Javni konkurs za izbor i imenovanje direktora JU Centar za socijalni rad Gradačac
- Datum kreiranja srijeda, 18 Maj 2022 10:17
- Kategorija: Javni oglas

BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
TUZLANSKI KANTON
GRAD GRADAČAC
JAVNA USTANOVA CENTAR ZA SOCIJALNI RAD GRADAČAC
Gradačac, ulica Hadžiefendijina bb
Tel.: +387 35 817 227, fax: +387 35 366-470, e-mail: czsrOva adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
Broj:01/1-04-2-1046-1/22
Gradačac, 13.05.2022. godine
Na osnovu člana 7. i 8. Zakona o ministarskim, vladinim i drugim imenovanjima FBiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 12/03, 34/03 i 65/13), člana 29. Uredbe sa zakonskom snagom o ustanovama (''Sl. list R BiH'' br. 6/92, 8/93 i 13/94), člana 48. i 51. Zakona o socijalnoj zaštiti, zaštiti civilnih žrtava rata i zaštiti porodice sa djecom („Službene novine TK-a“, broj:05/12 – prečišćen tekst, 11/15, 13/16, 4/18 i 12/20, 22/21, 5/22 i 8/22), člana 16. i 27. Pravila JU Centar za socijalni rad Gradačac, broj: 01/1-05-605/02, br. 01/1-05-524/08, 01/1-05-331/11, 01/1-05-856/14, 01/1-05-2-212/15, 01/1-05-568/16 i 01/1-05-1811-1/19 i Odluke Upravnog odbora JU Centar za socijalni rad Gradačac o raspisivanju Javnog konkursa za izbor i imenovanje direktora JU Centar za socijalni rad Gradačac, broj: 01/1-04-2-937-1/2022 od 20.04.2022. godine, Upravni odbor Centra r a s p i s u j e
JAVNI KONKURS
ZA IZBOR I IMENOVANJE DIREKTORA
JAVNE USTANOVE CENTAR ZA SOCIJALNI RAD GRADAČAC
Objavljuje se Javni konkurs za izbor i imenovanje direktora Javne ustanove Centar za socijalni rad Gradačac .
I - OPIS POZICIJE DIREKTORA
- organizuje i rukovodi radom Ustanove
- zastupa i predstavlja Ustanovu prema trećim licima
- odgovara za zakonitost rada Ustanove
- predlaže Upravnom odboru mjere za efikasno i zakonito obavljanje djelatnost
- predlaže unutrašnju organizaciju i sistematizaciju radnih mjesta
- vrši prijem radnika u skladu sa opštim aktima Ustanove
- odlučuje o pravima, obavezama i odgovornostima radnika iz radnog odnosa
- podnosi godišnji izvještaj o radu Ustanove
- predlaže godišnji financijski plan
- predlaže program rada Ustanove
- izvršava odluke Upravnog odbora
- upozorava Upravni odbor na necjelishodne i nezakonite odluke
- vrši i druge poslove u skladu sa zakonom i Pravilima Ustanove.
II - KANDIDAT ZA DIREKTORA TREBA DA ISPUNJAVA OPĆE I POSEBNE USLOVE
a) Opći uslovi:
- da je državljanin Bosne i Hercegovine
- da je stariji od 18 godina,
- da se protiv njega ne vodi krivični postupak
- da nije otpušten iz državne službe kao rezultat disciplinske mjere na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini, u periodu od 3 (tri) godine prije dana objavljivanja upražnjene pozicije
- da nije obuhvaćen odredbom člana IX stav 1. Ustava Bosne i Hercegovine
- da mu odlukom suda nije zabranjeno obavljanje poslova na poziciji za koju se kandiduje
- da nema privatni financijski interes u instituciji u kojoj se kandiduje
- da nije na funkciji u političkoj stranci u smislu člana 5. Zakona o ministarskim, vladinim i drugim imenovanjima FBiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 12/03, 34/03 i 65/13).
