J A V N I O G L A S o pokretanju postupka usklađivanja općinskih redova vožnje
- Detalji
- Datum kreiranja ponedjeljak, 18 Januar 2016 13:42
Rok za predaju: 28.01.2016. godine
Općinski Načelnik, putem Službe za urbanizam, investicije i komunalne poslove, na osnovu člana 24. Zakona o cestovnom prijevozu Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine“ broj 28/06 i 2/10), člana 5. Pravilnika o načinu, kriterijima i postupku usklađivanja, ovjeri i registraciji redova vožnje, te sadržaju i načinu vođenja registra („Službene novine Federacije BiH broj: 79/13; 91/14 i 98/14) i Rješenja o pokretanju postupka usklađivanja i registracije redova vožnje za linijski prijevoz putnika na općinskim autobusnim linijama broj 02.-05-3189/15, datum 30.12. 2015.godine, objavljuje:
J A V N I O G L A S
o pokretanju postupka usklađivanja općinskih redova vožnje
Pokreće se postupak prikupljanja zahtjeva, sa propisanom dokumentacijom, za usklađivanja općinskih redova vožnje za registracioni period 2016/2019. godina.
Pozivaju se svi zainteresovani prijevoznici koji imaju registrovane općinske redove vožnje i žele ih održavati u narednom registracionom periodu, kao i prijevoznike koji žele predložiti red ili redove vožnje za postupak usklađivanja općinskih redova vožnje, da podnesu zahtjev za usklađivanje redova vožnje i dostave propisanu dokumentaciju za postupak usklađivnja.
Uz zahtjev za usklađivanje redova vožnje, taksiran sa 10,00 KM općinske administrativne takse prijevoznik je obavezan dostaviti:
1. Red vožnje kojim učestvuje na postupku usklađivanja i to:
- u pisanom obliku (po tri primjerka) potpisanog i ovjerenog od svih
prijevoznika upisanih na red vožnje;
- u elektronskom obliku na računarskom programu za obradu tabela (MS
WORD , MA EXCEL, i sl.), snimljenom na CD-u, DVD-u ili USB stiku.
Uz svaki red vožnje dostaviti:
- itinerer linije prikazan što je moguće detaljnije, jasnije i krupnije na stranici formata A4, po dva primjerka - za svaku liniju;
- cjenovnik za liniju - po dva primjerka
2. Dokaze za učešće prijevoznika na postupku usklađivanja općinskih redova vožnje iz člana 11. Pravilnika o kriterijima, postupku i načinu usklađivanja, registracije i ovjere redova vožnje te sadržaju i načinu vođenja registra ("Službene novine Federacije BiH", broj: 79/13, 91/14 i 98/14) (u daljem tekstu: Pravilnik), od kojih svaki prijevoznik upisan na red vožnje obavezno dostavlja:
a) Ovjerenu kopiju važeće licence „A“ za obavljanje javnog linijskog prijevoza putnika ili potvrdu nadležnog kantonalnog organa koji izdaje licence;
b) Potvrdu ili Uvjerenje da prijevoznik ispunjava obaveze u pogledu plaćanja javih prihoda ( indirektni i direktni porezi i doprinosi za radnike) izdate od nadležne poreske uprave ili potpisan Sporazum o plaćanju pristiglih obaveza na rate i Potvrdu da prijevoznik isti redovno izmiruje. Datum do kog su izmireni javnih prihodi ili izmirena obaveza iz sklopljenog Sporazuma ne može biti starija od 90 dana u odnosu na dan objave Oglasa za podnošenje dokumentacije u „Službenom glasniku općine Gradačac“;
c) Rješenje o upisu poslovnog subjekta u sudski registar sa spiskom registrovanih djelatnosti, koje ne može biti starije od 30 dana od dana objave javnog oglasa u „Službenom glasniku općine Gradačac“;
d) Uvjerenje o poreskoj registraciji – ID broj i dokaz o prijavi Uprave za indirektno oporezivanje - PDV broj; 2
e) Spisak uposlenih vozača ovjerenih od strane Federalnog zavoda za PIO/MIO;
f) Ovjerenu kopiju važećeg rješenja o ispunjavanju tehničko-eksploatacionih uslova za sve autobuse koje posjeduje u vlasništvu;
g) Ovjerenu kopiju zaključenog ugovora o osiguranju putnika od posljedica nesretnog slučaja ili potvrdu osiguravajuće kuće da je taj ugovor zaključen ili ovjerenu kopiju zaključene police osiguranja za pojedinačno vozilo – autobus;
