Počeo s radom novi rendgen aparat u Domu zdravlja Gradačac
- Detalji
- Datum kreiranja srijeda, 01 Decembar 2021 20:06
Danas je u Domu zdravlja Gradačac počeo s radom novi rendgen aparat nakon izvjesnog vremena, građanima Gradačca, korisnicima zdravstvenih usluga Doma zdravlja ponovo je dostupna usluga rendgenskog snimanja. Zvaničnim puštanjem u rad digitalnog rendgen aparata sa pratećom opremom i informatičkom podrškom ozvaničen je završetak projekta koji je realizovan zahvaljujući angažmanu menadžmenta Doma zdravlja, Grada Gradačac, Vlade Tuzlanskog kantona i finansijsku podršku EU koju implementira UNDP. Realizacija ovog projekta donosi brojne benefite pacijentima i Službi radiologije Doma zdravlja Gradačac.
Aparat je nabavljen sredstvima EU koje implementira UNDP, te iz Budžeta Tuzlanskog kantona i Grada Gradačac. Vrijednost rendgena je 131.000 KM.
Semir dr. Turbić, direktor Doma zdravlja Gradačac,u svojoj izjavi istakao je da smo mi danas riješili problem koji je Gradačac imao u proteklih dvadeset godina i da je zamjenjen aparat koji je puno zračio i koji je imao neadekvatan kvalitet slike koji nije davao pravo stanje pacijenta.
Edis Dervišagić, gradonačelnik Gradačca je izrazio zadovoljstvo što je i Grad Gradačac kroz budžetska sredstva učestvovao u ovom projektu zajedno s Vladom TK i našim međunarodnim donatorima. Grad Gradačac je pružio značajnu podršku osavremenjavanju opreme Doma zdravlja a u planu su i dalji napori na obezbjeđenju uslova za proširenje usluga ove zdravstvene ustanove.
Prema onome što je danas prezentovano i najavljeno za naredni period, izvjesno je da će unapređenje erada Doma zdravlja i kvaliteta zdravstvenih usluga biti u stalnom fokusu menadžmenta i Grada Gradačac na zadovoljstvo svih građana Gradačca.
POSLJEDNJE VIJESTI
Konačna odluka o raspodjeli sredstava za OCD/NVO
Na osnovu člana 12. .stav 3. Odluke o načinu odabira...
Javna rasprava - Nacrt Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o provođenju Prostornog plana općine Gradačac za period 2008 – 2028. godine
Obavještava se građanstvo da Gradska služba za urbanizam, investicije i...