A+ R A-

INFORMACIJE O PREGOVARAČKOM POSTUPKU BEZ OBJAVE OBAVJEŠTENJA

U skladu sa članom 28. stav 4. Zakona o javnim nabavkama („Sl. glasnik BiH“, broj: 39/14), Gradonačelnik Grada Gradačac, objavljuje informaciju o pregovaračkom postupku bez objave obavještenja o nabavci usluga koji namjerava da provede.

 

Pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci usluga provodi se za nabavku dodatnih  i nepredviđenih usluga na izradi dodatne projektne dokumentacije za Stari Grad, po osnovnom Ugovoru o izradi tehničke dokumentacije, broj: 02-14-2545/19 zaključen dana 03.03.2020. godine i Glavnog/izvedbenog projekta sanacije bedema s fortifikacijskim kulama u gornjem gradu, sahat kule u starom dijelu grada i tri ulazne kapi kule u okviru kompleksa „Graditeljska cjelina Stari Grad u Gradačcu“, završen i predat investitoru dana 18.09.2020. godine.

 

Postupak za pokretanje pregovaračkog postupka, odnosno dodatnih/nepredviđenih usluga na izradi dodatne tehničke dokumentacije se provodi na zahtjev Gradske Službe za urbanizam, investicije i komunalne poslove, broj: 06/2-11-1-1107-13/21 od 18.10.2021. godine, i  Obavijesti Federalnog ministarstva prostornog uređenja i okoliša broj:: UPI/03-19-2-199/21 od 21.04.2021. godine. U navedenoj obavijesti federalnog ministarstva se navodi da je neophodno izvršiti korekciju u dijelu projektne dokumentacije kojim su predviđeni novi oblikovni elementi i upotreba novih materijala, a što se odnosi na primjenu eternita kao pokrova (umjesto šindre), te izvedbu staklenih piramida na kapi kulama, koji nisu ugovoreni a tretiraju se kao nepredviđeni.

 

S obzirom da se radi o dodatnim i nepredviđenim uslugama, koje nisu uključene u prvobitno razmatrani projekat   i ugovor, ali koje su usljed nepredviđenih okolnosti postale neophodne za izvršenje usluge, te da se radi o uslugama  koje se ni tehnički ni ekonomski ne mogu odvojiti od osnovnog ugovora, predmetna nabavka će se izvršiti primjenom člana 23. tačka b) i člana 21. Zakona o javnim nabavkama. Poziv za učešće će, u skladu sa članom 28. stav (1) Zakona, biti dostavljen samo izvršiocu usluge  sa kojim je zaključen osnovni ugovor i to: „AMBIJENT“ Arhitektonski atelje d.o.o. Tuzla.

 

Procijenjena vrijednost dodatnih i nepredviđenih radova je 13.500.00 KM bez PDV-a.

 

Poziv za učešće u pregovaračkom postupku bez objave obavještenja će se dostaviti imenovanom dobavljaču, iz prethodno navedenih razloga.

 

Uvid u predmetnu Tendersku dokumentaciju imenovani dobavljač može izvršiti na adresi ugovornog organa i to: ul. H.K. Gradaščevića br. 54. kancelarija broj 9, svakim radnim danom u vremenu od 9.00 do 14.00 sati  od 28.10. do 02.11.2021. godine, ili će Tenderska dokumentacija, na zahtjev kandidata/ponuđača  biti dostavljena na mail adresu naznačenu u zahtjevu, uz poziv za učešće.