštiti i dobrobiti životinja;
n) u slučaju smrti psa istog pokopati na odgovarajući način ili na najbližem registrovanom životinjskom groblju;
- o) da odgovara za svakog psa koji pobjegne iz Azila, kao i za one pse lutalice koji se kreću po javnim i drugim površinama i koje odmah a najkasnije u roku od 12 sati po nalagu Gradske službe ne budu uklonjene sa javnih i drugih površina.
Grad je obavezan:
a) redovno izmirivati svoje obaveze prema Upravitelju;
b) redovno plaćati račune za struju i vodu;
c) imenovati komisiju koje će jednom mjesečno vršiti kontrolu na izvršavanju obaveza;
d) odrediti osobu ispred Službe koja će izdavati naloge za hvatanje pasa, praćenja popunjenosti kapaciteta Azila, itd;
e) proširiti kapacite Azila u zavisnosti od broja pasa;
f) svake godine planirati sredstva u budžetu za proširenje smještajnih
kapaciteta Azila;
g) jednom godišnje podnositi izvještaj Gradskom vijeću o radu Azila;
h) u roku od tri mjeseca od formiranja Azila postaviti video-nadzor.
Prestanak upravljanja
Ugovor prestaje istekom perioda na koji je zaključen, kao i na druge načine propisane zakonom i ugovorom o upravljanju.
Ako jedna od ugovornih strana ne ispuni svoje obaveze definisane ugovorom isti se može raskinuti uz otkazni rok od tri mjeseca.
U slučaju da Upravitelj ne postupi po navedenom, odnosno ne ispoštuje otkazni rok od tri mjeseca, dužan je platiti Gradu naknadu za pretrpljenu štetu od tri mjesečna iznosa ugovorene cijene, u roku od 30 dana od dana napuštanja objekta.
Ukoliko Upravitelj ne plati ugovorenu naknadu u ostavljenom roku, Grad će pokrenuti postupak prinudne naplate putem Gradskog pravobranilaštva.
Strana koja otkazuje ugovor dužna je drugu ugovornu stranu pismenim putem obavijestiti o otkazu i navesti datum primopredaje objekta.
II PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća na javnom nadmetanju imaju sva fizička i pravna lica registrovana za obavljanje djelatnosti hvatanja, zbrinjavanja, udomljavanja, čuvanja, hranjenja i pružanja medicinskog tretmana pasa lutalica kao i kafilerijskih i sličnih poslova.
III POSTUPAK DODJELE NA UPRAVLJANJE
Postupak dodjele na upravljanje Azila će se obaviti prikupljanjem pismenih ponuda koje trebaju sadržavati slijedeće:
- pismenu prijavu za učešće u javnom nadmetanju;
- osnovne podatke o podnosiocu prijave: naziv/ime, adresa, telefon i kontakt osoba;
- ovjerenu kopiju rješenja o registraciji kod nadležnog organa i ovjerenu kopiju izvoda iz registra ne starijeg od 6 mjeseci;
- potvrdu Gradske službe za finansije, javne nabavke, informatiku i zajedničke poslove da upravitelj nema neizmerenih obaveza prema Gradu Gradačac;
- Ugovor sklopljen sa veterinarskom stanicom o obavljanju veterinarskih usluga
(medicinski tretman, sterilizacija i kastracija pasa, izradu mikročipova, pomoć pri hvatanjau pasa, eutanazija);
- Ugovor sklopljen sa dobavljačem hrane za pse.
Tekst javnog poziva o dodjeli na upravljanje Azila će biti objavljen na radio stanici Gradačac, web stranici i oglasnoj ploči Grada Gradačac, a isti će biti otvoren 15 dana od dana objavljivanja.
Pismene prijave u zatvorenim kovertama se predaju u prostorijama Gradske uprave Gradačac, šalter broj 6, naslovljene na Gradsku službu za urbanizam, investicije i komunalne poslove Grada Gradačac (Odsjek za komunalne poslove) „Komisija za provođenje javnog poziva za dodjelu na upravljanje Azila za napuštene životinje” neposredno ili putem pošte najkasnije do 21.02.2024.godine do 12h.
Postupak otvaranja pristiglih pismenih ponuda, kao i blagovremenost i potpunost istih, provodi Komisija, imenovana od strane Gradonačelnika.
Komisija vrši javno otvaranje ponuda.
Po okončanju postupka, a najkasnije u roku od 7 dana od dana razmatranja ponuda, Komisija obaviještava sve učesnike o rezultatima oglasa.
Sa izabranim kandidatom, zaključit će se ugovor o dodjeli Azila na upravljanje.
U ime Grada Gradačac, ugovor će zaključiti Gradonačelnik, uz prethodno pribavljeno mišljenje Gradskog pravobranilaštva Grada Gradačac.
Ovlašćuje se Gradonačelnik da sa izabranim kandidatom zaključi ugovor o upraljanju Azila.
Predmetni ugovor sačinit će notar, a sve troškove notarskih usluga snosit će Grad Gradačac.
IV ODABIR PONUDE
Prilikom odabira ponude, komisija će odabrati ponudu sa najnižom cijenom za upravljanje Azila, koja ne može biti viša od 8.000,00 KM na mjesečnom nivou.
Ukoliko se na javni oglas prijavi samo jedan kandidat, može se zaključiti ugovor ako ponuđena cijena bude u skladu sa predviđenom cijenom iz Javnog poziva.
V TROŠKOVI PONUDE
Grad Gradačac ne snosi nikakve troškove kandidata u postupku javnog oglasa.
VI OSTALO
Za sve informacije možete se obratiti u Gradsku službu urbanizam, investicije i komunalne poslove - Odsjek za komunalne poslove, svakim radnim danom od 07.30 do 16.00 sati.
Još članaka...
- J A V N I O G L A S za prijem namještenika u radni odnos u Gradu Gradačac
- J A V N I P O Z I V za odabir projekata iz oblasti sporta koji će se finansirati/sufinansirati iz Budžeta Grada Gradačac za 2024. godinu
- PRIVREMENE RANG LISTE kandidata za dodjelu stipendija za akademsku 2023/24. godinu
- JAVNI POZIV - JNP braniocima i članovima njihovih porodica