Potpisan ugovor za rekonstrukciju vodovodne distributivne mreže u MZ vučkovci
- Datum kreiranja petak, 06 Januar 2023 09:46
- Kategorija: Novosti

Nakon sprovedene javne nabavke Grad Gradačac je potpisao ugovor o izvođenju radova na rekonstrukciji distributivne vodovodne mreže u mjesnoj zajednici Vučkovci.
Izvođač radova je Balegem d.o.o.o Gradačac a vrijednost istih iznosi 227.705,40 KM. Ovim projektom će se rekonstruisiat oko 3500 m distributivne mreže u vodovodnom sistemu “Domažić” u Vučkovcima.
Novogodišnja čestitka gradonačelnika Grada Gradačac
- Datum kreiranja subota, 31 Decembar 2022 14:39
- Kategorija: Novosti

Povodom Nove 2023. godine svim građanima grada Gradačac u ime gradske uprave Gradačac i lično upućujem srdačne čestitke.
Svjedoci smo da je pandemija prethodnih godina napravila dosta problema kako u ekonomiji tako i u životu svih nas. Nadamo se da će naredna godina biti bolja, a sve vas pozivamo da zajedno radimo da stvorimo bolje uslove za život i rad svih naših sugrađana.
Tokom 2022. godine postignuti su značajni rezultati u gotovo svim oblastima života i rada što nas hrabri da u Novoj godini završimo započeto i otpočnemo nove poslovne poduhvate stvarajući tako sebi i našoj djeci bolju budućnost.
Uvjeren sam da ćemo i u narednoj godini uspješno prevazilaziti teškoće i spremno dočekati izazove koji se od nas očekuju u svakodnevnom životu, poslovno i privatno, i želim da 2023. godina bude prosperitetna, uspješna i bolja od prethodne u svakom pogledu, da nam da se ostvare pojedinačne i zajedničke želje.
Sretna i uspješna Nova 2023. godina!
Gradonačelnik
mr.sci Edis Dervišagić
P O N O V N I J A V N I O G L A S o davanju u zakup poslovnih prostorija
- Datum kreiranja četvrtak, 29 Decembar 2022 11:06
- Kategorija: Novosti

Na osnovu člana 5. stav 2. Odluke o uslovima i načinu davanja u zakup poslovnih zgrada i prostorija u vlasništvu Grada Gradačac („Službeni glasnik Grada Gradačac“, broj 5/2020) i člana 4. Odluke o raspisivanju javnog oglasa za davanje u zakup poslovnih prostorija u vlasništvu Grada Gradačac, putem licitacije broj 01-04-352/22 od 17.11.2022. godine, Gradonačelnik Grada Gradačac o b j a v lj u j e
P O N O V N I J A V N I O G L A S
o davanju u zakup poslovnih prostorija
I PREDMET JAVNOG OGLASA
Grad Gradačac putem licitacije, daje u zakup dvije poslovne prostorije ukupne površine 26 m2, u prizemlju zgrade, koja se nalazi na zemljištu označenom kao k.č. broj 87/1 „Jasenovac“ kuća i zgrada 223 m2 i dvorište 483 m2, k.o. Srnice Donje, bočni ulaz, pored ambulante i pošte, i to:
- prva prostorija lijevo, površine 17 m2 (na tlocrtu označena brojem 1);
- prostorija desno, površine 9 m2 (poslovna prostorija, hodnik, mokri čvor-na tlocrtu označena brojevima 3, 4, 5 i 6)
Aktuelni zakupac predmetnih poslovnih prostorija je PZU Apoteka „Medex-pharm“ Banovići, a zakupodavni odnos traje do 31.12.2022. godine.
Poslovne prostorije se izdaju u zakup radi obavljanja apotekarske djelatnosti, a početna cijena mjesečne zakupnine za iste iznosi 52,00 KM bez uračuntog PDV-a.
U slučaju da na licitaciji postojeći zakupac bude najpovoljniji ponuđač, sa istim će se zaključiti novi ugovor o zakupu u formi notarski obrađene isprave.
U slučaju da na licitaciji neko treći, a ne postojeći zakupac, bude najpovoljniji ponuđač, postojeći zakupac će biti dužan osloboditi poslovne prostorije od lica i stvari najkasnije u roku od 15 dana od zaključenja postupka licitacije.
Poslovne prostorije se izdaju u zakup na period od 5 (pet) godina, počev od dana zaključenja ugovora.
II PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća u postupku licitacije po raspisanom javnom konkursu (oglasu) imaju samo pravna lica koja su registrovana za obavljanje apotekarske djelatnosti, i koja nemaju neizmirenih dugovanja prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi po bilo kom osnovu.