h) Dokaz o uplati za troškove postupka usklađivanja, ovjeren od strane banke (pošte) i priložen uz svaki red vožnje, iz kojeg je vidljiva uplata za svaki polazak, odnosno povratak. Ukoliko ima više redova vožnje, prijevoznik može jednom uplatnicom uplatiti za sve polaske i povratke, s tim da na posebnom listu napravi i ovjeri spisak svih polazaka i povrataka na koje se uplata odnosi;
i) Za red vožnje koji će se održavati u kooperaciji prijevoznik je dužan dostaviti Ugovor o kooperaciji koji, pored drugih elemenata ugovora, obavezno sadrži slijedeće elemente: režim zajedničkog održavanja linije od strane kooperanta, spisak polazaka i povrataka koje održava pojedini prijevoznik i u kojem periodu, način sticanja i raspodjele dobiti između kooperanata, način formiranja cijene prijevoza i druge elemente. Ugovor mora biti potpisan i ovjeren od strane svih kooperanata koji su upisani na red vožnje i od organa nadležnog za ovjeru dokumenata i smatra se sastavnim dijelom predmeta reda vožnje;
j) Spisak registrovanih redova vožnje (Prilog 4. Pravilnika) ovjeren kod nadležnog organa za ovjeru dokumenata koji sadrži popis svih registrovanih redova vožnje, nazive linija i kooperanata sa kojim iste održava. Broj polazaka i povrataka razvrstanih po rangu linije i organu koji je izvršio registraciju reda vožnje, kao i broj međuentitetskih redova vožnje i nazivom kooperanata sa kojima taj red vožnje održava, vremena polaska i dolaska kao i vremena povratka i dolaska za svaki red vožnje, osim međunarodnih redova vožnje.
Dokaz o uplati troškova postupka usklađivanja redova vožnje (tačka h) izvršiti na žiro račun budžeta općine Gradačac broj: 1321900290000087, vrsta prihoda 722131 sa naznakom “za usklađivanje općinskih linija”, i to za svaki predloženi polazak i povratak: za novi red vožnje 70,00 KM; za stari red vožnje sa promjenom 50,00 KM i za stari red vožnje bez promjene 30,00 KM.
3. Prijedlozi redova vožnje koji se dostavljaju na usklađivanje moraju sadržavati oznake, deklaracije i druge podatke unesene u propisane obarsce, odnosno u skladu sa članom 8 Pravilnika.
4. Redovi vožnje moraju biti urađeni u skladu sa važećim zakonskim propisima i usklađeni sa daljinarom i minimalnim vremenima vožnje na području Tuzlanskog kantona, objavljenim u Pravilniku o dopunama Pravilnika o načinu, kriterijima i postupku za određivanje daljinara i minimalnih vremena vožnje („Službene novine Federacije BiH broj: 23/15). (Daljinar TK, područje općine Gradačac – općinske linije).
Zahtjev sa kompletnom validnom dokumentacijom za usklađivanje i registraciju redova vožnje dostaviti na adresu:
OPĆINA GRADAČAC
H.K. Grdaščevića 56
76 250 Gradačac
(Služba za urbanizam, investicije i komunalne poslove-Odsjek za komunalne poslove)
u zapečaćenoj koverti sa obaveznom naznakom „USKLAĐIVANJE REDOVA VOŽNJE – NE OTVARAJ“
Zahtjeve sa propisanom i validnom dokumentacijom zainteresovani prijevoznici dužni su dostaviti u roku od 30 dana od dana objavljivanja oglasa u „Službenom glasniku općine Gradačac“.
Dokaze iz tačke 2. alineja 1. i 2. Oglasa, po službenoj dužnosti pribavlja organ koji vodi postupak usklađivanja.
U ovom slučaju, umjesto ovjerene kopije, Komisija može prihvatiti potvrdu ovjerenu od strane organa koji je ovlašten za izdavanje tog dokaza.
Uvjerenja i potvrde iz tačke 2. alineja 2. Oglasa, obavezno moraju imati navedeno da se izdaju u svrhu sudjelovanja na javnom postupku usklađivanja redova vožnje.
Zainteresovani prijevoznik sa pravom prigovora koji se ne prijavi na javni oglas koji učestvuje u postupku prigovaranja i koji prigovara redom vožnje različitog ranga, dokaze iz tačke 2. pribavlja sam i dostavlja ih Komisiji u rokovima propisanim Pravilnikom.
U postupak usklađivanja neće biti uvršteni redovi vožnje koji nisu urađeni u skladu sa Pravilnikom, tj. redovi vožnje koji imaju nedostatke navedene u članu 19. Pravilnika.
Nepotpuni i neblagovremeni zahtjevi neće biti razmatrani i neće biti uvršteni u postupak usklađivanja općinskih redova vožnje.
Prijevoznici potrebne informacije mogu dobiti u Službi za urbanizam, investicije i komunalne poslove na broj telefona 035 / 369-750 (Midhat Mahmutović).
PRILOG: