Obilježen Međunarodni dan osoba sa invaliditetom
- Datum kreiranja srijeda, 07 Decembar 2022 14:16
- Kategorija: Novosti

Lokalna Koalicija “Mržnja - ne sada, i ne ovdje!” uz podršku Misije OSCE-a u BiH organizovala je radionicu pod nazivom “Osobe sa invaliditetom - ravnopravni članovi društva?” u povodu Međunarodnog dana osoba sa invaliditetom.
Bila je to jedna od aktivnosti iz Akcionog plana za koheziju u zajednici koji je usvojilo Gradsko vijeće Gradačac u martu 2022. godine za period 2022-23. godina,
Učesnici radionice bili su predstavnici udruženja koja okupljaju osobe sa invaliditetom, učenici i profesori srednjih škola, roditelji, predstavnici sportskog kluba za osobe sa invaliditetom.
Voditelj radionice, i sam aktivni zagovarač za unapređenje uslova života osoba sa invaliditetom, bio je Dževad Selimović, član Aktiva mladih osoba sa invaliditetom TK.
Osim upoznavanja sa Univerzalnom deklaracijom o pravima osoba sa invaliditetom i osnovama zagovaračkih tehnika, cilj radionice je bio i da se ohrabre osobe sa invaliditetom na umrežavanje na lokalnom nivou i zajednički nastupaju u borbi za svoja prava, ali i podizanje svijest zajednice o pravima i potrebama ove kategorije društva.
U identifikovanju prostora za unapređenje, učesnici radionice su naveli najčešće probleme i prepreke u okruženju, lokalnoj zajednici, koje su za njih nepremostive i onemogućavaju im ostvarivanje osnovnih potreba:
- nepostojanje ili neupotrebljivost pristupnih rampi u skoro svim javnim ustanovama i institucijama u gradu ( što otežava liječenje, pribavljanje ličnih dokumenata, plaćanje računa, )
- nepostojanje ili korištenje u druge svrhe liftova, WC-a za osobe sa invaliditetom
- neprilagođenost dimenzija parking mjesta za osobe sa invaliditetom
- boja na obilježenim parking mjestima za osobe sa invalideitetom se ne obnavlja, tako da se i postojeća mjesta nakon nekog vremena ne koriste u pravu svrhu
- nezainteresovanost poslodavaca za zapošljavanje osoba sa invaliditetom
Zaključak učesnika radionice je da se rješavanje nekih barijera u okruženju može uraditi i bez značajnih sredstava, a za veće intervencije i značajnije projekte neophodan je zajednički nastup i kontinuitet u zastupanju prava i potreba osoba sa invaliditetom.
Upravo bolja povezanost, osoba sa invaliditetom, informisanost i senzibilizacija zajednice za ove probleme može doprinijeti da se oni svedu na najmanju mjeru i učine život ugodnijim za sve članove društva.
“Treba nam više ovakvih radionica kako bismo razbili predrasude na prvi kontakt” zaključak je najmlađeg učesnika radionice, Benjamin Husića.
Završeni radovi na sanaciji klizišta Aličkovići
- Datum kreiranja utorak, 06 Decembar 2022 15:05
- Kategorija: Novosti

Jučer u mjesnoj zajednici Mionica 1 na području grada Gradačac izvršen je prijem radova u sklopu projekta „Sanacija klizišta Aličkovići-Mionica – I Faza“. Radovi na sanaciji klizišta otpočeli su 15.10.2022.godine a okončani 31.11.2022. godine. Ukupna vrijednost radova na sanaciji klizišta iznosi preko 108.777,83 KM podržano od strane Vlade Švicarske i Grada Gradačac.