b) Posebni uslovi:
- da ima završenu visoku stručnu spremu iz oblasti socijalnog rada, socijalne pedagogije, prava, psihologije, defektologije i sociologije, pod uslovom da ima najmanje 5 (pet) godina radnog iskustva nakon sticanja visoke stručne spreme na poslovima u okviru svog zanimanja i da u oblasti socijalne zaštite ima najmanje 3 (tri) godine radnog iskustva ili da ima završenu visoku stručnu spremu na fakultetu društvenog smjera pod uslovom da ima najmanje 5 (pet) godina radnog iskustva nakon sticanja visoke stručne spreme, na poslovima u okviru svog zanimanja i da u oblasti socijalne zaštite ima najmanje 3 (tri) godine radnog iskustva na rukovodećim poslovima.
III - POTREBNI DOKUMENTI
Prijave kandidata treba da sadrže kraću biografiju, adresu i kontakt telefon.
Uz prijavu treba dostaviti:
- uvjerenje o državljanstvu (da nije starije od šest mjeseci)
- izvod iz matične knjige rođenih
- dokaz o stručnoj spremi – diploma
- dokaz o radnom iskustvu u struci nakon sticanja VSS ( uvjerenje/potvrda, izdata od strane poslodavca/poslodavaca, kod kojeg/kojih je to iskustvo stečeno u čijem sadržaju treba da bude navedeno: naziv radnog mjesta na koje je kandidat bio raspoređen, stručna sprema koja se traži za to radno mjesto, opis poslova na kojima je radio, precizan period angažovanja kandidata na tim poslovima)
- dokaz o radnom iskustvu na rukovodećim poslovima u oblasti socijalne zaštite za kandidate sa završenom VSS – društvenog smjera (uvjerenje/potvrda, izdata od strane poslodavca/poslodavaca, kod kojeg/kojih je to iskustvo stečeno u čijem sadržaju treba da bude navedeno: naziv rukovodećeg radnog mjesta na koje je kandidat bio raspoređen, stručna sprema koja se traži za to radno mjesto, opis poslova na kojima je radio, precizan period angažovanja kandidata na tim poslovima)
- uvjerenje da se protiv lica ne vodi krivični postupak (original ne stariji od tri mjeseca)
- izjavu o činjenicama nabrojanim u tačkama 4, 5, 6, 7 i 8 Općih uslova konkursa (izjave ne mogu biti starije od tri mjeseca).
Dokumenti koji se prilažu uz prijavu moraju biti u originalu ili ovjerenoj kopiji (ovjera kopija ne može biti starija od 3 mjeseca računajući od dana ovjere dokumenta do dana predaje dokumentacije po Javnom konkursu).
Sa kandidatima koji budu ispunjavali uvjete Konkursa obavit će se intervju i provjera znanja.
Izabrani kandidat je dužan prije stupanja na dužnost dostaviti ljekarsko uvjerenje kojim dokazuje zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova za koje se kandiduje (ne starije od 3 mjeseca).
IV - Direktora Centra imenuje Upravni odbor uz prethodno pribavljenu saglasnost Gradonačelnika.
Mandat imenovanom kandidatu traje četiri godine
V - Javni konkurs će se objaviti u „Službenim novinama Federacije BiH“ i dnevnim novinama „Oslobođenje“, te na WEB stranici JU Služba za zapošljavanje Tuzlanskog kantona i WEB stranici grada Gradačac.
Rok za podnošenje prijava po Javnom konkursu ostaje otvoren 15 dana od dana njegove posljednje objave.
Neblagovremene i nepotpune prijave neće biti razmatrane.
VI - Prijave sa potrebnom dokumentacijom treba dostaviti lično ili preporučeno poštom sa naznakom:
Javna ustanova Centar za socijalni rad Gradačac
Ul. Hadžiefendijina bb
76250 Gradačac
sa naznakom:
„PRIJAVA NA JAVNI KONKURS ZA IZBOR I IMENOVANJE DIREKTORA
– NE OTVARATI“.