Učesnici su dužni neposredno pred održavanje postupka javnog nadmetanje-licitacije Komisiji priložiti:
- Rješenje o registraciji za obavljanje apotekarske djelatnosti
- ovjerenu fotokopiju aktuelnog izvoda iz sudskog registra, ne starijeg od tri mjeseca
- ako učesnik nastupa kao punomoćnik, punomoć u formi notarski obrađene isprave
-dokaz da učesnik licitacije nema neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi, po bilo kom osnovu
- dokaz o uplati pologa
III POLOG
Za učešće u licitaciji, učesnik je dužan uplatiti polog u iznosu od 52,00 KM.
Polog se uplaćuje na račun Grada Gradačac broj 1321900309659853 otvoren kod NLB banke, šifra općine Gradačac 036.
Svaki učesnik licitacije je dužan na dan održavanja licitacije Komisiji predočiti dokaz o uplaćenom pologu, neposredno prije održavanja javnog nadmetanja.
Učesniku licitacije čija ponuda bude utvrđena kao najpovoljnija, uplaćeni polog se uračunava u zakupninu, dok će neuspjelim učesnicima licitacije iznos uplaćenog pologa biti vraćen najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana održavanja licitacije.
Uplaćeni polog se neće vratiti učesniku licitacije čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija, ako isti odustane od zaključenja ugovora o zakupu.
IV POSTUPAK LICITACIJE
Licitacija će se održati dana, 16.01.2023. godine (Ponedjeljak) u prostorijama Gradske službe za geodetske i imovinsko-pravne poslove Grada Gradačac (kancelarija br.15), sa početkom u 11.00 sati.
Postupak licitacije provodi Komisija za provođenje javnog nadmetanja-licitacije za dodjelu u zakup zgrada i poslovnih prostorija u vlasništvu Grada Gradačac imenovana od strane Gradonačelnika.
U postupku javnog nadmetanja-licitaciji osnovni kriterij za odabir najpovoljnijeg ponuđača je najveća ponuđena zakupnina za zakup poslovne prostorije.
Obzirom da je prva licitacija, koja je održana dana, 21.12.2022. godine, od strane Komisije proglašena bezuspješnom, na ponovljenoj licitaciji, Komisija može pristupiti dodjeli nekretnina u zakup, neposrednom pogodbom i u slučaju da se na istu pojavi samo jedan ponuđač, pod uslovom da ponuđena cijena ne može biti niža od početne cijene, objavljene u oglasu.
V OBAVEZE ZAKUPCA
Sa učesnikom licitacije, čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija, zaključit će se ugovor o dodjeli u zakup poslovnih prostorija, u formi notarski obrađene isprave, nakon pribavljenog mišljenja Gradskog pravobranilaštva Gradačac.
Troškove obrade ugovora i sve troškove oko realizacije istog snosi u cijelosti zakupac.
Utvrđenu mjesečnu zakupninu zakupac je dužan plaćati mjesečno unaprijed, najkasnije do 5-og u mjesecu, na račun broj 132-190-02900000-87, vrsta prihoda 721121, šifra općine 036 otvoren kod NLB Banke Gradačac.
Zakupac je dužan poslovni prostor upotrebljavati samo u skladu sa namjenom, te isti održavati u ispravnom stanju, pažnjom dobrog domaćina.
Poslovni prostor koji je predmet zakupa se ne može izdati u podzakup, bez pisane saglasnosti zakupodavca.
Zakupac ne može vršiti investiciona ulaganja u poslovni prostor bez pisane saglasnosti zakupodavca.
Ukoliko zakupac izvrši investiciona ulaganja u prostor bez pisane saglasnosti zakupodavca, ista se ne mogu prebijati kroz zakupninu.
Zakupac ne može za izvršena investiciona ulaganja tražiti naknadu, ne može odnijeti ugrađene uređaje, niti oštetiti poslovnu prostoriju, a po proteku zakupodavnog odnosa sva ulaganja ostaju u vlasništvu Grada Gradačac.
VI OSTALO
Sve dodatne informacije u vezi sa poslovnim prostorijama koje su predmet javnog nadmetanja-licitacije se mogu dobiti u Službi za geodetske i imovinsko-pravne poslove Grada Gradačac (kancelarija br.15), svakim radnim danom do zatvaranja oglasa, u vremenu od 7.30-16.00 h.
Javni oglas će biti objavljen u dnevnom listu „Oslobođenje“, radio stanici Gradačac, te na web stranici i oglasnoj ploči Gradske uprave Grada Gradačac.
GRADONAČELNIK
Edis Dervišagić mr.sci.
Usvojen Statut Grada Gradačac
- Datum kreiranja petak, 30 Decembar 2022 09:44
- Kategorija: Novosti

Na 20. redovnoj sjednici Gradskog vijeća Grada Gradačac usvojen je Statut Grada Gradačac. Ovo je veoma važan dokument za sve građane grada Gradačac jer ovim Statutom se, u skladu sa Ustavom i zakonima, uređuju opće odredbe, statusna obilježja Grada Gradačac, samoupravni djelokrug Grada Gradačac, organi Grada Gradačac i struktura vlasti, međusobni odnosi Gradskog vijeća I Gradonačelnika, organizacija gradskog organa uprave, javne ustanove i javna preduzeća, ostvarivanje i zaštita ljudskih prava i osnovnih sloboda i saradnja sa ombudsmenima, Gradsko pravobranilaštvo, mjesna samouprava, neposredno učestvovanje građana u odlučivanju I izjašnjavanje građana o pitanjima iz samoupravnog djelokruga Grada Gradačac, imovina i financiranje Grada Gradačac, propisi i drugi akti organa Grada Gradačac, odnos i saradnja sa federalnim i kantonalnim vlastima, udruživanje i saradnja sa drugim gradovima i općinama u zemlji i inostranstvu, javna priznanja Grada Gradačac, donošenje i promjene Statuta Grada Gradačac, javnost rada i informisanje, kao i druga pitanja od značaja za organizaciju i rad Grada Gradačac.
Gradski vijećnici su usvojili i Prijedlog budžeta Grada Gradačac za 2023. godinu u iznosu od 21.985.753 KM. Najviše sredstava planirano je utrošiti u komunalnu oblast i oblast društvenih djelatnosti I lokalnog razvoja. Budžetom je predviđen završetak azila za pse, uspostava video nadzora, kao i nastavak infrstrukturnih radova koji se odnose na vodosnabdijevanje, putnu infrastrukturu, javnu rasvjetu i sanaciju mostova. U narednoj godini predviđene su naknade za novorođenčad te pomoć djeci oboljeloj od dijabetesa.
Usvojen je i Prijedlog rješenja o davanju saglasnosti na Pravilnik o unutrašnjoj organizaciji I sistematizaciji službi za upravu I stručnih službi Grada Gradačac. Donošenjem nove Odluke o organizaciji i djelokrugu rada službi za upravu i stručnih službi Grada Gradačac osnovano je devet službi. Na osnovu navedene Odluke Gradonačelnik je Pravilnikom, nastojao postići funkcionalnost, utvrdio unutrašnju organizaciju službi, organizujući poslove po istovrsnosti u unutrašnje organizacione jedinice (odsjeke) i raspoređujući poslove na izvršioce (državne službenike i namještenike).
U vezi sa navedenim, radna mjesta državnih službenika i namještenika su u novoformiranim službama prilagođena poslovima koji su utvrđeni navedenom Odlukom, te je kategorija radnog mjesta usklađena sa zakonom i podzakonskim aktima.
Na osnovu svega navedenog donesen je ovaj Pravilnik, kojim se svi zaposlenici zadržavaju u radnom odnosu, te će svi biti raspoređeni i postavljeni na radna mjesta usklađena sa novim potrebama službe, u skladu sa svojom stručnom spremom i odgovarajućim stažom, a shodno odredbama zakona i podzakonskih propisa.
Gradski vijećnici usvojili su Prijedlog programa rada Gradskog vijeća za 2023. godinu kao I prijedlog programa rada javnih ustanova Grada Gradačac za 2023. godinu ( JZU Dom zdravlja Gradačac, JZU Centar za fizikalnu medicine, rehabilitaciju I banjsko liječenje “Ilidža” Gradačac, JU Apoteka Gradačac, JU Centar za socijalni rad Gradačac, JU Centar za kulturu “Ahmed Muradbegović” Gradačac, Program rada JU Javna biblioteka “Alija Isaković” Gradačac).
Usvojeni su i prijedlozi plana poslovanja javnih preduzeća Grada Gradačac za 2023. godinu ( JP “Parkinzi” d.o.o. Gradačac I JP Javno stambeno preduzeće Gradačac).
Na kraju sjednice postavljeno je nekoliko pitanja i inicijativa od strane gradskih vijećnika.
