A+ R A-

OBAVIJEST ZA GRAĐANE

U cilju jačanja odgovornosti, efikasnosti i transparentnosti općinske administracije prema lokalnoj zajednici i u cilju uspostavljanja kvalitetnijih uslova života u našoj lokalnoj zajednici obavještavamo građane da je Općina Gradačac dana 22.05.2013. godine pustila u funkciju novu usluga koja omogućava građanima provjeru statusa zahtjeva, koji je predat nekoj od općinskih službi, putem e-maila Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli. ili info-telefona 035 369-766.

Ova usluga omogućava građanima da putem e-maila ili telefonskog poziva sa identifikacionim brojem predmeta dobiju informaciju o tome u kojoj je fazi rješavanja njihov zahtjev.

 

Ovim putem se građanima također, omogućava da pored provjere statusa konkretnog predmeta, upute i druga pitanja koja se odnose na rad općinske administracije, kao i pitanja koja se odnose na rad javnih ustanova u čijoj su nadležnosti zdravstvena zaštita, kultura, informisanje, predškoski odgoj, socijalna zaštita i pitanja koja se odnose na rad javnih preduzeća u čijoj su nadležnosti poslovi vodosnadbijevanja, održavanje čistoće i zaštite zdravlja životinja.

 

Rok za odgovor na obraćanje građana je 48 sati.

Pomoćnik Općinskog načelnika,

Šefik Duraković

Pomoćnik općinskog načelnika:
Duraković Šefik

sefik.durakovic@gradacac.ba
a)Odsjek za opću upravu:
Šef Odsjeka:
Turbić Emina
emina.turbic@gradacac.ba
b) Odsjek za inspekcijske poslove:
Šef odsjeka:
----
inspekcije@gradacac.ba

OPŠIRNIJE