Sanacija je realizovana u sklopu projekta „ Smanjenje rizika od katastrofa za održivi razvoj u BiH“ a Grad Gradačac je jedan od 5 gradova /općina iz FBiH zajedno sa 5 općina iz RS koji je učesnik navedenog projekta kojeg podržavaju Vlada Švicarske i Ujedinjene nacije u Bosni i Hercegovini. Realizacija projekta je započela potpisivanjem Memoranduma o razumijevanju krajem januara 2020.godine a podržana i potpisivanjem Deklaracije o smanjenju rizika od katastrofa u lokalnim zajednicama u februaru 2020.godine (istu su potpisali svih 10 općina/gradova učesnica projekta i Ministarstvo sigurnosti BiH).
Ovim projektom predvidjena je „Uspostava i unapređenje organizacije i koordinacije u jedinicama lokalne samouprave kroz integrisani model upravljanja rizicima od katastrofa sa fokusom na sektore zaštite i spašavanja, obrazovanja, socijalne i dječije zaštite, zdravstva i poljoprivrede kako bi svi akteri adekvatno razumjeli svoju ulogu u smanjenju rizika od katastrofa“.
Projekat traje četiri godine i ovo je završna godina I faze projekta uz mogućnost nastavka učešća i u drugoj fazi.
J A V N I O G L A S o davanju u zakup poslovnih prostorija
- Datum kreiranja ponedjeljak, 05 Decembar 2022 07:20
- Kategorija: Novosti

Na osnovu člana 5. stav 2. Odluke o uslovima i načinu davanja u zakup poslovnih zgrada i prostorija u vlasništvu Grada Gradačac („Službeni glasnik Grada Gradačac“, broj 5/2020) i člana 4. Odluke o raspisivanju javnog oglasa za davanje u zakup poslovnih prostorija u vlasništvu Grada Gradačac, putem licitacije broj 01-04-352/22 od 17.11.2022. godine, Gradonačelnik Grada Gradačac o b j a v lj u j e
J A V N I O G L A S
o davanju u zakup poslovnih prostorija
I PREDMET JAVNOG OGLASA
Grad Gradačac putem licitacije, daje u zakup dvije poslovne prostorije ukupne površine 26 m2, u prizemlju zgrade, koja se nalazi na zemljištu označenom kao k.č. broj 87/1 „Jasenovac“ kuća i zgrada 223 m2 i dvorište 483 m2, k.o. Srnice Donje, bočni ulaz, pored ambulante i pošte, i to:
- prva prostorija lijevo, površine 17 m2 (na tlocrtu označena brojem 1);
- prostorija desno, površine 9 m2 (poslovna prostorija, hodnik, mokri čvor-na tlocrtu označena brojevima 3, 4, 5 i 6)
Aktuelni zakupac predmetnih poslovnih prostorija je PZU Apoteka „Medex-pharm“ Banovići, a zakupodavni odnos traje do 31.12.2022. godine.
Poslovne prostorije se izdaju u zakup radi obavljanja apotekarske djelatnosti, a početna cijena mjesečne zakupnine za iste iznosi 52,00 KM bez uračuntog PDV-a.
U slučaju da na licitaciji postojeći zakupac bude najpovoljniji ponuđač, sa istim će se zaključiti novi ugovor o zakupu u formi notarski obrađene isprave.
U slučaju da na licitaciji neko treći, a ne postojeći zakupac, bude najpovoljniji ponuđač, postojeći zakupac će biti dužan osloboditi poslovne prostorije od lica i stvari najkasnije u roku od 15 dana od zaključenja postupka licitacije.
Poslovne prostorije se izdaju u zakup na period od 5 (pet) godina, počev od dana zaključenja ugovora.
II PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća u postupku licitacije po raspisanom javnom konkursu (oglasu) imaju samo pravna lica koja su registrovana za obavljanje apotekarske djelatnosti, i koja nemaju neizmirenih dugovanja prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi po bilo kom osnovu.