P O N O V N I J A V N I O G L A S za prodaju stanova u vlasništvu Grada Gradačac putem javnog nadmetanja-licitacije
- Datum kreiranja četvrtak, 29 Decembar 2022 11:03
- Kategorija: Novosti

Na osnovu člana 363. Zakona o stvarnim pravima FBiH („Službene novine FBiH“, broj 66/13 i 100/13), Pravilnika o postupku javnog konkursa za raspolaganje nekretninama u vlasništvu Federacije Bosne i Hercegovine, kantona, općina i gradova („Službene novine F BiH“ br.17/14) i člana 2. Odluke o prodaji nekretnina broj 01-05-32/19 od 31.01.2019.godine, Gradonačelnik Grada Gradačac r a s p i s u j e
P O N O V N I J A V N I O G L A S
za prodaju stanova u vlasništvu Grada Gradačac
putem javnog nadmetanja-licitacije
I PREDMET JAVNOG OGLASA
Grad Gradačac putem javnog nadmetanja-licitacije prodaje stanove u stambenoj zgradi Lamela A6 izgrađenoj na parceli broj 2040/5 k.o.Gradačac I, koja se nalazi u naselju Potok Mahala, a koji su označeni kao:
- Stan broj 61 sa pripadajućom ostavom OS-16 u suterenu i to:
- suvlasnički dio od 4654/107742 na zajedničkom dijelu nekretnine označene kao k.č.2040/5 povezan sa vlasništvom na posebnom dijelu nekretnine označene kao DVOSOBAN STAN broj 61 u potkrovlju korisne površine od 46,54 m2, a sastoji se od dnevne sobe sa kuhinjom i trpezarijom S-1, dječije sobe S-2, kupatila Kp-1, hodnika O-1, ostava O-2 (dvosoban stan 47 m2), u el.zk.ul.6313 upisan kao k.č.2040/5 E-34 vlasništvo Grada Gradačac sa dijelom 1/1;
-suvlasnički dio od 175/107742 na zajedničkom dijelu nekretnine označene kao k.č.2040/5 povezan sa vlasništvom na posebnom dijelu nekretnine označene kao OSTAVA 16 OS-16 u podrumu korisne površine od 1,75 m2 (ostava 2 m2), u el.zk.ul.6295 upisana kao k.č.2040/5 E-16 vlasništvo Grada Gradačac sa dijelom 1/1.
Početna prodajna cijena stana sa pripadajućom ostavom, koja ne može biti niža od tržišne vrijednosti, iznosi 34.964,60 KM (tridesetčetirihiljadedevetstotinašezdesetčetiri i 60/100 KM) bez PDV-a.
- Stan broj 62 sa pripadajućom ostavom OS-17 u suterenu i to:
- suvlasnički dio od 4657/107742 na zajedničkom dijelu nekretnine označene kao k.č.2040/5 povezan sa vlasništvom na posebnom dijelu nekretnine označene kao DVOSOBAN STAN broj 62 u potkrovlju korisne površine od 46,57 m2, a sastoji se od dnevne sobe sa kuhinjom i trpezarijom S-1, spavaće sobe S-2, kupatila Kp-1, hodnika O-1, ostava O-2 (dvosoban stan 47 m2), u el.zk.ul.6314 upisan kao k.č.2040/5 E-35 vlasništvo Grada Gradačac sa dijelom 1/1;
-suvlasnički dio od 180/107742 na zajedničkom dijelu nekretnine označene kao k.č.2040/5 povezan sa vlasništvom na posebnom dijelu nekretnine označene kao OSTAVA 17 OS-17 u podrumu korisne površine od 1,80 m2 (ostava 2 m2), u el.zk.ul.6296 upisana kao 2040/5 E-17 vlasništvo Grada Gradačac sa dijelom 1/1.
Početna prodajna cijena stana sa pripadajućom ostavom, koja ne može biti niža od tržišne vrijednosti, iznosi 35.001,80 KM (tridesetpethiljadaijedan i 80/100 KM) bez PDV-a.
II PLAĆANJE PDV-a
Kupci stanova opisanih u tački I ovog oglasa će uz konačnu kupoprodajnu cijenu stana i pripadajuće ostave platiti i PDV (porez na dodanu vrijednost).
III PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća u postupku javnog nadmetanja-licitaciji imaju sva pravna i fizička lica, osim pravnih i fizičkih lica koja prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi imaju neizmirenih dugovanja po bilo kom osnovu, kao i pravna lica u vlasništvu lica koja prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi imaju neizmireno dugovanje po bilo kom osnovu.