PREDSJEDNIK UPRAVNOG ODBORA
Emina Gibić
Javni poziv za angažovanje konsultanta za strateško planiranje po osnovu ugovora o djelu
- Datum kreiranja srijeda, 11 Maj 2022 13:13
- Kategorija: Javni oglas

Na osnovu člana 15. Zakona o principima lokalne samouprave u Federaciji BiH (“Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine“, br.: 49/06 i 51/09), članova 5., 10., 20., 27. i 37. Zakona o razvojnom planiranju i upravljanju razvojem u Federaciji BiH (“Službene novine Federacije BiH”, broj 32/17), Uredbe o izradi strateških dokumenata u Federaciji BiH (“Službene novine Federacije BiH”, broj 74/19), člana 7. Statutarne odluke o organizaciji Grada Gradačac u skladu sa Zakonom o Gradu Gradačac („Službeni glasnik grada Gradačac“ broj 1/19 ) i Odluke o pristupanju izradi Strategije razvoja Grada Gradačac 2023 – 2027. br. 02-04-1291/22 od 11.05.2022.godine, Gradonačelnik objavljuje
JAVNI POZIV
za angažovanje konsultanta za strateško planiranje po osnovu ugovora o djelu
Predmet Javnog poziva
Grad Gradačac poziva zainteresovana fizička lica (konsultante) za dostavljanje prijava za angažman na izradi Strategije razvoja grada Gradačac 2023 – 2027. godina i to:
Konsultant za strateško planiranje – (1 izvršilac, 30 dana stručnih usluga)
Konsultant će osigurati stručnu uslugu u procesu izrade Strategije razvoja grada Gradačac za period 2023 – 2027. godina, u skladu sa metodologijom i principima važećeg Zakona o razvojnom planiranju i upravljanju razvojem u Federaciji Bosne i Hercegovine i uredbama donesenim na osnovu istog. U smislu ovog Zakona, Strategija razvoja je integrisani, multisektorski strateški dokument koji definiše javne politike i usmjerava i predstavlja sveukupni razvoj lokalne zajednice. Razvoj predstavlja višedimenzionalan proces ekonomske, društvene, okolišne, prostorne i institucionalne transformacije radi poboljšanja kvaliteta i standarda života građana, gdje su u razvojne procese uključeni svi akteri razvoja – vladin sektor, privatni sektor, civilno društvo i lokalna zajednica na principima održivosti i integracije i uravnoteženog razvoja.
Mjesto rada je Grad Gradačac.
Vrijeme angažmana 6 mjeseci od dana zaključenja Ugovora o djelu.
Projektni zadatak za naprijed navedenu konsultantsku uslugu je u prilogu Javnog poziva.
Pravo učešća
Pravo učešća na Javnom pozivu imaju fizička lica koji su državljani BiH, završenog studija VII stepena obrazovanja i koji ispunjavaju posebne uslove precizirane u dokumentu Projektni zadatak u prilogu Javnog poziva.
Potrebne kvalifikacije:
- Završen studij, VII stepen obrazovanja, iz oblasti: ekonomija, društvene nauke ili
srodno područje;
- Najmanje 3 (tri) godine progresivnog iskustva u lokalnom razvoju, strateškom
planiranju i/ili provedbi strategije, prvenstveno na lokalnom/regionalnom nivou, posebno
u Bosni i Hercegovini;
Dodatne kvalifikacije:
- Iskustvo u analizi, definiciji i provedbi lokalnih razvojnih politika, strategija ili programa,
posebno relevantnih za lokalni/regionalni nivo;
- Iskustvo u izradi strateških dokumenata na lokalnom ili višim nivoima vlasti u Bosni i
Hercegovini
Potrebna dokumentacija i način prijave
Uz Prijavu kandidati su dužni dostaviti sljedeću dokumentaciju u orginalu ili ovjerenoj fotokopiji ne starijoj od tri mjeseca:
- Potvrda o mjestu prebivališta (CIPS);
- Fakultetska diploma;
- Biografija koja uključuje relevantno iskustvo i vještine o učešću u izradi strateških
dokumenata i pripremi i realizaciji projekata od strateškog značaja;
- Dokazna dokumentacija (certifikati, linkovi dokumenata, treninzi i sl.) o naprijed navedenom iskustvu koja potvrđuje vještine tražene ovim Javnim pozivom, odnosno projektnim zadacima u prilogu;
- Uspješno završen trening trenera iz oblasti „Izrada strateških dokumenata u Federaciji BiH“ u organizaciji ILDP-a.