Učesnici su dužni neposredno pred održavanje postupka javnog nadmetanje-licitacije Komisiji priložiti:
- Rješenje o registraciji za obavljanje apotekarske djelatnosti
- ovjerenu fotokopiju aktuelnog izvoda iz sudskog registra, ne starijeg od tri mjeseca
- ako učesnik nastupa kao punomoćnik, punomoć u formi notarski obrađene isprave
-dokaz da učesnik licitacije nema neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi, po bilo kom osnovu
- dokaz o uplati pologa
III POLOG
Za učešće u licitaciji, učesnik je dužan uplatiti polog u iznosu od 52,00 KM.
Polog se uplaćuje na račun Grada Gradačac broj 1321900309659853 otvoren kod NLB banke, šifra općine Gradačac 036.
Svaki učesnik licitacije je dužan na dan održavanja licitacije Komisiji predočiti dokaz o uplaćenom pologu, neposredno prije održavanja javnog nadmetanja.
Učesniku licitacije čija ponuda bude utvrđena kao najpovoljnija, uplaćeni polog se uračunava u zakupninu, dok će neuspjelim učesnicima licitacije iznos uplaćenog pologa biti vraćen najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana održavanja licitacije.
Uplaćeni polog se neće vratiti učesniku licitacije čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija, ako isti odustane od zaključenja ugovora o zakupu.
IV POSTUPAK LICITACIJE
Licitacija će se održati dana, 21.12.2022. godine (Srijeda) u prostorijama Gradske službe za geodetske i imovinsko-pravne poslove Grada Gradačac (kancelarija br.15), sa početkom u 11.00 sati.
Postupak licitacije provodi Komisija za provođenje javnog nadmetanja-licitacije za dodjelu u zakup zgrada i poslovnih prostorija u vlasništvu Grada Gradačac imenovana od strane Gradonačelnika.
U postupku javnog nadmetanja-licitaciji osnovni kriterij za odabir najpovoljnijeg ponuđača je najveća ponuđena zakupnina za zakup poslovne prostorije.
Licitacija se može održati samo ako u njoj učestvuju najmanje dva učesnika.
Ako se na licitaciju javi samo jedan učesnik, Komisija će licitaciju proglasiti bezuspješnom.
Ukoliko ne uspije prva licitacija, licitacija će se ponoviti.
U slučaju ponovne bezuspješne licitacije tj. ako se pojavi samo jedan ponuđač, Komisija može pristupiti dodjeli nekretnine u zakup neposrednom pogodbom, pod uslovom da ponuđena cijena ne može biti niža od početne cijene, objavljene u oglasu.
V OBAVEZE ZAKUPCA
Sa učesnikom licitacije, čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija, zaključit će se ugovor o dodjeli u zakup poslovnih prostorija, u formi notarski obrađene isprave, nakon pribavljenog mišljenja Gradskog pravobranilaštva Gradačac.
Troškove obrade ugovora i sve troškove oko realizacije istog snosi u cijelosti zakupac.
Utvrđenu mjesečnu zakupninu zakupac je dužan plaćati mjesečno unaprijed, najkasnije do 5-og u mjesecu, na račun broj 132-190-02900000-87, vrsta prihoda 721121, šifra općine 036 otvoren kod NLB Banke Gradačac.
Zakupac je dužan poslovni prostor upotrebljavati samo u skladu sa namjenom, te isti održavati u ispravnom stanju, pažnjom dobrog domaćina.
Poslovni prostor koji je predmet zakupa se ne može izdati u podzakup, bez pisane saglasnosti zakupodavca.
Zakupac ne može vršiti investiciona ulaganja u poslovni prostor bez pisane saglasnosti zakupodavca.
Ukoliko zakupac izvrši investiciona ulaganja u prostor bez pisane saglasnosti zakupodavca, ista se ne mogu prebijati kroz zakupninu.
Zakupac ne može za izvršena investiciona ulaganja tražiti naknadu, ne može odnijeti ugrađene uređaje, niti oštetiti poslovnu prostoriju, a po proteku zakupodavnog odnosa sva ulaganja ostaju u vlasništvu Grada Gradačac.
