OBAVIJEST o organizaciji rada gradskih službi za upravu
- Datum kreiranja utorak, 24 Mart 2020 09:08
U cilju preveniranja pojave i eventualnog širenja koronavirusa, radi zaštite zdravlja uposlenika gradske uprave, članova njihovih porodica i građana/stranaka, obavještavaju se građani o načinu i organizaciji rada u službama za upravu i stručnim službama za naredni period, odnosno dok postoji opasnost od pojave i širenja koronavirusa.
Rad gradskih službi u narednom periodu će se odvijati na sljedeći način:
- Radno vrijeme uposlenika gradskih službi od utorka 24.03.2020. godine pa do daljnjeg je od 07.30 do 13.00 satiu prostorijama gradske uprave, a ostatak radnog vremena uposlenici će svoje radne obaveze obavljati od kuće.
- Prijem stranaka u Centru za pružanje usluga građanima vršit će se u terminu
od 08.00 do 13.00 sati;
- Obustavlja se prijem stranaka u matičnim uredima Vučkovci i Kerep od utorka 24.03.2020. godine pa do daljnjeg;
- Od navedenog režima rada izuzimaju se Služba civilne zaštite, Odsjek za inspekcije, uposlenici - članovi Štaba CZ Grada Gradačac i uposlenici gradske uprave koji su angažovani na proveđenju mjera i aktivnosti u stanju nesreće uzrokovane pojavom koronavirusa;
- Uposlenici su rad sa strankama dužni organizirati na način da se maksimalno smanji dolazak stranaka u službene prostorije. U slučaju neophodnosti prijema stranaka, prijem se može izvršiti isključivu uz najavu službeniku telefonom i uz primjenu propisanih mjera zaštite (upotreba zaštitne maske, bez fizičkog kontaka vodeći računa da udaljenost između osoba bude najmanje dva metra);
- Stranke koje koriste usluge u Centru za pružanje usluga će u prostor ulaziti najviše do 5 osoba, a pojedinačno na šaltere kod matičara, ovjeru dokumenata, prijem zahtjeva i blagajnu, dok će ostale stranke na svoj red čekati u hodniku prizemlja zgrade ili ispred ulaza u zgradu gradske uprave;
- Po ulasku u zgradu a prije ulaska u Centar za pružanje usluga sve stranke su obavezne na ulazu izvršiti dezinfekciju ruku;
- Sva građanska vjenčanja koja se održavaju u objektima Gradske uprave od 24.03. 2020. godine, obavljat će se na način da će se na vjenčanjima omogućiti prisustvo samo budućih bračnih partnera i svjedoka u izmjenjenim termina koji će se utvrditi sa matičarima;
- Ukoliko postoji potreba građana za hitnim i prioritetnim uslugama možete se informirati putem telefona službi i to:
- Gradska služba za opću upravu i inspekcijski nadzor,
Pomoćnik Gradonačelnika - Šefik Durakovć, 035 369 750, 062 346 398,
- Gradska služba za društvene djelatnosti i boračku-invalidsku zaštitu
Pomoćnik Gradonačelnika - Hajrudin Hasanbašić, 035 369 750, 061 143 117,
- Gradska služba za urbanizam,investicije i komunalne poslove
Pomoćnik Gradonačelnika - Damir Kurjaković, 035 369 750, 062 348 538,
- Gradska služba za privredu,budžet i finansije
Pomoćnik Gradonačelnika - Samir Iskrić, 035 369 750, 061 727 904,
- Gradska služba za geodetske i imovinsko-pravne pslove
Pomoćnik Gradonačelnika - Ferid Durmišević, 035 369 750, 062 333 488,
- Služba civilne zaštite
Šef službe - Isam Sendić, 035 369 772, 061 720 259.
Još članaka...
- 3. sjednica Štaba civilne zaštite Grada Gradačac
- Večeras su građani pomogli pri dezinfekciji javnih površina u Gradačcu
- Obavezno popunjavanje upitnika prije ulaska u službene prostorije Gradske uprave Gradačac
- Posebna web lokacija Štaba civilne zaštite Grada Gradačac
- Održana 2. sjednica Štaba CZ u Gradačcu
- Održana 15. sjednica Privrednog savjeta Grada Gradačac
- U Gradačcu proglašeno stanje nesreće
- Odluka o posebnom režimu rada gradskih službi Grada Gradačac
- Obavještenje za javnost Kriznog štaba Gradačac
- Održana 3. sjednica Kriznog štaba Grada Gradačac za preduzimanje mjera zaštite građana od zaraznih bolesti
POSLJEDNJE VIJESTI
RANG LISTA PODNOSIOCA PRIJAVE ZA DODJELU SREDSTAVA ZA FINANSIRANJE PROJEKATA ZA SPRJEČAVANJE ŠTETE OD DIVLJAČI U 2024. I 2025. GODINI PO JAVNOM POZIVU ZA FINANSIRANJE PROJEKATA ZA SPREČAVANJE ŠTETE OD DIVLJAČI U 2024. I 2025.GODINI OBJAVLJEN NA WEB ST
RANG LISTA PODNOSIOCA PRIJAVE ZA DODJELU SREDSTAVA ZA FINANSIRANJE...
Odluka centralne izborne komisije u svezi imenovanja predsjednika/zamjenika predsjednika biračkih odbora
Centralna izborna komisija Bosne i Hercegovine objavljuje odluku o imenovanju...