Javni poziv će biti objavljen na web stranici Grada Gradačac i ostaje otvoren osam (8) dana od dana objave Poziva.
Prijave sa pratećom dokumentacijom zainteresovani kandidati su dužni dostaviti putem pošte ili neposredno na adresu: Grad Gradačac, H.k.Gradaščevića br. 4 76250 Gradačac sa naznakom „Prijava na Javni poziv za angažman konsultanta za učešće u izradi Strategije razvoja grada Gradačac 2023 – 2027. godina“. Prijave koje pristignu izvan utvrđenog roka ili nepotpune neće se uzeti u razmatranje.
Dokumentacija dostavljena uz Prijavu se ne vraća podnosiocu. Posebno formirana Komisija imenovana od strane Gradonačelnika, utvrdit će kriterije i cijeniti dostavljene prijave po ovom Javnom pozivu, po potrebi vršiti provjeru dostavljene dokumentacije te izvršiti odabir u skladu sa projektnim zadatkom.
O rezultatima izbora kandidati će biti blagovremeno obaviješteni pismenim putem.
Dodatne informacije
Dodatne informacije o ovom Javnom pozivu mogu se dobiti svakim radnim danom putem telefona 035/369-764 ili e-maila Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
Prilog: Projektni zadatak
DOWLOAD
Projektni zadatak za konsultanske usluge
Konačne rang liste za stipendije i obavijest o potpisivanju ugvora
- Datum kreiranja četvrtak, 17 Mart 2022 10:05
- Kategorija: Javni oglas

Obavještavaju se kandidati koji su ostvarili pravo na stipendiju Grada Gradačac za školsku/akademsku 2021/22. godinu da će se potpisivanje Ugovora o dodjeli stipendija obaviti 24.marta (četvrtak) 2022. godine u 14:00 sati u sali «Gradačačkog sajma».
Za pristupanje potpisivanju Ugovora o stipendiranju kandidati su obavezni na uvid predočiti ličnu kartu.
Ugovor o stipendiranju za malodobne korisnike stipendije potpisuje roditelj/staratelj.
Kandidati koji u navedenom terminu ne potpišu Ugovor o stipendiranju mogu to učiniti u Gradskoj službi za društvene djelatnosti i boračko-invalidsku zaštitu svakim radnim danom od 08,00: do 16,00 sati (kancelarija broj 23) sve do 31. marta 2022. godine. Naknon isteka ovog roka smatraće se da je kandidat odustatao od stipendije.
U prilogu se nalaze konačne liste po kategorijama
DOWNLOAD
J A V N I P O Z I V za odabir programa/projekata organizacija cvilnog društva (OCD) / nevladinih organizacija (NVO) i javnih ustanova iz oblasti kulture kojima je osnivač Grad Gradačac, a koji će se finansirati / sufinansirati iz Budžeta Grada Gra
- Datum kreiranja petak, 15 April 2022 08:46
- Kategorija: Javni oglas

Naosnovu člana 7. Statutarne Odluke o organizaciji Grada Gradačac u skladu za Zakonom o Gradu Gradačac, (“Službeni glasnik Grada Gradačca”, broj: 1/19) i člana 3. Odluke o načinu odabira projekata nevladinih/neprofitnih organizacija po LOD metodologiji („Službeni glasnik Općine Gradačac, broj: 6/18),
Gradonačelnik 15. aprila 2022. godine, objavljuje
J A V N I P O Z I V
za odabir programa/projekata organizacija cvilnog društva (OCD) / nevladinih organizacija (NVO) i javnih ustanova iz oblasti kulture kojima je osnivač Grad Gradačac, a koji će se finansirati / sufinansirati
iz Budžeta Grada Gradačac za 2022. godinu
Grad Gradačac poziva organizacije civilnog društva (OCD)/nevladine organizacije (NVO) i javne ustanove da dostave prijedloge projekata koji su u skladu sa javnim interesom i razvojnim ciljevima Grada Gradačac
( Strategija Općine Gradačac 2014-2023).