VI OSTALO
Sve dodatne informacije u vezi sa poslovnim prostorijama koje su predmet javnog nadmetanja-licitacije se mogu dobiti u Službi za geodetske i imovinsko-pravne poslove Grada Gradačac (kancelarija br.15), svakim radnim danom do zatvaranja oglasa, u vremenu od 7.30-16.00 h.
Javni oglas će biti objavljen u dnevnom listu „Oslobođenje“, radio stanici Gradačac, te na web stranici i oglasnoj ploči Gradske uprave Grada Gradačac.
GRADONAČELNIK
Edis Dervišagić mr.sci.
J A V N I O G L A S za prodaju stanova u vlasništvu Grada Gradačac putem javnog nadmetanja-licitacije
- Datum kreiranja ponedjeljak, 05 Decembar 2022 07:24
- Kategorija: Novosti

Na osnovu člana 363. Zakona o stvarnim pravima FBiH („Službene novine FBiH“, broj 66/13 i 100/13), Pravilnika o postupku javnog konkursa za raspolaganje nekretninama u vlasništvu Federacije Bosne i Hercegovine, kantona, općina i gradova („Službene novine F BiH“ br.17/14) i člana 2. Odluke o prodaji nekretnina broj 01-05-32/19 od 31.01.2019.godine, Gradonačelnik Grada Gradačac r a s p i s u j e
J A V N I O G L A S
za prodaju stanova u vlasništvu Grada Gradačac
putem javnog nadmetanja-licitacije
I PREDMET JAVNOG OGLASA
Grad Gradačac putem javnog nadmetanja-licitacije prodaje stanove u stambenoj zgradi Lamela A6 izgrađenoj na parceli broj 2040/5 k.o.Gradačac I, koja se nalazi u naselju Potok Mahala, a koji su označeni kao:
- Stan broj 61 sa pripadajućom ostavom OS-16 u suterenu i to:
- suvlasnički dio od 4654/107742 na zajedničkom dijelu nekretnine označene kao k.č.2040/5 povezan sa vlasništvom na posebnom dijelu nekretnine označene kao DVOSOBAN STAN broj 61 u potkrovlju korisne površine od 46,54 m2, a sastoji se od dnevne sobe sa kuhinjom i trpezarijom S-1, dječije sobe S-2, kupatila Kp-1, hodnika O-1, ostava O-2 (dvosoban stan 47 m2), u el.zk.ul.6313 upisan kao k.č.2040/5 E-34 vlasništvo Grada Gradačac sa dijelom 1/1;
-suvlasnički dio od 175/107742 na zajedničkom dijelu nekretnine označene kao k.č.2040/5 povezan sa vlasništvom na posebnom dijelu nekretnine označene kao OSTAVA 16 OS-16 u podrumu korisne površine od 1,75 m2 (ostava 2 m2), u el.zk.ul.6295 upisana kao k.č.2040/5 E-16 vlasništvo Grada Gradačac sa dijelom 1/1.
Početna prodajna cijena stana sa pripadajućom ostavom, koja ne može biti niža od tržišne vrijednosti, iznosi 34.964,60 KM (tridesetčetirihiljadedevetstotinašezdesetčetiri i 60/100 KM) bez PDV-a.
- Stan broj 62 sa pripadajućom ostavom OS-17 u suterenu i to:
- suvlasnički dio od 4657/107742 na zajedničkom dijelu nekretnine označene kao k.č.2040/5 povezan sa vlasništvom na posebnom dijelu nekretnine označene kao DVOSOBAN STAN broj 62 u potkrovlju korisne površine od 46,57 m2, a sastoji se od dnevne sobe sa kuhinjom i trpezarijom S-1, spavaće sobe S-2, kupatila Kp-1, hodnika O-1, ostava O-2 (dvosoban stan 47 m2), u el.zk.ul.6314 upisan kao k.č.2040/5 E-35 vlasništvo Grada Gradačac sa dijelom 1/1;
-suvlasnički dio od 180/107742 na zajedničkom dijelu nekretnine označene kao k.č.2040/5 povezan sa vlasništvom na posebnom dijelu nekretnine označene kao OSTAVA 17 OS-17 u podrumu korisne površine od 1,80 m2 (ostava 2 m2), u el.zk.ul.6296 upisana kao 2040/5 E-17 vlasništvo Grada Gradačac sa dijelom 1/1.
