A+ R A-

INFORMACIJE O PREGOVARAČKOM POSTUPKU BEZ OBJAVE OBAVJEŠTENJA

U skladu sa članom 28. stav 4. Zakona o javnim nabavkama(„Sl. glasnik BiH“, broj: 39/14), Gradonačelnik Grada Gradačac, objavljuje informaciju o pregovaračkom postupku bez objave obavještenja o nabavci roba koji namjerava da provede.

 

Pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci roba: „Dovršetak adresnog registra naseljenog mjesta Gradačac“,  provodi se za nabavku dodatnih  i nepredviđenih roba i proširenje postojeće isporuke koja nije bila dovoljna za dovršetak označavanja ulica i trgova nazivima i objekata brojevima na teritoriji grada Gradačac, I dio (naseljeno mjesto Gradačac), po osnovnom Ugovoru o nabavci roba sa ugradnjom na označavanja ulica i trgova nazivima i objekata brojevima na teritoriji grada Gradačac, I dio (naseljeno mjesto Gradačac), broj: 02-11-1-3267/21 zaključen dana 16.11.2021. godine sa dobavljačem „EKEprint“ d.o.o. Gradačac i Projektaoznačavanjanaselja, ulicaitrgovateoznačavanjazgradakućnimbrojevimanapodručju.

Pored ovogaizrađen je plan podjelenaulicezasvanaseljenamjesta. Projektomkojislijedi, opisanesusveaktivnostikoje se trebajuprovestizaFazuimplementacije, tj. usvrhuneposrednogoznačavanjanaselja, ulicaitrgova, nazivima, tezgradabrojevima, kaoiizradeodgovarajućegregistra o izvršenomoznačavanju.

 

Postupak za pokretanje pregovaračkog postupka, odnosno dodatnih/nepredviđenih roba i proširenje postojeće isporuke koja nije bila dovoljna za dovršetak označavanja ulica i trgova nazivima i objekata brojevima na teritoriji grada Gradačac, I dio (naseljeno mjesto Gradačac)  provodi na zahtjev Gradske Službe za geodetske i imovinsko-pravne poslove, broj: 08-26-5710/22 od 03.10.2022. godine.

 

Ugovoreni broj pločica za označavanje objekata brojevima bio je 4.694 komada. Nakon obilaska terena i označavanjem objekata ustanovljeno je da je taj broj nedovoljan za označavanje svih objekata u obuhvatu. Broj novih objekata koje je potrebno označiti je 542, što u konačnici dovodi do povećanja broja izrade pločica i označenih objekata, tako da je ukupan broj objekata za označavanje 5.236.

U odnosu na vrijeme izrade projekta došlo je do širenja naselja usljed migriranja stanovništva, te izgradnje novih objekata koje je potrebo označiti. Broj ulica je ostao isti, tako da prilikom realizacije projekta nije bilo promjena prilikom obilježavanja ulica i trgova nazivima.

Povećanjem broja označenih objekata, dolazi do povećanja troškova u odnosu na ugovoreni iznos za 4.107,87 KM sa PDV-o, (oko 8%).

Broj novih objekata koje treba označiti  nisu ugovoreni i tretiraju se kao proširenje postojećih isporuka ili ugradnje.

 

S obzirom da se radi o dodatnim i nepredviđenim robama, kojese tretiraju se kao proširenje postojećih isporuka ili ugradnje i koje nisu bile dovoljne za prvobitni projekat i ugovor, ali koje su usljed nepredviđenih okolnosti postale neophodne da se nabave od istog dobavljača sa istim tehničkim karakteristikama kao što su date u osnovnom ugovoru, predmetna nabavka će se izvršiti primjenom člana 22. tačka b) i člana 21. Zakona o javnim nabavkama. Poziv za učešće će, u skladu sa članom 28. stav (1) Zakona, biti dostavljen samo dobavljaču sa kojim je zaključen osnovni ugovor i to: „EKEprint“  d.o.o. Gradačac.

 

Procijenjena vrijednost nabavke  je 3.511.00 KM bez PDV-a.

 

Poziv za učešće u pregovaračkom postupku bez objave obavještenja će se dostaviti imenovanom dobavljaču, iz prethodno navedenih razloga.

 

Uvid u predmetnu Tendersku dokumentaciju imenovani dobavljač može izvršiti na adresi ugovornog organai to: ul. H.K. Gradaščevića br. 4. kancelarija broj 18, svakim radnim danom u vremenu od 9.00 do 14.00 sati  od 11.10. do 17.10.2022. godine, ili će Tenderska dokumentacija, na zahtjev kandidata/ponuđača biti dostavljena na mail adresu naznačenu u zahtjevu, uz poziv za učešće.

 

Gradačac, 11.10.2022. godine

DOWNLOAD

Tenderska dokumentacija