Učesnici su dužni neposredno pred održavanje postupka javnog nadmetanje-licitacije Komisiji priložiti:
-ovjerenu fotokopiju lične karte (fizička lica)
-ovjerenu fotokopiju aktuelnog izvoda iz sudskog registra, ne starijeg od tri mjeseca (pravna lica)
-ako učesnik nastupa kao punomoćnik, punomoć u formi notarski obrađene isprave
-dokaz da učesnik licitacije nema neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi, po bilo kom osnovu ( potvrde se izdaju u Gradskoj službi za privredu, budžet i finansije i u Poreznoj ispostavi Gradačac)
-pravna lica su dužna dostaviti potvrdu da nemaju neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi FBiH, po bilo kom osnovu za pravno lice i za osnivača tog pravnog lica
-dokaz o uplati kapare
IV KAPARA
Za učešće u licitaciji, učesnik je dužan uplatiti kaparu u iznosu od 10% početne prodajne cijene i to za nekretninu pod:
- iznos od 3.496,46 KM
- iznos od 3.500,18 KM
na račun Grada Gradačac broj 1321900309659853 otvoren kod NLB banke, šifra općine Gradačac 036.
Svaki učesnik licitacije je dužan na dan održavanja licitacije Komisiji predočiti dokaz o uplaćenoj kapari, neposredno prije održavanja javnog nadmetanja.
Neuspjelim učesnicima licitacije iznos uplaćene kapare će biti vraćen najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana održavanja licitacije.
Učesniku koji kupi licitiranu nekretninu, kapara se uračunava u izlicitiranu cijenu.
V POSTUPAK LICITACIJE
Licitacija će se održati dana, 16.01.2023. godine (Ponedjeljak) u prostorijama Gradske službe za geodetske i imovinsko-pravne poslove Grada Gradačac (kancelarija br.15) sa početkom u 08.30 sati.
Postupak licitacije provodi Komisija za provođenje javnog nadmetanja-licitacije za prodaju nekretnina u vlasništvu Grada Gradačac imenovana od strane Gradonačelnika.
U postupku javnog nadmetanja-licitaciji osnovni kriterij za odabir najpovoljnijeg ponuđača je najveća ponuđena cijena za kupovinu predmetne nekretnine.
Obzirom da je prva licitacija, koja je održana dana, 21.12.2022. godine, od strane Komisije proglašena bezuspješnom, na ponovljenoj licitaciji, Komisija može pristupiti prodaji nekretnine neposrednom pogodbom i u slučaju da se na istu pojavi samo jedan ponuđač, pod uslovom da ponuđena cijena ne može biti niža od početne cijene, objavljene u oglasu.
VI NAČIN, UVJETI I ROK PLAĆANJA KUPOPRODAJNE CIJENE
Sa učesnikom licitacije, čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija, zaključit će se kupoprodajni ugovor u formi notarski obrađene isprave, nakon pribavljenog mišljenja Gradskog pravobranilaštva Grada Gradačac.
Po zaključenju ugovora, kupac je dužan kupoprodajnu cijenu sa uračunatim PDV-om, a umanjenu za iznos uplaćene kapare, uplatiti na način i pod uslovima definisanim kupoprodajnim ugovorom, u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora.
Troškove notarske obrade kupoprodajnog ugovora, takse za uknjižbu u zemljišnoknjižnoj evidenciji i sve ostale troškove koji se odnose na postupak kupoprodaje snosi u cijelosti kupac.
Ukoliko kupac ne izvrši plaćanje u ugovorom određenom roku, smatrat će se da je odustao od kupovine nekretnine, te gubi pravo na povrat uplaćene kapare.
Predaju u posjed i uknjižbu prava vlasništva na kupljenoj nekretnini kupac će steći nakon uplate cjelokupnog iznosa ugovorene kupoprodajne cijene i izmirenja drugih obaveza utvrđenih ugovorom.
VII VRIJEME RAZGLEDANJA NEKRETNINA I UVID U DOKUMENTACIJU
Sve dodatne informacije u vezi sa nekretninama koje su predmet javnog nadmetanja-licitacije, kao i dogovaranje termina obilaska i razgledanje nekretnina, se mogu dobiti u Službi za geodetske i imovinsko-pravne poslove Grada Gradačac (kancelarija br.15), svakim radnim danom do zatvaranja oglasa, u vremenu od 7.30-16.00 h.
Javni oglas će biti objavljen u Dnevnom listu „Oslobođenje“, na web stranici Grada Gradačac, oglasnoj ploči Grada i na radio stanici Gradačac najmanje 15 dana prije dana održavanja postupka licitacije.
GRADONAČELNIK
Edis Dervišagić, mr.sci.