Početna prodajna cijena stana sa pripadajućom ostavom, koja ne može biti niža od tržišne vrijednosti, iznosi 35.001,80 KM (tridesetpethiljadaijedan i 80/100 KM) bez PDV-a.
II PLAĆANJE PDV-a
Kupci stanova opisanih u tački I ovog oglasa će uz konačnu kupoprodajnu cijenu stana i pripadajuće ostave platiti i PDV (porez na dodanu vrijednost).
III PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća u postupku javnog nadmetanja-licitaciji imaju sva pravna i fizička lica, osim pravnih i fizičkih lica koja prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi imaju neizmirenih dugovanja po bilo kom osnovu, kao i pravna lica u vlasništvu lica koja prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi imaju neizmireno dugovanje po bilo kom osnovu.
Učesnici su dužni neposredno pred održavanje postupka javnog nadmetanje-licitacije Komisiji priložiti:
-ovjerenu fotokopiju lične karte (fizička lica)
-ovjerenu fotokopiju aktuelnog izvoda iz sudskog registra, ne starijeg od tri mjeseca (pravna lica)
-ako učesnik nastupa kao punomoćnik, punomoć u formi notarski obrađene isprave
-dokaz da učesnik licitacije nema neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi, po bilo kom osnovu ( potvrde se izdaju u Gradskoj službi za privredu, budžet i finansije i u Poreznoj ispostavi Gradačac)
-pravna lica su dužna dostaviti potvrdu da nemaju neizmirenih obaveza prema Gradu Gradačac i Poreznoj upravi FBiH, po bilo kom osnovu za pravno lice i za osnivača tog pravnog lica
-dokaz o uplati kapare
Tražene potvrde ne smiju biti starije 30 (trideset) dana od dana održavanja licitacije.
IV KAPARA
Za učešće u licitaciji, učesnik je dužan uplatiti kaparu u iznosu od 10% početne prodajne cijene i to za nekretninu pod:
- iznos od 3.496,46 KM
- iznos od 3.500,18 KM
na račun Grada Gradačac broj 1321900309659853 otvoren kod NLB banke, šifra općine Gradačac 036.
Svaki učesnik licitacije je dužan na dan održavanja licitacije Komisiji predočiti dokaz o uplaćenoj kapari, neposredno prije održavanja javnog nadmetanja.
Neuspjelim učesnicima licitacije iznos uplaćene kapare će biti vraćen najkasnije u roku od 5 (pet) dana od dana održavanja licitacije.
Učesniku koji kupi licitiranu nekretninu, kapara se uračunava u izlicitiranu cijenu.
V POSTUPAK LICITACIJE
Licitacija će se održati dana, 21.12.2022 (Srijeda) u prostorijama Gradske službe za geodetske i imovinsko-pravne poslove Grada Gradačac (kancelarija br.15) sa početkom u 08.30 sati.
Postupak licitacije provodi Komisija za provođenje javnog nadmetanja-licitacije za prodaju nekretnina u vlasništvu Grada Gradačac imenovana od strane Gradonačelnika.
U postupku javnog nadmetanja-licitaciji osnovni kriterij za odabir najpovoljnijeg ponuđača je najveća ponuđena cijena za kupovinu predmetne nekretnine.
Licitacija se može održati samo ako u njoj učestvuju najmanje dva učesnika.