Sredstava za raspodjelu po javnom pozivu planirana su u Budžetu Grada Gradačac na ekonomskim pozicijama:
-
614121 - kultura.....................................................................u iznosu od 40.000,00 KM ,
-
614324/11 - ostala udruženja................................................... u iznosu od 50.000,00 KM,
-
61324 /12 - mladi .......................................................................u iznosu od 5.000,00 KM,
-
614324/13 - manifestacije i sajmovi.......................................... u iznosu od 16.000,00 KM.
Projektni prijedlozi treba da se odnose na sljedeće prioritetne oblasti:
-
KULTURA
-
Organizacija tradicionalnih kulturnih manifestacija, smotre folklora, smotre horova, obilježavanje datuma iz oblasti kulture, istorije i sl.
-
Projekti iz oblasti dramskog, filmskog, muzičkog i likovnog stvaralaštva;
-
-
MLADI
-
Volonterski rad u zajednici,
-
Priprema i održavanje edukacija i radionca koje pomovišu aktivizam mladihi i organizacija međunarodnih kampova.
-
-
MANIFESTACIJE I SAJMOVI
-
Organizacija manifestacija i sajmova koji imaju za cilj predstavljanje rezultata u organskoj proizvodnji hrane i promovisanje zdravih životnih navika;
-
Organizacija ostalih tradicionalnih sajmova i manifestacija.
-
-
OSTALA UDRUŽENJA
-
Unapređenje i zaštita životne okoline;
-
Obilježavanje međunarodnih datuma (oblasti:ekologija, zdravlje, dječija nedjelja, ljudska prava i sl.);
-
Socijalni i humanitarni projekti, projekti međugeneracijske solidarnosti;
-
Realizacija aktivnosti Akcionog plana za koheziju zajednice - Detaljan opis ove oblasti nalazi se u smjernicama koje su sastavni dio javnog poziva.
-
Minimalni iznos sredstava za dodjelu po odobrenom projektu iznosi..........................800,00 KM,
Maksimalni iznos sredstava za dodjelu po odobrenom projektu iznosi........................4.000,00 KM.
Grad Gradačac zadržava pravo da ne dodijeli sva raspoloživa finansijska sredstva u slučaju da projektni prijedlozi ne zadovoljavaju zadane kriterije.
Rok za realizaciju odobrenih projekta je 31.12. 2022. godine.
PRAVO UČEŠĆA:
Učešće u ovom javnom pozivu je otvoreno na jednakim osnovama, za sve registrovane OCD/NVO (udruženje/udruga ili fondacija)u skladu s važećim zakonskim propisima u Bosni i Hercegovini i javne ustanove čije je osnivač Grad Gradačac.
Sve zainteresirane organizacije civilnog društva detaljne informacije o uslovima za apliciranje i kriterijima za finansiranje projekata mogu pronaćiu Smjernicama za aplikante u okviru Javnog poziva, web stranici Grada Gradačac(www.gradacac.ba.).
PREUZIMANJE DOKUMENTACIJE:
Potrebna dokumentacija za prijavu na Javni poziv može se preuzeti od 15.4.2022. godine, slanjem zahtjeva sa nazivom zainteresovane organizacije na e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. , lično preuzimanjem sa web stranice Grada Gradačac(www.gradacac.ba.) ili u Gradskoj upravi - kancelarija broj 23.