Ako se na licitaciju javi samo jedan učesnik, Komisija će licitaciju proglasiti bezuspješnom.
Ukoliko ne uspije prva licitacija, licitacija će se ponoviti.
U slučaju ponovne bezuspješne licitacije tj. ako se pojavi samo jedan ponuđač, Komisija može pristupiti prodaji nekretnine neposrednom pogodbom, pod uslovom da ponuđena cijena ne može biti niža od početne cijene, objavljene u oglasu.
VI NAČIN, UVJETI I ROK PLAĆANJA KUPOPRODAJNE CIJENE
Sa učesnikom licitacije, čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija, zaključit će se kupoprodajni ugovor u formi notarski obrađene isprave, nakon pribavljenog mišljenja Gradskog pravobranilaštva Grada Gradačac.
Po zaključenju ugovora, kupac je dužan kupoprodajnu cijenu sa uračunatim PDV-om, a umanjenu za iznos uplaćene kapare, uplatiti na način i pod uslovima definisanim kupoprodajnim ugovorom, u roku od 30 dana od dana zaključenja ugovora.
Troškove notarske obrade kupoprodajnog ugovora, takse za uknjižbu u zemljišnoknjižnoj evidenciji i sve ostale troškove koji se odnose na postupak kupoprodaje snosi u cijelosti kupac.
Ukoliko kupac ne izvrši plaćanje u ugovorom određenom roku, smatrat će se da je odustao od kupovine nekretnine, te gubi pravo na povrat uplaćene kapare.
Predaju u posjed i uknjižbu prava vlasništva na kupljenoj nekretnini kupac će steći nakon uplate cjelokupnog iznosa ugovorene kupoprodajne cijene i izmirenja drugih obaveza utvrđenih ugovorom.
VII VRIJEME RAZGLEDANJA NEKRETNINA I UVID U DOKUMENTACIJU
Sve dodatne informacije u vezi sa nekretninama koje su predmet javnog nadmetanja-licitacije, kao i dogovaranje termina obilaska i razgledanje nekretnina, se mogu dobiti u Službi za geodetske i imovinsko-pravne poslove Grada Gradačac (kancelarija br.15), svakim radnim danom do zatvaranja oglasa, u vremenu od 7.30-16.00 h.
Javni oglas će biti objavljen u Dnevnom listu „Oslobođenje“, na web stranici Grada Gradačac, oglasnoj ploči Grada i na radio stanici Gradačac najmanje 15 dana prije dana održavanja postupka licitacije.
GRADONAČELNIK
Edis Dervišagić, mr.sci.
Poziv na Javnu raspravu po Nacrtu programa rada Gradskog vijeća za 2023. godinu
- Datum kreiranja utorak, 29 Novembar 2022 10:01
- Kategorija: Novosti

u skladu s Zaključkom Gradskog vijeća po Nacrtu programa rada gradskog vijeća za 2023. godinu, Stručna služba Gradskog vijeća i gradonačelnika stavlja na javni uvid i javnu raspravu Nacrt programa rada gradskog vijeća za 2023. godinu koji će trajati 30 dana i održat će se u periodu od 23.11.2022. do 23.12.2022. godine.
Svi zainteresovani subjekti javne rasprave ( Gradsko vijeće, klubovi vijećnika, i radna tijela Gradskog vijeća, Gradonačelnik, gradske službe za upravu i druge službe, javne ustanove, javna preduzeća i mjesne zajednice Grada Gradačac, udruženja građana, privredni subjekti te građani grada Gradačac) imaju mogućnost da u toku provođenja javne rasprave dostave prijedloge i sugestije u pisanoj formina adresu: Grad Gradačac, Stručna služba Gradskog vijeća i Gradonačelnika, ul. Husein kapetana Gradaščevića 74, 76250 Gradačac, ili putem e-maila na adresu: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. ili putem aplikacije e-CITIZEN u periodu trajanja javne rasprave.
DOWNLOAD