Pitanja u vezi s Javnim pozivom se mogu postaviti putem adrese: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. , pitanja se mogu postavljati do 10.5.2022. godine. Odgovori na upite će biti dostavljeni u pisanoj formi u toku tri radna dana od prijema upita.
PREDAJA APLIKACIJA:
Ispunjena aplikacija (s kompletnom zahtjevanom dokumentacijom) se treba dostaviti u jednoj (1) štampanoj i jednoj elektronskoj kopiji (CD ili USB) u zatvorenoj koverti preporučenom poštom ili lično tokom radnih dana (ponedjeljak – petak), u periodu od 7,30 do 16 sati, na sljedeću adresu, sa naznakom za Javni poziv za projekte OCD-a:
Grad Gradačac
ul. H.K. Gradaščevića br. 54
76250 Gradačac.
Prijava na javni poziv
Rok za predaju aplikacija je 13.5.2022. godine. Aplikacije dostavljene nakon navedenog roka bit će razmatrane jedino u slučaju da poštanski žig ukazuje na datum slanja prije zvaničnog isteka roka.
Vanjska strana koverte treba sadržavati naziv poziva za predaju prijedloga projekata, puno ime i adresu aplikanta, puni naziv projekta i navod “Ne otvarati prije zvaničnog otvaranja”.
O primljenoj pošiljci u Gradskoj upravi će se voditi uredna evidencija i izdavati potvrde o prijemu. Komisija za ocjenjivanje i odabir projekata će nakon provjere da li projekti zadovoljavaju administrativno-tehničke uslove Odluke iz članova 5. i 6. ocijeniti projekte na način propisan članovima 9. i 10. Odluke o načinu odabira projekata nevladinih/neprofitnih organizacija po LOD metodologiji. Svi aplikanti koji su predali prijedloge projekata, koji su prihvaćeni ili odbijeni, biti će obaviješteni u pisanoj formi o odluci u vezi s njihovim prijedlogom projekta u roku od 30 dana od dana zatvaranja javnog poziva.
Rezultati će biti objavljeni na web stranici Grada Gradačac www.gradacac.ba
Broj: 02 - 36 - 1054/22.
U Gradačcu, 15.4. 2022. godine
DOWNLOAD
Obavještenje-poljoprivredni proizvođači
- Datum kreiranja četvrtak, 10 Mart 2022 07:58
- Kategorija: Javni oglas

Obavještavaju se poljoprivredni proizvođači sa područja grada Gradačca da u narednim danima ne čekajući krajnji rok 31.03.2022.godine, izvrše ažuriranje podataka (obnova gazdinstava) u Registru poljoprivrednih gazdinstava i Registru klijenata u nadležnoj Gradskoj službi za privredu, budžet i finansije.
Ažuriranje podataka u Registru potrebno je obaviti u što kraćem roku kako bi nadležno Kantonalno ministarstvo poljoprivrede u saradnji sa Federalnim institucijama moglo preduzeti aktivnosti koje se odnose na realizaciju planova za proljetnu sjetvu i novčanu podršku u tekućoj godini.
Za detaljnije informacije obratiti se državnom službeniku Zuhdiji Kozici
Stručnom savjetniku za poljoprivredu
Još članaka...
- PRIVREMENE RANG LISTE kandidata za dodjelu stipendija za akademsku 2021/22. godinu
- J A V N I P O Z I V za sufinansiranje nabavke visokih tunela u svrhu poticanja biljne proizvodnje – jagode
- J A V N I P O Z I V za odabir projekata iz oblasti sporta koji će se finansirati/sufinansirati iz Budžeta Grada Gradačac za 2022. godinu
- K O N K U R S za dodjelu stipendija redovnim učenicima srednjih škola i redovnim studentima dodiplomskog studija za školsku-akademsku 2021/22. godinu